Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 3!!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

collendoorn

Re: Rc het Fjordenpaard crosst HEEELL hard verder!! Deel 3!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:22

Nee en over safari weet ze alles ;) haha dat is echt een super team!

en idd eef ;) Dan moet jij maar weer op kop en op tijd remmen! en met de mededeling... achter de leiding blijven ;) !

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:24

haha nee zo bedoel ik t niet xD
meer als grapjes dat ze er niet af moest vallen zegmaar.
niet dat safari sloom is xD

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:27

Evelijn schreef:
De waarschuwing was volgens mij dat Safari nogal frisjes was en het hele weekend al behoorlijk ijverig.
Ik wijt het niet aan jullie rijkunst maar wel aan jullie inschatting (dus ook van Fee) Jullie hadden al veel eerder hadden moeten gaan remmen. Ik remde veel eerder en kreeg dus van Linda een 'snauw' waarom ik niet aan de kant ging ;) nou omdat je daar gewoon niet veilig is als je nog niet in stap bent als de bocht er is. Want dan is het opeens richting huis.

ik was echt al een hele tijd aan het remmen en ik had fee al ruim van te voren voor me gelaten om dat ik aan het remmen was, ik kreeg em gewoon niet terug en ik dacht eerst dat fee helemaal niet remde, en ik riep nog fee remmen maar hij ging gewoon niet langzamer, dus toen dacht ik we nemen die andere bocht maar toen vloog die van fee al de bocht om..
dus naja ik vind dat ik er niets aan kan doen ;)

ik heb dat hele beest van links naar rechts de bosjes in getrokken maar er was geen beweging in te krijgen
maar ik ga wel niet meer mee , iedere keer gezeik en het gaat alweer over heel fjordenpaard rond.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:29

Britt_Sisi schreef:
Evelijn schreef:
De waarschuwing was volgens mij dat Safari nogal frisjes was en het hele weekend al behoorlijk ijverig.
Ik wijt het niet aan jullie rijkunst maar wel aan jullie inschatting (dus ook van Fee) Jullie hadden al veel eerder hadden moeten gaan remmen. Ik remde veel eerder en kreeg dus van Linda een 'snauw' waarom ik niet aan de kant ging ;) nou omdat je daar gewoon niet veilig is als je nog niet in stap bent als de bocht er is. Want dan is het opeens richting huis.

ik was echt al een hele tijd aan het remmen en ik had fee al ruim van te voren voor me gelaten om dat ik aan het remmen was, ik kreeg em gewoon niet terug en ik dacht eerst dat fee helemaal niet remde, en ik riep nog fee remmen maar hij ging gewoon niet langzamer, dus toen dacht ik we nemen die andere bocht maar toen vloog die van fee al de bocht om..
dus naja ik vind dat ik er niets aan kan doen ;)

maar je wist van te voren wel op wat voor paard je stapte ! dat bedoelde ik er dus een beetje mee... je wist dat je niet op de braafste rustige altijd relexte makkelijke safari zat ! :p

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:29

ach je kan er nu toch niks meer aan doen :)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:30

Omtrekken, dus één teugel en echt proberen om te draaien. Ze mogen geen eigen plan gaan trekken die eigenwijze knollen. En dat ook duidelijk aan degene achter je laten weten.. want een ander paard in je nek helpt niet als je probeert te remmen.
Maar als jij al aan Fee hebt laten weten dat het niet ging moet zij hem ook echt schuin op de weg zetten.

Ik heb echt maar één keer gehad dat ik geen controle meer had met paard van daar en dat was Rivella met Macho in mijn nek... op een galoppeer pad waar mensen plotseling uit de bosjes kwamen. Heb echt nog nooit zo hard gescholden.

Had dus ook jouw graag horen schelden,... want ik zag wel dat het niet helemaal goed ging maar had echt niet door dat je geen controle meer had.
Laatst bijgewerkt door Evelijn op 18-10-10 17:34, in het totaal 2 keer bewerkt

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:31

nienke zei hij is een beetje fris of zoiets zei ze
en ik dacht naja kan best ik bedoel hij zou geen gekke dingen doen en tis geen leiding paard als het geen rem heeft.

en ik heb em echt geprobeerd de bosjes in te trekken maarja happy zat ook nog in me kont, en hij wou gewoon quatro voorbij en tja dan heb je niets meer te zeggen ;)

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:33

had je er dan nog nooit op gereden??

nienke had wel duidelijk een rem met safari hoor !! al knalt de hele groep in d'r zei staat stil!

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:34

nee ik had er nog nooit op gereden?

Britt_Sisi

ik heet geen nienke.
en ik had dus geen rem, volgensmij zag die gewoon echt zwart voor zn ogen ofzo, want zo hard ging die daarvoor ook niet ;)
Laatst bijgewerkt door Britt_Sisi op 18-10-10 17:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Britt_Sisi

en tja oliebol happens, volgende keer gaan jullie maar zonder mij.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:36

Britt_Sisi schreef:
tis geen leiding paard als het geen rem heeft.

Dat is trouwens niet helemaal waar... jammer genoeg die rem zit bij veel leidingpaarden niet goed geïnstalleerd zeker niet als er nog een andere voor rijdt.

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:36

jaa dan heb je ook geen idee hoe een paardje in elkaar steekt! two face was bij ons weekendje ook heel anders dan met het weekend ervoor !

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:38

Britt_Sisi schreef:
en tja oliebol happens, volgende keer gaan jullie maar zonder mij.

Niet zo drama-queen, ja is vervelend en ja er wordt over gepraat ik zou me meer zorgen maken als er niet over gepraat zou worden. En wie bedoel je dan met "jullie"? Mij? of Nanda? of Lucy? Ik zie hier niet een groepje die steeds met elkaar rijden.

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:42

gewoon met de meeting ga ik wel niet meer mee komt alleen maar gezeik mee.
ik ga toch stoppen met paardrijden.
en nee geen dramaqueen ik zit er gewoon helemaal door heen en dit komt allemaal net op het verkeerde moment,

collendoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:46

noem je dit gezeik britt?? We verwijten niemand en we geven niemand de schuld!

en sterkte met jezelf en je hele hebben en houwe hoop dat je het snel weer op een rijtje heb voor jezelf

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:46

kom op, voor de rest vond je het toch ook leuk, en als je van je paard valt, word daar vaak over gepraat, is op de manege toch ook zo?
dan hoor je ook van alle kanten waar het allemaal wel niet aan lag.
nu weet je de volgende keer wat je beter anders of niet kan doen.
niet meteen dingen gaan zeggen van ik ga volgende keer wel niet mee, want het was hartstikke gezellig, en zulke dingen kunnen nou een maal gebeuren.
je rijd toch op een dier, en dan kan er eens wat fout gaan, jammer dan.

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 17:48

Evelijn schreef:

Je kreeg tog geen snauw van mij? Ik vroeg alleen wat je aan het doen was, waarom je al stopte :P Want ik zag niks van wat voor me gebeurde, zover zat ik niet voorraan.

Net terug van me paardjes, heb ze beide gereden en ze waren beide flink aan het klieren. Een kant van de bak was doodeng en het duurde dus even voor ze daar normaal langs liepen. Jazzmin kwam een keer bijna omhoog en met Teadske had ik ook ruzie omdat ik het halthouden ging oefenen en dat vond mevrouw niet leuk en snapte ze niet....maar op een gegeven moment ging het knopje om, al moet je het dan natuurlijk ook nog een paar keer proberen.
En dr vliegen daar straaljagers over, elke keer wil ik gewoon bijna onderduiken, zo enorm hard geluid maken die dingen.

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:52

waarom snappen mensen je gewoon niet:'(

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:53

zometeen lasagne eten, en daarna naar life as we know it :D

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 17:57

hoe bedoel je marieke?

_Linn_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-10 18:02

Ben je tog niet gister naar de film gewees Lucy?

_Lucy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:05

neej, mn moeders tante ligt in het ziekenhuis, en daar was ze gister heen.
dus gaan we vandaag

NinTaJeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:10

Evelijn schreef:

Ja precies :+

JustSmile

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-10 18:12

Zo wat een gezelligheid hier zeg!!

Ik vond de meeting juist echt een enrom suc6, vond ook echt dat we een leuke groep hadden! Oke ging nogal mis in die laatste galop, misschien door te laat remmen, misschien omdat nog niet verwacht werd dat het pad daar eindigde, maar dat kan nu eenmaal gebeuren. Laten we daar maar geen punt van maken, volgens mij heeft iedereen namelijk een leuke rit gehad (tot de valpartij iig).

Was net met Britt in utrecht en ze heeft zo n leuke jas gekocht!! En ik echt een super leuke tas :D Helemaal blij mee!!