Daarom, wil ik ze best opnemen. Meestal werk ik ook meer dan mijn contract, dus als ik tekort kom aan vrije uren, kan ik extra gewerkte uren naar verlof om laten zetten.
Antoinet: Rij nu met mn springzadel met bontje eronder. Mn spring was net te ruim maar ligt zo goed, dus tot ie bijgevuld is maar ff zo. Mijn dressuurzadel lag te krap dus daar kan ik idd niet meer mee rijden. Maar hij kan een dag geweldig lopen en dan weer een week bagger. Weet echt niet wat het is.....
Die snapt het ook niet . Hij kan de ene keer heel fijn lopen en de volgende keer weer bagger.... Er zit niet echt een bepaald patroon in. Maar ja laat alles nog even checken voor de zekerheid, masseur voor zn spiertjes, tandarts voor zn tandjes en de zadelmaker komt mn zadels weer perfect maken .
Saskia89
Geplaatst: 23-02-14 14:30
Oké, in elk geval die datum aanhouden? Wie mee kan, kan mee, wie niet kan niet Anders wordt het weer zo'n chaos
Ik vraag Fen en Leo wel.
Danseresje
Geplaatst: 23-02-14 14:54
De datum blijft ip sowieso staan. Wil ze morgen ff bellen of het überhaupt mogelijk is....maar wil die rit beetje doen ter ere van mijn verjaardag de week daarvoor......soort van verjaardagsfeestje! Moeten alleen even kijken, want we kunnen met max 10 personen...
Nou ik ben zo vrij geweest om even te bellen, er is plek dus ik heb zowieso voor 5 gereserveerd. als Leo en Fenna nog meewillen moeten ze zelf even bellen om zich bij de groep aan te melden, kun jij dat doorgeven Sas? De rit is van 1300 tot 1500, ik had de eigenaresse Sandra aan de telefoon en ze klonk heel aardig. Ze hebben voor ieders wat wils qua paarden, rustig, drukker, springeriger, vlotter en langzamer dus heel fijn!
Edmee is een oude kennis van Gijs die ook bij Smit heeft gereden ik heb haar een appie gestuurd. Ik heb met Sandra afgesproken dat iedereen die nog met ons groepje mee wil zelf even belt.
Dan moet ik eerst nog even gaan shoppen! Sas ik heb voor 5 gereserveerd, voor jou, Milou, Wen, Marjan en voor mezelf dus als Edmee, Fenna en Leo meewillen moeten ze even bellen, gaat helemaal goedkomen!
Saskia89
Geplaatst: 24-02-14 00:10
Top!
Ik ga dat niet aanschaffen voor die twee keer dat ik op een paard zit hoor . Dan neem ik wel droge kleren mee.