studentsonly is het meest zinnig en heeft echt goede samenvattingen moet je verstandig aanpakken wij kochten er altijd eentje met de klas samen... dan is het niet zo duur... (en als je het heeeel goed doet kan je er zelfs nog aan verdienen....)
Bij ons ook een keer, moest met 2 groepjes hetzelfde onderwerp doen en 1 van de 2 groepen moest presenteren en de andere groep beoordelen. Maar wie werd pas bij de les bepaald. Wij waren alleen slim geweest, met de 2 groepjes alles samen gedaan, dus 2 dezelfde powerpoints gemaakt, alleen met andere namen
Ik zat ook eens op dat studentsonly te zoeken, maar mijn boeken kennen ze daar niet Ik houd het maar bij dskonline.
Ja, dat moest ik allemaal leren dit blok, zelfs word heeft 100.000 functies. Maarja je begrijpt dat ik dat nooit ga gebruiken en het nu al bijna niet meer weet Het schijnt op den duur handiger te zijn, maar ik had toch op eens ruzie met al die programma's!
FOUT!!! Ook niet bij mij Daarbij heb ik nog geen feedback op hetgeen ik heb gemaakt, dus misschien is het wel helemaal niet goed (al vond ik het zelf aardig geluk )
Zeg Sas, je weet niet hoe Words werkt maar wel hoe power point werkt... bijzonder En in Engeland (vooral in Hatton Park Warwick, specifiek adres 16 Armscote Grove) wonen alleen hele brave mensen , maar ik hoorde dat de stoomboot motorpech heeft en dat dit adres daarom wordt overgeslagen (aangezien amerigo niet zo ver kan zwemmen en de vacature voor roeipiet nog steeds open staat.
Alles nog een keer leren? Dat wordt dan pas ergens in augustus:o Al hoop ik gewoon dat ik het nu haal. Heb alles samengevat, hoorcolleges geleerd, en ben nu met de werkcolleges bezig.