Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fenn

Re: Ponyclub "Het Lamoen" - topic! :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:04

He Marianne, hoe is het? Hoe is het met paardjes met Imke?

Ik kan het hier niet nakijken, maar er zit iemand aan Paulines paard? Naar verhaal inderdaad...

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:21

Heej Fenn,

Met mij is alles goed hoor. Al lang niet gereden ivm het stomme winterweer. Bak is bevroren, buiten is geen optie... Dan stuiteren we alle kanten op. Hopen volgende week weer op een heerlijk buitenritje.

Imke doet het super. Ze is al bijna anderhalf jaar oud. Schiet mooi op.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:35

Schiet inderdaad mooi op.
Weer is zeker prut. Ik wil ook weer mooi weer, maar gelukkig gaat dat in mijn geval vanzelf komen...

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:37

die viezerd is niet alleen bij ons geweest, ook bij een stal hier vlakbij en daar is hij uiteindelijk ook betrapt.
de eerste keer is hij net als bij ons alleen in de stal betrapt en ontkomen ( snachts) en de 2e keer hebben ze hem daar betrapt toen hij nog volop bezig was met het opruimen en hebben ze hem gegrepen en de politie gebeld, die dus helaas niks doet :( je kunt in het filmpje wel zien dat het wordt afgedaan als een oude verwarde man >;) die paardjes wilde aaien :+ de politie werkt volgens mij alleen nog als je je kunnen aanhouden met een kapot achterlicht of 5 km te hard rijd dat is makkelijk, in het geval van zo;n viezerd moeten ze gaan nadenken en dat kunnen ze blijkbaar niet.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:44

paulien, wat deed de man dan precies? Ik kan het filmpje hier niet kijken, maar ik krijg er nu echt een vies idee bij...

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:50

Fenn schreef:
paulien, wat deed de man dan precies? Ik kan het filmpje hier niet kijken, maar ik krijg er nu echt een vies idee bij...

nou het is ook smerig :(

daar zette hij de hengst voor een hengstige merrie, een aantal emmers opgestapeld achter de merrie en dan sex hebben met de merrie , paard zelf zal er weinig last van hebben, uiteindelijk als ze opgevoeld worden bij de Da gaat hij er ook met zijn arm in, maar gewoon het idee, sex met een dier :r ze hebben gewoon met de poten van je beesten af te blijfen :(

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 09:59

Gatver, inderdaad geen prettig idee dat dit met jouw paard gebeurd. Wat een ranzige vent zeg. Hoe kom je op zo'n idee...

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:06

als je op zulke ideeen komt heb je het niet goed in je bovenkamer en is het beter dat je zo snel mogelijk onder behandeling van een psychiater komt voor de rest van je leven.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 10:16

Heb het filmpje niet gezien, maar getver zeg! :\
Zieke geesten |( Kan er met m'n hoofd niet bij..
Pakken ze er 1 op (sporadisch) komt er wel weer een ander bovendrijven...

En Pauline, een beetje een late reactie, maar hier in Wageningen is alles prima. De studie bevalt nogsteeds echt steeds beter!
(Behalve nu, het is weer eens zelfstudieweek en moet twee stomme vakken leren die ik natuurlijk heb uitgesteld..)
Zit nu in het bestuur van de unihockeyvereniging, doe daarnaast de ouderdagcommissie voor m'n studievereniging en de volgende commissie zit alweer in de planning :=
Ik kijk zo uit naar de laatste periode, een weekje naar Wimereux (Noord-Frankrijk, aan de kust) en twee weken naar de Pyreneen, en dat verplicht! :P

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:17

hihi, leuke verplichting in ieder geval!

Ik heb gister meegelopen met Nederlands. College gevolgd en wie weet is dat toch echt wel tof.

Ook een iets minder prettig mailtje gekregen, maar daar ga ik op bokt niets over zeggen. Eventueel per pb.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 10:22

:) Nederlands leek mij ook altijd wel leuk, 4 vriendinnen van de middelbare school doen het nu. :P 1 in Utrecht, 3 in Groningen.

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:29

Je hebt alleen zoveel minder uren. Twee vakken per blok. Da's acht uur per week :oo Op de Tu had ik acht uur per dag.
Maar goed, er is heel veel mogenlijkheid om er dingen bij te kiezen ed. Dus ik hoop dan lekker te kunnen varieren.

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 10:39

Wo.. dat is wel heel weinig.. Zou voor mij niet gaan werken (maargoed, ik heb nu inderdaad ook 8 uur per dag en das ook wel eens niet leuk) :P

Ik ben een nagekeken verslag aan het doorlezen, en die man is duidelijk niet helemaal wakker. Wij moesten in een tabel wat meetresultaten invullen. Bij een aantal rijen hadden wij niets ingevuld. Bij twee daarvan staat nu een vraagteken met 'waarom niets ingevuld'... Nou, misschien omdat wij daar helemaal geen resultaat kregen? (Wat klopte overigens ;) ) :=

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 10:42

Suf zeg, heb je er wel een fatsoenlijke beoordeling verder op gekregen of was het nog geen defenitieve versie?

Naast die acht uur per week moet je wel ontzettend veel lezen en thuis doen. Ook is er altijd de mogenlijkheid om naast de verplichte vakken eigen vakken te kiezen. Het tweede jaar is al voor het grootste gedeelte zelf in te vullen...

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-10 11:51

Hadden alsnog een 8 voor het verslag dus niets aan de hand, maar stom is het wel :P

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 12:29

Oh, dat scheelt inderdaad nog :j

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-10 17:00

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-10 23:30

Vandaag ben ik uit Eindhoven verhuisd. Mijn kamertje is nu van een ander, doet toch wel beetje pijn zo, maar ik heb ontzettend veel zin in de komende maanden!
Donderdag vlieg ik al :oo

Annemarie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-10 10:06

Ooh, dat is snel ja :)
Hoe vlieg je? (Behalve met een vliegtuig dan..:= )

Hier weer het weekend na de tentamens en ik ben weer standaard zo lam als wat.. alle stress er uit en er blijft niets meer over. :\
Had nog wel gehoopt iets leuks te gaan doen vanavond, maar dat wordt 'm denk ik toch maar niet..

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 12:02

ik vlieg eerst naar munchen, dan naar singapore en dan naar cambodja :)

Gingen de tentamens wel goed?

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-10 14:07

Wiehoe! Vandaag na weken ijs, sneeuw en kou weer kunnen rijden. Wel een klein ritje in de miezerige regen, maar het was een ritje! Het wachten is op de lente!

Fenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-10 23:36

inderdaad, bijna lente :):)

Ik doe een weekendje ouderwets Mazzel en ben in de stromende regen met hem op het strand geweest! Mazzels eerste strandervaring. Stoer paard :D

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 08:54

fenn , als ik je niet meer spreek, heel erg veel plezier en pas goed op jezelf ;)

superfries

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 14:10

Het moet trouwens wel snel lente worden... anders heeft het geen zin meer :) ;)

bruine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-10 14:54

wat heeft dan geen zin meer? de lente? misschien hebben we mazzel en wordt het gelijk zomer ;)