Paco en Prins zijn ook leuk. Prins kan best vlot zijn, als je daar zelf maar voor zorgt. Bij mij ontbreekt de klik met Bo, ik vind het zeker in de bak een hopeloze pony, ik kan er niets mee Buiten gaat het nog redelijk met d'r, niet zo dramatisch als in de bak.
Ik ken Paco al langer dan dat hij bij Smit staat. In het begin was hij niet de makkelijkste, maar in al die jaren als manege paard eerst bij andere manege en toen bij Smit is hij echt heel erg vooruit gegaan en echt een stuk makkelijker geworden. Prins vind ik ook nooit zo moeilijk, maar das met de meeste paarden, als je mensen hebt die alleen meehobbelen, gaan die paarden hun eigen gang. Als je mensen hebt die gaan rijden ipv hobbelen dan lopen de meeste paarden best lekker zonder veel moeite.
Dat is wel makkelijk. Ik weet niet hoe druk het is, of alle paarden meelopen. En Bowie is ook half prive pony, dus die loopt meestal volgens mij 1 ritje per dag. En ik zou ook niet weten hoe het met kreupele paarden zit.
Maar er zal dan ernaast nog een groep zijn gok ik, zijn meestal wel wat vaste mensen die buitenrijden of nog andere. Ze gaan vaak met 2 groepen naar buiten.
Oxana kan ook d'r buien hebben, maar is over algeheel wel braaf. Ik weet dat we uit nw-vennep meestal met groep of 10 gingen en had ie er nog een groep naast. Het is toen wel gebeurt dat echt de meeste paarden meegingen en van de zomer ook wel eens als druk is dat zo ongeveer alles loopt.
oja, Goh, ik ben wel een klein beetje oplettend. Ik vind het grappig. Eigenlijk zouden we met dit topic een keer bij Chardon moeten komen rijden. Gewoon om de boel ook om te keren kunnen wij bij jullie informatie inwinnen.
Ja in de zomer hebben we wel is een buiteritje gehad, dat was wel leuk Maarja de paarden zijn het niet gewend, dus er zijn er ook aardig wat afgevallen. Hopelijk doen ze het deze zomer weer
Wat dat betreft kan je echt beter het hele jaar door naar buiten hoor. De meesten zijn dan veel fijner buiten Anders worden paarden al snel iets te enthousiast...