Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

ow ja nog maar 2 nagjes slapen

o0jamie0o schreef:oohja en nog een vraag![]()
ik weet egt NIET hoe ik mijn paard moet gaan versieren jullie ideeen ??
.

. Foto's zet ik ook nog wel ff op als ik tijd heb! Lau, de foto's van jou zijn ook super leuk!
je sliep onder haar, whaha (dus waar ik vorig jaar sliep)! xEsther schreef:Ik ben dr weer! Het was weer heel gezellig!
Ik heb inderdaad eerst 1x op Stylo gereden maar dat vond ik 3x niks, haha. En toen mocht ik op Action, leuk paard, maar vet irritant zadel. Foto's zet ik ook nog wel ff op als ik tijd heb! Lau, de foto's van jou zijn ook super leuk!
![]()
Manon, je sliep trouwens niet waar Laura ook had geslapenje sliep onder haar, whaha (dus waar ik vorig jaar sliep)!
. 
.
.
.
.
Helaas waren er vooral kleinere kinderen afgelopen week, dus dan merk je heel erg dat je er gewoon te oud voor wordt. Volgend jaar gaan we het gewoon proberen in een huisje te komen toch?
xEsther schreef:Ja het was super gezellig!Helaas waren er vooral kleinere kinderen afgelopen week, dus dan merk je heel erg dat je er gewoon te oud voor wordt. Volgend jaar gaan we het gewoon proberen in een huisje te komen toch?