ATE schreef:hahahaha winn wel lekker jong hahahahahaha
ja dat wel maar had er meteen een gevoel bij van dit klopt niet helemaal..
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
winnitou schreef:had maandag een rekening van een kleine 1200 euro bij de garage (grotebeurt, distributiesnaar, v snaar, remschijven en schoenen) en ondertussen mijn vakantie geld nog niet ontvangen. Baal er dus wel even van maar dat mag de vakantiepret niet drukken. (de portomonnee wel)
Shenavallie schreef:De concurrent kwam vandaag toch weer met hetzelfde paard aanzetten, maar nu met een andere menwagen. Hij deed nogal uit de hoogte, maar toen mijn collega's op pad waren voor een rondrit kwam hij naar me toe om me te bedanken voor het aanbieden van eventuele hulp. Toch wel sportief. Uiteindelijk was z'n paard te druk en er was (voor hem) geen aanloop (lees: zijn paard ziet er erg mager uit en is erg opgefokt, niet echt reclame voor het werk), dus hij was na een paar uur weer verdwenen.
Vandaag heb ik zelf met Lazy Max gereden en best een leuke dag gedraaid. Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde, was het gedrag van de mensen. We grappen wel dat Tony een autist is, maar volgens mij was heel Amsterdam vandaag een autist... Hoe ik ook schreeuwde, belde, al ruim van te voren kwam aandraven (hard geluid) of zelfs met m'n zweep mensen aantikte om te vragen aan de kant te gaan, men was hoogst verbaasd dat er ineens 1500 kilo met aanhang in hun nek stond te hijgen, gevolgd door een reprimande van hier tot Tokio (van hun kant naar mij toe dan he)... Zelfs als ik richting aangaf, bleven er mensen zich nog even tussen het paard en de stoep inwurmen... Er was zelfs een fietser die zichzelf helemaal dizzy gereden had, toen hij met volle snelheid tegen Max' hoofd aanknalde (arme Max). Max geeft niet mee en de fietser lag half op de stoep, compleet verward. Ja, dan moet je maar opletten hoor en niet volledig van de wereld met zo'n stomme radio op je kop rondrijden! Pffff, ik was op een gegeven moment even helemaal klaar met dat gedrag! Maar ja, het werk zelf blijft nog steeds toppie!!!!
Shenavallie schreef:winnitou schreef:had maandag een rekening van een kleine 1200 euro bij de garage (grotebeurt, distributiesnaar, v snaar, remschijven en schoenen) en ondertussen mijn vakantie geld nog niet ontvangen. Baal er dus wel even van maar dat mag de vakantiepret niet drukken. (de portomonnee wel)
Dat is wel heeeeeeeeeeeeel erg veel geld!!!! En hebben ze dan ook werkelijk alles gedaan wat ze hebben opgenoemd????? Mijn vader heeft het jaren geleden bij een (nieuwe) auto gehad, dat ze hem zeiden spullen te hebben vervangen wat niet waar was. Hij had namelijk op een heel onzichtbare plek merkjes gezet (hij doet normaal alles zelf, maar deze auto viel nog binnen de garantie-tijd qua grote beurt) en bij terugkomst bleek alles nog gewoon onaangetast op dezelfde plek te zitten. Alleen een doekje eroverheen gehaald... Daar heeft m'n vader uiteraard werk van gemaakt, maar dat was voor hem reden te meer om ook werkelijk nooit meer iets in een garage te laten doen. Nu deed hij dat al nooit, maar dit was voor hem een bevestiging. Helaas heeft niet iedereen die mogelijkheid en ben je vaak afhankelijk van zulke garages, maar wellicht kun je hier wat mee voor een volgende keer!
Nicole1995 schreef:Hahahaha,nee hoor.ik ga maandag naar Budget nails en tattoo shop Zaandam.Sandra heeft daar al laten doen en bij Bert op zijn werk die had ff rondgevraagd voor me hadden ze goede verhalen over hem gehoord.Wil je mee dan?
ATE schreef:Nicole1995 schreef:Hahahaha,nee hoor.ik ga maandag naar Budget nails en tattoo shop Zaandam.Sandra heeft daar al laten doen en bij Bert op zijn werk die had ff rondgevraagd voor me hadden ze goede verhalen over hem gehoord.Wil je mee dan?
das op de zuiddijk toch >
daar heb ik ook een tatoo laten zetten en nadine haar pircing
smuidra schreef:Shenavallie schreef:De concurrent kwam vandaag toch weer met hetzelfde paard aanzetten, maar nu met een andere menwagen. Hij deed nogal uit de hoogte, maar toen mijn collega's op pad waren voor een rondrit kwam hij naar me toe om me te bedanken voor het aanbieden van eventuele hulp. Toch wel sportief. Uiteindelijk was z'n paard te druk en er was (voor hem) geen aanloop (lees: zijn paard ziet er erg mager uit en is erg opgefokt, niet echt reclame voor het werk), dus hij was na een paar uur weer verdwenen.
Vandaag heb ik zelf met Lazy Max gereden en best een leuke dag gedraaid. Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde, was het gedrag van de mensen. We grappen wel dat Tony een autist is, maar volgens mij was heel Amsterdam vandaag een autist... Hoe ik ook schreeuwde, belde, al ruim van te voren kwam aandraven (hard geluid) of zelfs met m'n zweep mensen aantikte om te vragen aan de kant te gaan, men was hoogst verbaasd dat er ineens 1500 kilo met aanhang in hun nek stond te hijgen, gevolgd door een reprimande van hier tot Tokio (van hun kant naar mij toe dan he)... Zelfs als ik richting aangaf, bleven er mensen zich nog even tussen het paard en de stoep inwurmen... Er was zelfs een fietser die zichzelf helemaal dizzy gereden had, toen hij met volle snelheid tegen Max' hoofd aanknalde (arme Max). Max geeft niet mee en de fietser lag half op de stoep, compleet verward. Ja, dan moet je maar opletten hoor en niet volledig van de wereld met zo'n stomme radio op je kop rondrijden! Pffff, ik was op een gegeven moment even helemaal klaar met dat gedrag! Maar ja, het werk zelf blijft nog steeds toppie!!!!
Je maakt nog eens wat mee daar......Kom in de toekomst echt een keer kijken hoor. Zal m'n camera meenemen.......
Waar worden de paarden gestald ????? Ze stonden toch op de Oosterweg in Purmerend ?????Waren dat andere ??????
mntj schreef:shen nog niet de moed opgeven hoor.
eerst duidelijkheid. als we weer op stal zijn moeten we er maaar een keer duidelijk over praten.
er is meer mogenlijk dan jij denkt hoor.
LIQUITA schreef:Ik heb het weekend gewerkt, was erg druk. We hebben aardig wat mensen met COPD (aandoening aan longen en luchtwegen) in de laatste (ergste) fasen. Ze zitten aan de zuurstof omdat ze het heel erg benauwd hebben, en daardoor kunnen ze weinig tot helemaal niks meer zelf. Van elke inspanning worden ze alleen maar benauwder. Eigenlijk horen deze mensen niet op een revalidatie afdeling, maar op de afdeling Palliatieve (terminale) zorg. We hebben wel zo een afdeling maar die ligt vol. Ik vind het dan ook niet erg en zelf wel leuk (begrijp me niet verkeerd) dat ze bij ons liggen, maar het is wel zwaar en we krijgen er helaas geen extra personeel voor. Dat moet eigenlijk wel, want we kunnen deze mensen niet de aandacht geven die ze wel nodig hebben. Nou ja, de dag gaat in ieder geval lekker snel om. Morgen 1 dagje vrij en dan nog 1 dag- en 2 avonddiensten. Vrijdag gaan we weer lekker 3 dagen naar Kootwijk, dus tijd om uit te rusten....ahum, hahahaha.