En ga je nog wat boeiends doen in je vakantie?Wat is 't rustig hier... Hoe is 't daar in Starnmeer?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

En ga je nog wat boeiends doen in je vakantie?Authentic schreef:Wow, mag ik ook nog terug?En ga je nog wat boeiends doen in je vakantie?
Wat is 't rustig hier... Hoe is 't daar in Starnmeer?

Najaaaa, nou niet doen of ik altijd de rust verstoor he, dat is maar heel af en toe. 
Authentic schreef:Najaaaa, nou niet doen of ik altijd de rust verstoor he, dat is maar heel af en toe.
Oehhh lekker shoppen bij Arthur! Damn ik kan dat niet hierzo... Maar ik heb wel lekker geshopt in Oranjestad.

Authentic schreef:Zo weinig maar?![]()
Ikwilzienikwilzien!

Daar was het helemaal donker en kon je al het vuurwerk uit alle omstreken zien

Mutsje mocht niet uitslapen.
Alleen dacht ik gemakkelijk over te steken via de bevroren sloot, ware het niet dat het op de helft best wel begon te bewegen
Volgens mij heb ik nooit zo'n grote sprong gemaakt! Maargoed, schaapie overeind geduwd en terug maar even over dat metalen dammetje gegaan

Miss_Montana schreef:Hmm mijn nieuwe jaar is goed begonnen... Ben 1 januari bijna door t ijs gezakt vlak voor stal. Dr lag een schaap op zn rug dus dacht ik, ik zal em ff weer op 4 poten zettenAlleen dacht ik gemakkelijk over te steken via de bevroren sloot, ware het niet dat het op de helft best wel begon te bewegen
Volgens mij heb ik nooit zo'n grote sprong gemaakt! Maargoed, schaapie overeind geduwd en terug maar even over dat metalen dammetje gegaan
![]()
Vanavond om 21u20 komt de reunie op 1 en dat is de klas van Ruben van Dorp! Die Rob gaat ook naar Texas enzo! Hoorde vanmiddag dat Eef dat 2 merries heeft die een veullie van Einsteins Revolution verwachten, echt leuk!
Ohja! De koffie is nu veel lekkerder uit mijn nieuwe mok mét lepeltje hoor Suus
Was je nog goed zichtbaar in je 'reflectie-ikvalechtwelop-niemanddiemijnietziet-outfit Angelique?

Jij bent echt snel zeg 

Nieuw jaar = nieuwe beebieponnies, ik houuu van babyponnies.