)!ik ga ook, douchen en dan kom ik wle een keertje weer terug!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
)!

), gaan we varen met de hele school op 17 hele grote boten! dus dat is dan weer wel leuk xEmy schreef:haha die bananenboot ziet er echt zo vet uit!
als ik er een zie wil ik er ook op!
wij gaan waarschijnlijk ook naar een soort 'aqualand' met meer dan honderd glijbanen enzo, ook wel leuk lijkt mij!
er is namelijk nog een vriendin van mij met haar zusje en ouders ook op Corfu als wij er zijn, best dicht bij ons dus dat is wel super gezellig!
ik heb maandag boeken, dinsdag rooster (en dan ook eindelijk mijn klas + mentor) en woensdag eerste les dag.
wij hebben dit jaar geen introductiedag omdat we vrijdag jubileumdag vieren (onze school bestaat wel víjf jaar), gaan we varen met de hele school op 17 hele grote boten! dus dat is dan weer wel leuk

in die week beginnen eindelijk ook de trainingen weer van t volleyballen. ga vd nog maar even een paar keer hardlopen ofzo
ilonatjuuh schreef:Flambeau_ schreef:ik moet maandag 11u boeken halen en verder heb ik geen idee. leuk, zo'n nieuwe schoolin die week beginnen eindelijk ook de trainingen weer van t volleyballen. ga vd nog maar even een paar keer hardlopen ofzo
Naar welke school ga je dan?
En iris ik heet indd ilona

balen! _Iriss schreef:sommige basisscholen in het midden van het land begonnen vandaag geloof ik alweer

t is op een best grote stal en daar zetten ze meestal een heel mooi parcours neer (met veel sponsor hindernissen), dan tilt ie zn benen eens een keer op