Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
LaFunkyJazz schreef:hihi
hoe heeft Nina gereden trouwens?

Mick_G schreef:LaFunkyJazz schreef:hihi
hoe heeft Nina gereden trouwens?
2x 212 punten
En ze was ook 2x eerste, ze moest tegen de Z2
tisje schreef:@ joyce: hoe gaat t met je? had het warme bad nog wat geholpen? kheb de betadinecreme in je kast gelegd!
LaFunkyJazz schreef:Hoi!
Grappig dat jij ook op bokt zit!
Ik ben dus de dame met het zwarte paard
Op de terug weg ging het goed, ze ging steeds beter lopen. Wel werd haar hals steeds dikker en dikker. En die is nu dus vrij dik. Ze liep gister nog wat onregelmatig, maar niet erg.
Lekker onder de warme sproeier opgewarmt, hals gekoeld en onder het solarium.
Met mij gaat het ook goed, veel spierpijn, ben beurs en gisteravond begon ik hoofdpijn te krijgen wat ik nu nog heb. Maar al met al hebben we geluk gehad.
en jij super bedankt he!
Mick_G schreef:Kan je nog wel naar stal vandaag? Of doet Sandra natasja?
avanoort schreef:LaFunkyJazz schreef:Hoi!
Grappig dat jij ook op bokt zit!
Ik ben dus de dame met het zwarte paard
Op de terug weg ging het goed, ze ging steeds beter lopen. Wel werd haar hals steeds dikker en dikker. En die is nu dus vrij dik. Ze liep gister nog wat onregelmatig, maar niet erg.
Lekker onder de warme sproeier opgewarmt, hals gekoeld en onder het solarium.
Met mij gaat het ook goed, veel spierpijn, ben beurs en gisteravond begon ik hoofdpijn te krijgen wat ik nu nog heb. Maar al met al hebben we geluk gehad.
en jij super bedankt he!
De wereld is klein he:)
We hebben allemaal dezelfde hobby, dus dan is de kans ook groot dat je hier zit.....
Ik ben allang blij dat ie niet de sloot in rolde, daar was ik eerlijk gezegd wel bang voor en dan zijn de gevolgen niet te overzien.....
Ik hoop dat als ik in een benauwde situatie zit, iemand mij ook komt helpen!
Beterschap!
avanoort schreef:Reiki is het genezen d.m.v. hand opleggen/energie-stromen.
Dat is zo, als je zelf helemaal in shock bent, dan weet je het niet meer.
Zelf ook wel eens gehad, toen had ik mijn aanspanning in de greppel gereden, was bijna voor mijn men-examen.
Gelukkig waren er toen ook mensen om mij heen die mij hielpen.
Was alleen niet mijn eigen paard:)
hihi was gister trouwens toch nog 2 x derde geworden :S alleen de eerste twee hadden dus maar punten.
tisje schreef:pfff kwas twee keer laatste
ik weet alleen niet of pasp en mams gourmette grappig vinden
maar mss kunnen we ook iets van patat halen of pizza bstellen?