Marieke had toch laatst zo gaaf iets bewerkt zag iig heel stoer uit toen. Misschien heeft zijn tijd en zin om het voor je te doen Ella.
O ja.. dikke grote shetlander... is al minder dik en ook al mooi aan het verharen... zit toch nog een warmbloed paard onder . Denk niet dat ik hem meeneem.... heb ook nog geen vervoer geregeld en als ze allemaal niet zo braaf zijn... dan kan ik beter op iets van daar zitten dan dat Kafka slechte ideeën krijgt
oeeh verharen, remy is ook bezig.. tjezus wat komt daar een haar vanaf zeg ! En elke dag opnieuw.. waar ze het vandaag haalt?
_Lucy
Geplaatst: 04-04-11 22:13
ja erg he!! faron haart ook vreselijk uit! als je keek naar wat er op de grond lag zou je denken dat er een kaal paard zou staan
maar ik heb het ergste er afgekregen zaterdag, ben benieuwd hoe ze er woensdag uit ziet heb ook r benen kaar geplukt, je kon alles er zo uit trekken xD
wel k*t dat het teken seizoen nu ook weer begint.. ze had er zaterdag ook al een, maar die had zich nog niet vastgebeten dus kon ik er zo afhalen, maar zometeen zullen haar benen en r neus er wel weer onder zitten
Laatst bijgewerkt door _Lucy op 04-04-11 22:17, in het totaal 1 keer bewerkt
Goedmorgen! Had lekker eerste uur vrij En vanmiddag alles inpakken en dan naar Trier!! Heb zooveel zin in maar morgen dus lekker vroeg eruit ... kwart voor 7 op school zijn..