Ik vind het echt hartsikke leuk hoor meid!! Per wanneer rijd je niet meer bij ons dan
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
_Anneke_ schreef:josewoos schreef:hahahaha ook een dikke kont?? nou super hoor! wanneer is ze van jou?
Mooiik zei niet dik
Shetjjee__x schreef:LieZ_Horses schreef:is niet grappig!Ik ging alleen ff kijken of ze stevig op der benen stond.
ik heb hier pijn en jij maakt er grapjes over..
weet niet of ik het morgen hele dag op manege volhou met lopen ik kan nu al niet fatsoenlijk lopen![]()
josewoos schreef:ik ook hoor!!! zeker weten, maar altijd leuk om anneke te pesten!
josewoos schreef:oh een mooie ronde en dikke kont![]()
Ik vind het echt hartsikke leuk hoor meid!! Per wanneer rijd je niet meer bij ons dan

Sorry An.
Veel succes morgen met de laarzen..._Roosmarijn_ schreef:Anneke waar blijft je topic?
hestejente schreef:@ Tessa:Veel succes morgen met de laarzen...
@ Anneke: gaaf, cool dat je al met haar naar buiten kunt! Ik had begrepen dat ze nog niet helemaal ingereden was, wat super dat ze het zo goed heeft gedaan voor zo'n jong paard! Waren jullie met andere paarden mee?
LieZ_Horses schreef:Anneke, heel erg jammer dat je niet meedoet morgen. Waarom eigelijk niet?
Of mag ik dat niet vragen? Maare ik vind het echt super leuk voor je dat je een eigen paardje hebt!
Jammer dat je gaat stoppen op de manege.
Heel uitgebreid, niet dus.Sorry An.
_Anneke_ schreef:hestejente schreef:@ Tessa:Veel succes morgen met de laarzen...
@ Anneke: gaaf, cool dat je al met haar naar buiten kunt! Ik had begrepen dat ze nog niet helemaal ingereden was, wat super dat ze het zo goed heeft gedaan voor zo'n jong paard! Waren jullie met andere paarden mee?
we waren met een hele groep 15 mensen ofzo. dus dat was voor haar ook wel fijn om een beetje in een kudde te zijn. maar idd .. is was helemaal verbaast en super trots
LieZ_Horses schreef:Volgende wedstrijd wel mee doen he?
dan rijd ik niet meer op de manege _Anneke_ schreef:LieZ_Horses schreef:Volgende wedstrijd wel mee doen he?
needan rijd ik niet meer op de manege