Linda vond het geen enkel probleem dat je op Fjordie wou, dus da's dan mooi geregeld:) Alleen het wordt toch wel lastig om Dorien er eerst op te laten omdat jullie allebei in een andere rubriek rijden en ik die van Dorien als laatste heb gezet. Maar ik zorg wel voor voldoende tijd tussen jullie in;)
Ik krijg donderdag m'n eigen zadel, een Euroriding Diamant. Had hem vorige week van Linda uitgeprobeerd en die reed super en paste mooi op Collin dus heb nu hetzelfde zadel met dezelfde afmetingen van iemand anders overgenomen. Zadel ziet er nog heel netjes uit en is volgens de verkoper ieder halfjaar opgevuld. Dus dan kan ik tenminst ook een beetje fatsoenlijk aan m'n houding werken tijdens het doorzitten:P
Heb gisteren met Eric een kastje in elkaar gezet voor m'n dekjes en uitrijdeken omdat ik een lage zadelkast heb (1 M.) en daar past nu alles mooi in, maar met een zadel erbij gaat het allemaal niet meer passen. De uitrijdeken is ook eindelijk af, ik zal zien dat ik vandeweek even een foto ervan maak, maar dat is nu wat lastig als het zo donker is. Hij is heel gaaf geworden. De deken is felgroen met aan de achterkant twee schuine bruine vlakken en een bruine bies bij de rand die om het zadel ligt. En ik heb de deken extra gevoerd met een zwarte fleecedeken omdat de groene deken een simpel dekentje van de Action is. Maar de foto's volgen dus nog:)
Nou, geen pfeiffer gelukkig! On the downside, blijkt dat ik gewoon 'ingestort' ben. Heb geen makkelijke tijd gehad, met stage en daarna school waar ik totaal niet in de groep lag... En had het nog best moeilijk met Kevin... Én dat gezeik met mn vader... Maar nu school ineens super goed gaat, en ik Kevin eindelijk eens opzij zet ( ) valt er zo'n stress van me af, dat ik daar gewoon zo ziek van ben geworden.... Dus gewoon heel veel rust en leuke dingen, en dan komt het weer goed Verder ben ik kerngezond
Wauw, gelukkig zeg! Pfeiffer kan zo lang duren (en terugkomen!) dus ben erg blij dat te horen
Fijn dat dit het was. Even alle stress loslaten en dan komt het vast binnenkort weer goed! Heel veel beterschap Kevin is die gevangene van je? of leg ik nu verkeerde connecties?
Pfff ik kan me voorstellen dat het je allemaal wat teveel werd zo bij elkaar en dat alle spanning er nu ook uitkomt. Ga je wel op zoek naar begeleiding hierbij of niet? Gelukkig is het geen pfeiffer, dus (als het goed is) niet iets waar je je hele leven mee blijft lopen;)
Hihi ik moet trouwens wel lachen om de vraag of Kevin de gevangene is van Annelotte. Als je niet zou weten waar het over gaat, dan kan je er heel vreemde beelden bij vormen;)
En ik ga even blij doen, want als het goed is krijg ik morgen mijn zadel:D Vandaag direct een mooie singel bij EJ gekocht, op aanraden van Lin omdat deze uit het assortiment gaat en er dus 50% van de prijs af ging. Nu maar hopen dat het zadel heelhuids overkomt:D
Ja aan de ene kant blij dat geen Pfeiffer is.. Maar het is ook wel 'eng' zo.. Want iets geestelijks is niet op te lossen met een pilletje of een kuurtje... Dat maakt het ook wel weer moeilijk.. Maar ik ga nu eerst gewoon flink rust nemen en vooral me op de leuke dingen concentreren.. Kijken hoe dat gaat
Haha ja idd maar Ken en Kevin lijtk ook wel op mekaar toch
Oeh, wat leuk!! Wel mazzel hoor, je eigen zadel... Dressuurzadel is wel wennen in het begin, krijg je heel gauw zwabberbenen enzo Ik mocht ook wel eens met een zadel van Lin op Target, maar was altijd zo omschakelen, target zn zadel neigt naar spring, en dan zit je ineens in n dressuurzadel
Ik krijg juist een heel stil been van een dressuurzadel. Heb Fleur en Rover ook altijd met dressuurzadel gereden (die zadels waren van Marije zelf) dus wat dat betreft was ik best verwend en was het echt een hele tegenvaller om op een veelzijdigheidszadel te rijden. Maar ik begrijp denk ik wel wat je bedoelt. Met een dressuurzadel ga je nl snel met langere beugels rijden zodat je benen mooi aansluiten op de kniewrongen, waardoor je dus minder steun lijkt te hebben aan de beugels. Mijn rechterknie vond het zadel vorige week ook een minder groot succes, die leidt namelijk nog weleens z'n eigen leven tijdens het rijden en kwam nu dus telkens (letterlijk) in botsing met de kniewrong. Dus daar zit nu een mooie schaafplek hihihi, maar dat is een kwestie van houding aan moeten passen. Da's dan weer een mooie stok achter de deur:P Maargoed, uiteindelijk blijft ieder zadel wennen. Ik vond deze wel heel fijn zitten (heb die van Lin vorige week dus geprobeerd) en hij pastte prima op Collin. Nou is dit wel een vrij universeel zadel dat op veel paardenruggen past, dus mocht ik uiteindelijk niet meer door kunnen rijden kan ik het altijd houden voor een ander paard.
Ben benieuwd Jolien Ga je er met de wedstrijd al mee rijden dan? Dan wil ik m zien. De zit van Yvonne ging ook wel vooruit van het dressuurzadel van Candy, haha. Ik heb er nog nooit mee gereden dus ik kan helaas geen vergelijk maken. Ben wel benieuwd een keer. Ik vind het zadel van Vincent echt afschuwelijk, beetje jammer. Voor mijn gevoel ligt ie ook niet ideaal, en ik kan mijn benen er niet in een goede houding op houden, ik krijg er stoelzit van =/
Overigens hoorde ik van Bianca dat ze eigenlijk liever iets meer tijd heeft tussen mijn proef en die van haar in zodat ze even hoofdstel en alles kan wisselen en toch ook kan inrijden. Valt dat te regelen? Dat zij iets later start of ik iets eerder of allebei? Ik weet niet of ze daarover al contact had opgenomen?
En ja Annelotte ik wist dat het iets met Ke- was XD dus dan is de link snel gelegd, haha.
Yep Bianca had me al gebeld, no problemo:) ik heb er 2 extra tussen gedaan zodat jullie wat rustiger de tijd kunnen nemen. Ik ga idd dan ook al het zad gebruiken. Ik rij Collin morgen in de les en vrijdag voor mezelf dus dan kan ik nog even wennen. Maar de proef van vorige week ging er ook goed opdis waarom niet? Ik spring een gat in de lucht omdat ik niet meer op het manegezadel hoef te rijden. Als je het dan hebt over zadels die je een stoelzit geven, Aaargh!
Ik heb niet uitgebreid commentaar gekregen maar het was voor mijn gevoel een relaxte, brave proef en daar wou ik in eerste instantie ook naartoe werken met Collin. Hij moet er eerst weer aan wennen om een proef uit te lopen want de eerste keer dat we de proef reden (twee weken terug) was hij helemaal kapot. Dat viel nu wel mee. Ik verwacht ook geen vuurwerk zondag, maar ik wil hem gewoon weer in het ritme laten komen en ik zal toch echt gewoon F15 moeten starten;) Ik weet zo nog niet uit m'n hoofd wie van jullie opschuift maar dat hoor je nog van me, ik heb nog niet naar de lijst gekeken.
Ja hoor.. hij zit voor inbraak.. heb van zn moeder de hele geschiedenis gehoord, daar mag hij zelf niet over schrijven.. heb ook wel contact met zn moeder, broer, zus en twee beste vrienden zn moeder vind me helemaal geweldig Hahaha
Hm nee ik heb net gekeken maar ligt niks Maarreuh, ik ben binnenkort jarig Misschien een leuke cadeautip? Mooie mannen die ik onder bed kan stoppen als ik ze even zat ben?