Hackie schreef:
Sas en ik tijdens carnaval![]()
Ik ben de achterste
Jezus!!!!!!!!! Wat een vertoning!!!!!!!!!!!!!
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Hackie schreef:
Sas en ik tijdens carnaval![]()
Ik ben de achterste
.
.
! Enne......... veel plezier met het waarmaken van je droom!!!!!
LIQUITA schreef:Sjeemig...gisteravond dacht ik dat ik aardig aan het opknappen was. Maar nee hoor, wat heb ik een pijn in mijn keel...niet normaal. Ik heb de hele nacht flink liggen zweten in mijn bed![]()
![]()
.
Maar...ik moet nu onder de douche....ga straks kijken of ik mijn droom waar kan maken.
LATERZZZZ!!!!!

marjoleinft schreef:gaan julie zondag ook naar schoorl met de paarden van de carrosel
xan schreef:marjoleinft schreef:gaan julie zondag ook naar schoorl met de paarden van de carrosel
Helaas, onze carroussel bestaat niet meer, en wij waren ook geen lid van de VCN.

ATE schreef:gelukkig ik ben er beetje van af maar hoest nog wel lekker we hebben toch niet gebekt???????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
. 
LIQUITA schreef:ATE schreef:gelukkig ik ben er beetje van af maar hoest nog wel lekker we hebben toch niet gebekt???????????????????????????![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PARDON!!! We hebben wel samen in een huisje geslapen.
xan schreef:Jij erop en ik ernaast !

ATE schreef:echt wel maar doekje was te klein voor hele huisje peet heeft zich rot geboent

ATE schreef:xan schreef:Jij erop en ik ernaast !
ga je voor rennen dan??????????![]()
![]()
![]()
houden
. Ik heb me dus ziek moeten melden, want ik moest het weekend werken. Leuk hoor zo'n nachthoofd (op mijn werk, waar ik me bij ziek moet melden)...ze praat je gewoon een schuldgevoel aan (ja, daar hebben al die hoofden voor gestudeerd
) Maar goed ik zeg "ik weet dat het vervelend is voor de afdeling, maar ik vind het veel vervelender voor mijn zelf". ZO...dit zit
.
). Koorts is voor mijn best bijzonder want dat heb ik niet zo snel.
.
. 

.
.
.
. Maarja, ik moet er wat voor over hebben he, om beter te worden
.