Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

madelon31

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:22

Binar schreef:
Ireentjuh schreef:
He kaar, alles bijgelezen?

Uiterlijk eind juni laat ik Julia komen voor enting en meteen ook voor gebitscontrole. Missch kunnen we tzt een dag/tijd afspreken?
Kunnen anders missch ook wel een keer een paardentandarts laten komen?

Die vrouw die voor mos kwam was wel een aardig mens. Weet niet hoe ze heette maar dat weet kim of fallon vast wel.

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:23

madelon31 schreef:
Die vrouw die voor mos kwam was wel een aardig mens. Weet niet hoe ze heette maar dat weet kim of fallon vast wel.

oh ja das waar, thanx voor de tip Die vrouw was geloof ik ook wel vrij rustig, dat is wel iets wat ik erg belangrijk vind!!
Laatst bijgewerkt door Binar op 28-05-06 21:24, in het totaal 1 keer bewerkt

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:23

Eind juni is ook prima ja
Ik weet niet wat nou beter is, een paardentandarts of gewoon de veearts, omdat ik niet zeker weet of een tandarts mag verdoven?

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:25

alleen ik doe ff niet meer hoor met heli en zijn mond/gebit!!
Hij heeft volgens mij al aardig een trauma op gelopen zo onderhand.

Misschien is het wat voor donna, of laat je jonge paarden nog niet behandelen aan hun gebit???

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:25

Meeste paardentandartsen mogen idd niet verdoven, maar dan haal ik gewoon een spuit Sedalin, dat werkt toch ook best goed?

Binar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:27

Ik ga trouwens lekker morgen weer vroeg op
weltrusten voor strakkies en tot morrugguh

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:27

Binar schreef:
Meeste paardentandartsen mogen idd niet verdoven, maar dan haal ik gewoon een spuit Sedalin, dat werkt toch ook best goed?

Ik was erbij toen ze voor mos kwam, en normaal werd mos altijd verdoofd maar dat wist fallon niet en die vrouw deed het zonder en het ging perfect.
Kim stond ook helemaal versteld toen ze hoorde dat het zonder verdoving was gegaan.

Misschien is het dus niet nodig om te sederen

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:28

ja ik ga nu ook tot morgen allemaal slaap lekker en droom maar fijn

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:28

Ik heb ook nog een halve pot muisjes staan, maar Evita is daar meestal niet zo van onder de indruk
ik weet niet hoe tandartsen dat normaal doen, Evita is altijd best braaf bij de veearts, maar zo'n klem in haar mond vindt ze toch niet zo leuk (logisch).

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:30

@Karin,t is nie de derde zomer dat ik kwam hoor,ik heb de eerste x van december tot begin juni er gestaan (2 jaar geleden) toen ben ik daarna in Dec Weer terug gekomen tot 1 feb (toen ben ik met Linda naar een overdekte manege gegaan) En nu was ik hier van april tot dat ik een land heb (dus binnen een mnd)
Het maakt ook nie uit maar als t wel voor de zomermaanden was dan had dat toch niets uitgemaakt ,,ken zoveel mensen die zomers lkkr land of land met stal op zoeken ,en dan swinters weer naar de manege gaan vanwege de binnenbak
Maar goed ik weet hoe mensen erover denken wat ik Gold aan doe ,maar op deze manier kan ik nie verder en dacht 3 x is scheepsrecht ,maar dus niet ,nou helaas.
Ik weet dat ik heel goed ben voor mn paard en ok iedereen heeft zn andere mening over verhuizen (dat is ieder zn goed recht) maar ik weet dat ik er goed aan doe,met tegenzin naar stal gaan vind ik ook niets.
En t is niet door 1 ding gekomen maar door meer dingen waar ik nie over verder wil praten
Maar goed ik snap jullie reactie en respecteer hem en ik hoop dat jullie dat ook met mn beslissing willen doen ,,dat is beter voor de sfeer toch

groetjes

madelon31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:31

Ireentjuh schreef:
Eind juni is ook prima ja
Ik weet niet wat nou beter is, een paardentandarts of gewoon de veearts, omdat ik niet zeker weet of een tandarts mag verdoven?

Irene ik heb heli zijn tanden ook laatst laten doen door de veearts, maar die doen alleen het hoog nodige en niet tandsteen verwijderen enzo.
Tenzij je er echt om zou vragen. Dat viel mij een beetje tegen want ik dacht dat hij heel zijn gebit ging doen.

Een paardentandarts doet echt alles, die vrouw heeft toen bij heli ook nog tandsteen weggehaald.

Mijn advies is gewoon de tandarts. En inderdaad niet alle tandartsen mogen verdoven maar misschien die vrouw die bij mos kwam wel ik weet het niet???
Maar misschien is het ook wel niet nodig kijk maar bij mos

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:36

madelon31 schreef:
Ik kan je wel thuis brengen maar dat wordt dan wel einde van de middag.

Anders breng ik haar wel effe op de TREKKER

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:42

wie breng je op de trekker john anaus whahaha

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:44

biancaremijn schreef:
wie breng je op de trekker john anaus whahaha

Nee jou naar huis WHAHAHAHAHAHA

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:48

okee lijkt me wel wat niet door de moder dan he whahahaha toch wel een aardige stal eigenaar hebben wij he zo nu weer ff uitloggen dan weer ff in loggen whahahaha

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:49

Evita heeft wel snel haken aan haar kiezen (komt doordat ze wat op leeftijd is), daarom laat ik het regelmatig controleren en wordt ze vaak ook electrisch geveild.
Julia nam er de vorige keren wel goed de tijd voor.
Ik ga even wat informeren over de tandarts van http://www.happyhorse.nl heb ik ook wel positieve dingen gehoord.

Natas, ik weet heel zeker dat je het beste voor hebt met Gold en hoop dat je iets geschikts kunt vinden voor haar. Al zou ik toch proberen om een keer op zoek te gaan naar een stal die voor jou en voor haar helemaal geschikt is! (of je eisen iets bijstellen). Ik vind Gold er ontzettend braaf onder, dus misschien is het verhuizen voor haar niet zo'n probleem als voor andere paarden (Eviet was al lang compleet doorgedraaid), maar het blijven gewoontedieren en een verhuizing brengt altijd stress met zich mee. Een "thuis" is ook belangrijk voor je paard.

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:50

biancaremijn schreef:
okee lijkt me wel wat niet door de moder dan he whahahaha toch wel een aardige stal eigenaar hebben wij he zo nu weer ff uitloggen dan weer ff in loggen whahahaha

Hoe uit en dan weer inloggen???

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:55

nou zoals ik het zeg nu tik ik een bericht naar jou dan tik ik op plaatsen en dan gaat hij daarna automatich hier weer heen maar komen er geen nieuwe berichten bij en als ik dan opnieuw weer inlog bij zoeken kom ik weer hier en staan er nieuwe berichten bij doe ik dat niet woord er niet gereageerd en komt er niks bij en met in en uit loggen wel

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:58

Bianc, je moet dan ff je pagina verversen, hoef je niet steeds in of uit te loggen hoor, of je klikt bij bekijk eigen berichten bovenaan deze pagina onder user control panel

goldflower

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:59

@irene ,ik doe mn best en je heb helemaal gelijk
verder niets meer aan toe te voegen eigenlijk iig thnx

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:59

biancaremijn schreef:
nou zoals ik het zeg nu tik ik een bericht naar jou dan tik ik op plaatsen en dan gaat hij daarna automatich hier weer heen maar komen er geen nieuwe berichten bij en als ik dan opnieuw weer inlog bij zoeken kom ik weer hier en staan er nieuwe berichten bij doe ik dat niet woord er niet gereageerd en komt er niks bij en met in en uit loggen wel

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:01

hahaha zal wel aan mij liggen

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:05

Ik ga naar bed.
weltrusten iedereen en slaap lekker

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:06

O, Melissa,

Gefeliciteerd met je diploma en punten, dus het vroege opstaan is toch beloond.

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 22:07

biancaremijn schreef:
hahaha zal wel aan mij liggen

LEG HET JE NOG WEL EENS UIT HOE ALLES WERKTTTTTTTTTTTTTT