De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 19:50

winnitou schreef:
Shenavallie schreef:
Zo, alles weer bijgelezen :D Ben benieuwd of Wesley weer wat spannends heeft bedacht om vandaag te gaan doen.... gisteren was het "thuisblijven", joehoe.... maar niet heus! Uiteindelijk zijn we naar de muziekwinkel in Alkmaar geweest om te kijken voor een electrische gitaar voor Wes, iets waar hij al tijden omheen draait. Gelukkig heeft hij zelf genoeg gespaard, want ik heb het niet liggen, ha ha! :D Zijn opa wil hem les gaan geven, maar Wesley denkt dat hij het zo ook wel kan.... tuurlijk! Ik speelde ook de eerste dag dat ik een piano kreeg een hele sonate, etude, etc.! Niet dus, maar daar komt hij nog wel achter. Plus dat je met gitaarspelen echt eelt op je vingers moet ontwikkelen, anders is het een zeer pijnlijke bezigheid!

De jongen in de winkel nam ruimschoots de tijd en legde Wesley uit dat hij jaren, dag in dag uit, moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Steeds maar weer hetzelfde riedeltje en dan langzaam uitbreiden, mee proberen te spelen als rhytm-guitar bij een liedje en niet als lead-guitar, etc. etc. Allemaal technische zaken. Wesley stond erbij en keek ernaar en vond het allemaal wel prima. Buiten kwam hij - zoals altijd - weer helemaal los en leek hij niet uitgesproken over wat zo'n ding allemaal wel niet kan en hoe knap hij die jongen vond spelen en.... Maar zodra ik over het oefenen begon, zei hij alleen maar "Jaha, dat weet ik nou wel". Ben benieuwd, want als ik een stuk aan het instuderen ben, dan hoor ik hem wel eens klagen hoe irritant het is als ik iets steeds weer opnieuw speel, soms blokje voor blokje... Heb er een hard hoofd in dat hij doorzet, maar ja, dat dacht ik ook toen hij op tennis wilde en daar zit hij nu nog steeds 2x per week VOL ENTHOUSIASME op! :D

ja en als je de eelt op je vingertoppen hebt en je speelt even een poosje minder op niet doet het ook weer zeer. Ik heb metalen snaren op een van mijn gitaren en dat deed bijna iedere keer in het begin van het spelen weer zeer. na 10 minuten ben je het dan wel weer gewend, maar je moet geen kloofje oid hebben want dat is niet plesant. Ik heb nu in een jaar tijd mijn gitaar amper vast gepakt. Wil iedere keer wel maar ben 's avonds gewoon te moe om nog te gaan beginnen.

Heb je hiervoor les gehad of speel je gewoon wat er in je opkomt?

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 19:53

Ik heb de molen vanavond ook gezien, ziet er top uit!!!! Van het gat is helemaal niets meer te zien en het nieuwe zand liep echt lekker! +:)+

Tytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 20:15

Shenavallie schreef:
Ik heb de molen vanavond ook gezien, ziet er top uit!!!! Van het gat is helemaal niets meer te zien en het nieuwe zand liep echt lekker! +:)+

Zit er nu dan heel veel zout in ofzo? Bij ons is echt elke zandkorrel bevroren. Ze staan wel in de paddock, maar lekker uit hun dak gaan, kunnen ze niet. Gelukkig doen ze het ook niet, want ik heb Val graag nog bij mij.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 20:40

Tytje schreef:
Shenavallie schreef:

Zit er nu dan heel veel zout in ofzo? Bij ons is echt elke zandkorrel bevroren. Ze staan wel in de paddock, maar lekker uit hun dak gaan, kunnen ze niet. Gelukkig doen ze het ook niet, want ik heb Val graag nog bij mij.

Dat Sabine (Yinari) en ik er in liepen, was het zand nog goed begaanbaar ;) . Natuurlijk weet ik niet hoe dat na een nachtvorst is, maar vooralsnog is het mooi vlak en erg aantrekkelijk om je paardje weer in te zetten! :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:03

Shenavallie schreef:
winnitou schreef:
ja en als je de eelt op je vingertoppen hebt en je speelt even een poosje minder op niet doet het ook weer zeer. Ik heb metalen snaren op een van mijn gitaren en dat deed bijna iedere keer in het begin van het spelen weer zeer. na 10 minuten ben je het dan wel weer gewend, maar je moet geen kloofje oid hebben want dat is niet plesant. Ik heb nu in een jaar tijd mijn gitaar amper vast gepakt. Wil iedere keer wel maar ben 's avonds gewoon te moe om nog te gaan beginnen.

Heb je hiervoor les gehad of speel je gewoon wat er in je opkomt?

Ik heb een paar jaar les gehad,

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:06

mntj schreef:
wat is het geworden liquita.

Een Nokia E75

Afbeelding

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:10

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:
Wij gaan zo met m'n ouders even een rondje zwarte markt doen. Wil kijken voor een nieuwe foon. Erik wil de mijne, dus moet ik aan een nieuwe :o . Erg hoor, hihihii.

Dan had Rowan gr4aag mee gewild... hij wil graag een voetbalshirt van Manchester United en die komen in de winkel pas weer eind januari. Op de zwarte markt hangen ze wel, hij wil daar graag een keer heen maar dat is alleen om de voetbalshirts. Als hij daar een keer geweest is dan hoeft ie volgens mijn van zijn leven niet meer, hij houdt niet zo van winkelen nl (behalve de speelgoedwinkel en sportsportief, de voetbalwinkel van zijn vrienden.

Jammer, ik had er een mee kunnen nemen voor hem.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:12

winnitou schreef:
ben benieuwd wat voor een telfoon je hebt Liquita? ben je druk bezig om het uit te proberen of heb je er een gekocht waar je meteen mee overweg kunt

Het antwoord staat 2 berichtjes terug. Ben er nu al erg blij mee :j .

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:14

Shenavallie schreef:

Jaaah ik heb het ook gezien...ben ook helemaal happy. Heb ik ook gelijk even tegen Diana gezegd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:15

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
ben benieuwd wat voor een telfoon je hebt Liquita? ben je druk bezig om het uit te proberen of heb je er een gekocht waar je meteen mee overweg kunt

Het antwoord staat 2 berichtjes terug. Ben er nu al erg blij mee :j .

een telefoon waar je niet met al te veel omwegen mee kan bellen en een uitschuif toetsenbord, zijn de toetsen een beetje te bedienen of tik je snel op een toets ernaast?

LIQUITA

Re: De VELDTSCHATJES in de zon, op Bokt met een BonBon: Part 6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:16

En Meelen, heb jij nog wat leuks gekocht? Ik nog buiten de telefoon wat lekkere kruiden en een luchtje.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:17

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:
Dan had Rowan gr4aag mee gewild... hij wil graag een voetbalshirt van Manchester United en die komen in de winkel pas weer eind januari. Op de zwarte markt hangen ze wel, hij wil daar graag een keer heen maar dat is alleen om de voetbalshirts. Als hij daar een keer geweest is dan hoeft ie volgens mijn van zijn leven niet meer, hij houdt niet zo van winkelen nl (behalve de speelgoedwinkel en sportsportief, de voetbalwinkel van zijn vrienden.

Jammer, ik had er een mee kunnen nemen voor hem.

Dan moet je ze ook maar net kunnen vinden en die hangen heel ergens anders dan waar de telefoons zijn hoor, ga als ik straks opgeknapt ben wel een keer met hem heen weet ie meteen wat het is de zwarte markt (ofwel Beverwijkse Bazaar

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:18

LIQUITA schreef:
Shenavallie schreef:

Jaaah ik heb het ook gezien...ben ook helemaal happy. Heb ik ook gelijk even tegen Diana gezegd.

mooi dat ze nu een keer snel tot aktie overgegaan zijn.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:19

LIQUITA schreef:
En Meelen, heb jij nog wat leuks gekocht? Ik nog buiten de telefoon wat lekkere kruiden en een luchtje.

he Meelen volgende keer ga ik ook mee hoor (als je me mee wilt hebben tenminste)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:19

winnitou schreef:
een telefoon waar je niet met al te veel omwegen mee kan bellen en een uitschuif toetsenbord, zijn de toetsen een beetje te bedienen of tik je snel op een toets ernaast?

Het QWETRY toetsenbord werkt erg fijn, ik zit er niet snel naast. Met 1 druk zit je in het telefoonboek en kun je je contact persoon opzoeken en bellen maar.

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:21

Wat een drukte op dit forum, heb nog nooit zoveel namen onderaan zien staan.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:28

LIQUITA schreef:

maar die lezen toch niet allemaal bij ons?

winnitou

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Het QWETRY toetsenbord werkt erg fijn, ik zit er niet snel naast. Met 1 druk zit je in het telefoonboek en kun je je contact persoon opzoeken en bellen maar.

ik begin nu eindelijk aan die van mij te wennen (HTC)

winnitou

Buut Xan

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:32

winnitou schreef:
LIQUITA schreef:

Nee hoor, die zitten allemaal in het forum "manege huiskamer" .

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:33

mntj schreef:
xan had jij eenleuke aanvaring vanmorgen haha.
lekker druk zo he.
als ze nou gewoon die knollen in hun boks laten staan.
komen ze ook nog van buiten, binnen staan. haha.
het is toch zo gezelli.

Moest ff nadenken wat jij bedoelde, ik dacht eerst in die drukke les, maar nee geen aanvaring.
Toen de deuk die ik in de auto van andré gereden heb, maar ik geloof niet dat je dat weet,
dus ook niet.

En ja hoor, toen wist ik het.
Ik vind die mensen echt niet aardig, ik kan vaak niet meer bij mijn spullen,
kan dus ook niet mijn spullen ophangen op MIJN haakjes :D
En het vervelendste vind ik dat ze vaak geen boe of bah zeggen als ze op stal komen.
Alleen als de andere "goedemorgen" ofzo zeggen, zeggen zij ook iets terug.
En dan zetten ze dat paard vast met een lang touw, terwijl die vaak loopt te klooien, dan denk
ik: zet dat ding dan kort, dan kan ie niet zoveel.
Ik heb me voorgenomen om te doen alsof ik ze niet zie (is niets voor mij, dus ben benieuwd
hoe lang ik dat volhoudt.)

LIQUITA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-01-10 21:33

winnitou schreef:
ik begin nu eindelijk aan die van mij te wennen (HTC)

Met touchscreen? Dat heb ik nu niet meer, vond het niet echt fijn al was ik er inderdaad wel aan gewend

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:34

winnitou schreef:
Buut Xan

Hi Win, zag ook al je gmail open staan :D

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:34

LIQUITA schreef:
winnitou schreef:

Nee hoor, die zitten allemaal in het forum "manege huiskamer" .

dat dacht ik ook, gelukkig maar

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-10 21:36

xan schreef:
winnitou schreef:
Buut Xan

Hi Win, zag ook al je gmail open staan :D

klopt