lail schreef:dat krijg je ervan he, als je iemand in natura uit moet betalen Precies, alleen de rekening voor het inrijden is allang afbetaald, dus heb maar gezorgd voor meer rekeningen
__Melis__ schreef:lail schreef:dat krijg je ervan he, als je iemand in natura uit moet betalen Precies, alleen de rekening voor het inrijden is allang afbetaald, dus heb maar gezorgd voor meer rekeningen Do I really want to know?
__Melis__ schreef:Oohja, en ik ben vandaag een halfjaar samen met John! Tijd gaat snel !! Gefeliciteerd Zaterdag ben ik alweer een jaar samen met vriendlief
http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/9 ... tml?p=19,1lees dit net op de telegraaf, wie weet rijden ze ook paarden in Melis
Kendera schreef:wat een korte periodes wij zitten inmiddels al op 10 jaar Vanes, je bent ook wat ouder dan ik Met mn ex duurde de relatie 3,5 jaar...
kimmetje01 schreef:Kendera schreef:wat een korte periodes wij zitten inmiddels al op 10 jaar Vanes, je bent ook wat ouder dan ik Met mn ex duurde de relatie 3,5 jaar...Soms wil ik dat gewoon effe niet horen
Zo stom... Ben ik ff in de war!!! Heb echt geen enkel besef meer qua tijd met die kleine en met me verlof enzo Hihi
Ash en ik zijn nu al 3,5 jaar samen en hiervoor ook al een keer 14 maanden samen geweest en 1x 3 maanden Hihi..ken hem nu dus al wel 7 jaar:)
Kendera schreef:kimmetje01 schreef:Vanes, je bent ook wat ouder dan ik Met mn ex duurde de relatie 3,5 jaar...Soms wil ik dat gewoon effe niet horen Maar soms moet het wel
goeiesmiddags allemaal ben helemaal blij want op mn werk krijgen we waarschijnlijk een falabella gesponserd!!zou echt top zijn zeg!!!!!
horseloverc schreef:Zo stom... Ben ik ff in de war!!! Heb echt geen enkel besef meer qua tijd met die kleine en met me verlof enzo Hihinog een paar daagjes...
__Melis__ schreef:Waar heb je het over Cin? Dat is pas 24 april hoor Ik zie jou toch zondag ook op de lijst bij Spaland staan, of ben ik nou gek
Ik ga zondag voor het eerst starten met Cliché Mr k word altijd heel zenuwachtig, dus wilde t beetje stil houden... vandaar...