manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-09 20:56

oh echt superleuk die foto's van het feestje, hahaha...de lol straalt er vanaf...
balen Nel, dat het zo slecht gaat met je reuma, en dat je nu zelfs al moet gaan spuiten, lijkt me echt eng om dat bij jezelf te doen...
Dames, mijn elfje leeft nog steeds....staat keurig op de kast....maar miscchien is t ook iets voor Diezel, zo'n cursus....kun je hem dan ook meenemen Thirz?
Paardje ziet er cool uit Anne, heeft een lief hoofdje....
Cis, doe je Ernst de groeten? hahaha.....(lijkt me leuk om als t weer mooi weer is, n keer naar de beekse bergen te gaan....vrijwilligers die mee willen?)
Bianz, ik snap niks meer van WIDM, die er nu uit is was niet mijn mol, maar toch....was wel ergens een beetje verdacht....

Had voor Jade een naambordje laten maken, echt knal en knal roze....superleuk..... Nu wil ik nog een roze regendeken....dus als iemand die ergens tegenkomt, wil je t me dan laten weten???? Heb zelf nog een paarse regendeken in de aanbieding? Bar, iets voor jou?

Barbara_

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 13:20

Jeetje Nel, dat is wel heftig zeg... Dat je al zo veel medicijnen nodig hebt dat je zelf moet gaan spuiten, lijkt mij ook nogal creepy!

Pfoe ik ben echt nog steeds moe van mn cursus, ga dit weekend lekker uitrusten!
Zijn jullie al benieuwd naar Mojito (en naar mn huis)?

Ik heb geen regendeken meer nodig Marieke, heb dr zelf al 2 ;), maar thnx voor het aanbod. Leuk dat je een naambordje gaat laten maken, bij Heike?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:05

Hoi,

Mariekje, leuk dat je een naambordje laat maken!
Er staat een (vindt ik) ;) leuke regendeken bij levade.
Ik vindt hem roze, maar er staat fucsia bij.
www.ruitersport-levade.nl
Kijken kan natuurlijk geen kwaad ;)

O o Bar, hoelang duurt ie cursus dan nog?
Lijkt me best pittig?!

Zo vanmorgen nog gewerkt en nu heb ik lekker een weekje van vakantie.
Maandag gaan we naar Limburg t/m vrijdag.

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-09 16:15

Hoi :)
Nel: hopen dat t medicijnen prikken beter helpt dan! Nu fijn vakantie; lekker van genieten! Zullen we als jij terug bent eens samen buitenritje doen? We rijden elkaar zo tegemoet.
Je naambordje is leuk Marieke :j Ik vind dat je je kast dan ook nog roze kan verven, dan ben je echt compleet!
Anne, heb je volgende week nog vakantie? Of moet je carneval vieren :+
Ben zeker benieuwd naar je kat en huis Bar :D Tot morgen!

Ik wilde vanmiddag Nous longeren; is het hek van de roundpen ineens weg?! :? Schijnbaar is er een paard tegenop gelopen en was het kapot! Nous was gelukkig ook zonder hek braaf. Aan het eind wil ze altijd nog even rollen en toen ging ik maar de touwen voor de opening spannen :+

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-09 20:37

Neehoor, ik hoef geen carnaval te vieren ;) en ben lekker een weekje vrij. Heb een hoop ergo's wel gehoord over carnaval, dus die zijn maandag en dinsdag vrij. Zijn ook fanatiekelingen die vrolijk blijven werken :P Maar ik ben nog steeds wat verkouden en hoest nog steeds, dus wil die week even gebruiken om nou écht even beter te worden en er daarna weer vrolijk tegenaan te gaan :) Ben ook echt op, dus vind t heerlijk nu een week vakantie. Even mn stagewerkplan wat omgooien en alvast wat beginnen aan een casestudy. Kan ik ook even van de spierpijn bekomen :P Klinkt heel stom, maar heb enorme spierpijn omdat ik dat stuk naar t revalidatiecentrum steeds in sneltreinvaart moet wandelen. Doe ik nooit zo snel en zo lang, dus voel je behoorlijk! En dan is t smorgens zo balen dat je dan die hele trap áf en op moet in Roosendaal na t uurtje zitten :+ Máár vandaag t stuk weer in een kwartiertje gered! 8-) Alleen toen had de trein 5 min vertraging...
Hoop dus niet dat ik dat stuk nog vaak moet rennen Bianz :P Hoop t te redden met snel wandelen.

Ga morgen dus ook nie met de trein Kims. Hoef niet naar school of naar stage. Opsich heb je wel 'geluk' dat je deze week niet naar Rotterdam hoefde. Van de week een kabel stuk tussen Roosendaal en Oudenbosch (behoorlijk lang ook geloof ik) en vandaag weer een hoop mensen die boos waren en om moesten reizen via Breda. Dus beetje een rommel weekje. Volgende week vakantie, maar daarna reis ik weer 17 weken lang, 4 dagen in de week om kwart over 6 met de trein. Dan is jouw stage weer afgelopen in Rotterdam zeker? :P T samen reizen wil idd nog nie echt lukken, haha.

Tink Pink! :):) Ben benieuwd naar je naambordje! Maak je ff een foto met je tel? kan ik die morgen ff bekijken :D *duurt zo lang eer ik t anders zie :P En idd ook je kast moet roze dan! Helemaal gaaf!

Moet toch ook wel een blauwe plek hebben gegeven bij t paard? zo tegen dat hek aanlopen dat t stuk is? Leek me best een stevig hek. Gelukkig dat Nous gewoon braafjes is zonder hek :)

Ow bah, balen Nel! En ook behoorlijk spannend dat zelf moeten spuiten. Gelukkig gaat je schoonmoeder mee en wil die helpen. Lijkt me wel fijn. En dan uiteindelijk zal het wel 'wennen' dat t minder eng is denk ik. Al klinkt dat ook raar: wennen aan t jezelf prikken... Nouja hopen dat t iig wel gaat helpen en dat je er dan ook minder last van hebt!
Veel plezier op vakantie! Hopen op mooi weer!

Agosh! Vandaar dat mijn elfje zo sipjes keek.. Die bewaakt veilig en braaf mijn mooie onderbroek op mn kamer :Y) haha

Ben zeker benieuwd naar je huisje en Mojito Bar! Heb je Mojito al voorbereid op ons? :P

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 14:41

Anne, ik ben je helemaal vergeten om het huis te laten zien! Echt zo stom, waarom heb je niets gezegt?!

Ennnn voor Kims wat foto's van Mojito;

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Lief is ze he?!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 15:46

Ja dat bedacht ik me dus ook pas toen ik thuis binnenstapte :\ Stom hè! Maar ik mag vast nog wel een keertje langskomen om dan wél even alles te bekijken? Ik schuif t maar even op mn drukke week stage :o
Mojito is echt een droppie Bar :D Echt een vrolijkje!

Hee Cis, k heb een abbo op de nieuwsbrief van dat manegepaarden pensioenfonds en er stond nu een stukje in over Vincent van Scheldestad. Weet niet of je t wil lezen? Hij heeft iig wat kwaaltjes zo op zn oude dag. Staat ook een lieve foto van Vincent en Whisky bij:
Afbeelding
http://www.essence-information.com/over ... letter=115

Mariekje22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 17:39

Bar, ik vind dat je een superleuk huis hebt...echt gaaf!
Heerlijk een weekje vakantie, dat zou k ook wel willen....ga ook geen carnaval vieren, heb daar nooit echt iets mee gehad.
vandaag weer een heerlijk paardendagje, had mn fototoestel meegenomen en wat leuke foto's van Jade gemaakt. vind ze eigenlijk allemaal mooi, t enige jammere is dat ze zelf zo smerig is van t rollen in de roundpen, aan de andere kant, is dat wel weer helemaal Jade hahaha....
Hier komen ze:
1 Afbeelding
2Afbeelding
3Afbeelding
4Afbeelding
5Afbeelding
6Afbeelding
7Afbeelding
8Afbeelding :D haai..... :D

En natuurlijk nog een van mijn knalroze penny bordje....
Afbeelding

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-09 18:20

Knappe Jade! :):) Vind t echt gave foto's! En idd een beetje zanderige Jade, maar ze staat er wel erg lief op zo!
Dat bordje is ook écht geweldig Mariek! Nu snel je kast roze verven *D En misschien ook aan t roze hoofdstel? ;)
*t vloeken vind ik wel meevallen trouwens*

Enne: Wie is de mol? Wie verdenken jullie? Ik verdenk zelf Jon. (met nog een hoop twijfel :P)

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-09 23:44

Zeker leuke foto's van Jade Marieke! Ze had wat moeite met stilstaan op de brug, maar in de roundpen heeft ze als model geposeerd! Vind het bordje ook erg cool; echt prinsessenroze!
Nel, wel fijn dat je nu mag gaan spuiten, hoe vervelend het ook lijkt, het went snel hoor ik vaak van patiënten. En vaak zien ze snel resultaat met veel minder bijwerkingen, dus hopelijk is dat bij ook zo! Ik duim voor je.
Anne, leuke eerste stageweek gehad dus? Inclusief spierpijn: van en naar de trein lopen is zo een goede work-out ;)
Bar, je huis is zeker cool! Frans is ook al meteen vriendjes met ons geworden haha! Mojito is echt een dropje!
O ja Anne, de CD's doen het helaas niet zoals je al dacht. Bij loopt de computer ook vast of zegt dat de inhoud van de CD beschadigt is en daardoor niet te openen is. Echt zuur!
Jon is een goede mol, maar eigenlijk heb ik nog wel meer twijfels; nog totaal geen "zekerheid" (voor zover je die kunt hebben).
Thirz, volgende week lekker wat meer vrij; geniet er van!
Ga nu lekker slapen: net thuis van wokken met m'n ouders en zus, was gezellig!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:46

Anne; fijn dat je weekje vrij bent! Kan je volgende week weer met frisse moed er tegenaan! Wel leuke begeleiders en clienten ook? Sporten doe je dus ook al onderweg; mooi meegenomen ;)
Grappige foto's van Mojito Bar, veel maken want ze groeien zo snel :+ (Al doet ze ze zich op de 2e foto al erg groot voor!)
Jade staat mooi op de foto Mariek! Had ze een poseer-dagje? Alleen de niet-matchende voor- en achterbeschermers kan echt nie he :n :P Neehoor, die van de roundpen zijn t uitvergroten waard!

Net heerlijk genoten van de Mol. Gave opdrachten, vind t land ook echt mooi om te zien zo! Ik zit ook een beetje op Anniek qua mol, maar vlak Viv en Dennis ook niet uit met hun complot! Gelukkig komt de ontknoping snel; hoef ik daar mn hoofd niet meer over te breken :P
Vandaag lekker rondje buiten gedaan, kwam op stal en Bianz en Marieke hadden Nous al voor me klaargezet; superlief :j Nous heeft alweer ( :roll: ) flink last van de hormoontjes, dus ieder paard moet ze uitgebreid roepen en het liefst ook ruiken :') Bianz alweer bijgekomen van enthousiaste Orson?
Laatst bijgewerkt door Thirz op 22-02-09 19:49, in het totaal 1 keer bewerkt

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:47

Ow hè jammer.. Zijn ook R CD's dus je kan ze ook niet opnieuw leeggooien ofzo :\ Uhm nog een keertje proberen op CD te branden, of zetten we gewoon alles bij elkaar op een DVD? Of toch gedeelde mappen?
En idd leuke stageweek gehad. Heel erg anders dan met kinderen, dus er valt weer heel veel te leren! Zodra jullie gaan gek worden van mijn open vragen en mn doorvragen hoor ik t wel :Y)

Lekker Bianz! Waar ben je wezen wokken? Ik ben maar lekker vroeg mn bedje ingedoken en heb lekker 11 uur geslapen :z heerlijk!

Vandaag 2 keer gereden. Eerst in mn eigen les op weer eens op t eigen paard wat in de lessen meeloopt omdat de eigenaar haar heup gebroken heeft na een val van dat paard. Was alweer een poos gelee, maar weer enorm lekker gereden! En daarna nog een half uurtje op Klaroen, omdat de persoon die daarop zou rijden er niet was en hij dus niet liep. Of ik t vervelend vond om nog even in de les mee te rijden. Neehoor *D
Laatst bijgewerkt door Anne_87 op 22-02-09 19:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 19:47

Heej, ik was net eerder Anne :P

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:51

ja zie t! even je post lezen ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 19:57

Tsja, een mooi zonnetje vandaag, dusja dan spelen je hormonen weer op natuurlijk :Y) Fijn hoor! Hopen dat ze er weer snel vanaf is :P

Ja Anniek.. ik vind haar net te overdreven doen denk ik, maar idd twijfelgevalletje. Dennis had ik in eerste instantie afgeschreven en als winnaar bestempeld, maar sinds de laatste aflevering een heel klein piep beetje aan t twijfelen. Viv heb ik wel een hele poos verdacht, maar vind haar de laatste tijd best actief en goed bezig! Met die foto's en nu met al die mensen! Dus die is ook in mn verdachtenlijstje gezakt. Rick weet ik niet zo goed. In t begin vond ik hem vreemd, maar in de loop van de serie steeds minder op gaan letten. Net als bij Anniek t gevoel dat t gewoon spielerij is allemaal.

haha en ja dat sporten is heel goed onderweg, t rond kwart voor 7 eten en 9 uur al gaan slapen is wat minder goed voor je :Y) Dat zei de weegschaal me iig al weer :+

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-09 20:10

Ach, ik heb vaker verkeerd gezeten met mollen zoeken, dus kijk niet raar op wie dan ook de mol is :Y)
Leuk dat je nog een keer extra mee mocht rijden, beide leuke paardjes?

En waar was er dan zon? Wij hadden die vanmiddag nie hoor :n

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-09 20:21

Ja beiden leuk :j Allebei heel anders; de een staat braaf stil :P, goed aan t been, maar niet te vlot zegmaar, gevoelig in zn mond en de ander staat niet stil, wat meer de neiging om onder je vandaan te lopen en minder gevoelig in zn mond. Dus even een knop omschakelen, maar beiden kunnen veel dus heb lekker gereden :D

Ja ik heb nog nooit een mol goed gehad. Ja Inge had ik goed, maar dat was vanwege die foto die uitgelekt was :P

Geen zon? *denkt* niet? Ow dacht dat ik een zonnetje had gezien? Dan zat dat daar misschien nog van gistermiddag in mn hoofd :+

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:13

Hoi dames,

Leuke foto's Bar!
Tis echt een schatje!
Ik kom je niet zoveel meer tegen op stal, druk zeker?!

Wij gaan zo op vakantie, heb er veel zin in!

Gister ben ik nog even bij Voiceje geweest om te mesten en buiten te zetten en nog even een knuffel voor een hele week te geven...
Toen ik naar voice ging en bij de rotonde (bij braamhof reed) moest ik even goed remmen omdatr er net 4 paarden overstaken, waarvan er 3 verdacht veel op Orson, nous en jade leken...mmmmm
Ik scheurde jullie in een rood klein autootje voorbij.
Wilco was de auto nog een even een beurt aan t geven voor dxe vakantie, dus had ik even het autootje van mn schoonmoeder.
T was mooi weer voor een buitenrit!

Nou dat spuiten gaat denk ik ook wel lukken hoor, vindt het nog even spannend, maar denk dat ik na een tijdje het wel zelf kan.
5 maart is de eerste keer.
Heb wat andere reuma patiënten gesproken die dat ook doen.

Mariekje, leuke foto's van Jade, ze ziet er goed uit... En leuk bordje!

Nou ik ga nog even verder inladen.
Tot vrijdag weer!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 12:13

O ja thirz, ik zou het zeker leuk vinden om samen eens op buitenrit te gaan, dat spreken we snel af dan!!!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 12:23

Veel plezier op vakantie Nel! Geniet ervan!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-09 13:01

Fijne vakantie Nel! Haha wel grappig dat je ons net tegenkwam!
Lekker Anne, dat je twee keer mocht rijden! En ook leuk dat ze beide leuk te rijden zijn. Idd jammer van de cd's. Maar niet meer opnieuw proberen, deze 2 kan ik al weggooien nu, dus vind het een beetje zonde van mijn cd's om het nog eens te proberen. Ik breng nog wel een geheugenstick langs; beter daar op zetten denk ik? Gedeelde map duurt wat lang en ik ben niet zo veel meer op msn! Geniet trouwens van je vakantie!
Thirz, mijn armen zijn weer bijgekomen hoor ;) Vanavond weer eens lekker trainen. Was Nous braaf vandaag? Geniet van je bijna 2 dagen vrij: beetje relaxen he!
De Mol is zeker een raadsel: ik vind Vivienne dus ook erg verdacht. Blijft spannend ;)

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-09 18:08

De rest kent hem niet, maar toch even voor Cis:
de vervolg nieuwsbrief op de vorige.. Heb flink moeten slikken toen ik hem las ;( Ze hebben Vincent in moeten laten slapen. Tis zonde met al zn kwaaltjes op t einde, maar gelukkig heeft hij nog wel 6 jaar van zn welverdiende pensioen mogen genieten samen met zn vriendinnetje.
http://www.essence-information.com/over ... letter=116

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-09 17:23

Haha, grappig! Volgens mij zei ik toen nog: wat een grappig klein autootje :+ niet gezien dat jij erin zat Nel! Moeten we maar snel eens afspreken om met zn allen op buitenrit te gaan dan :)
Echt zonde voor Vincent :\ Maar als ik t zo lees heeft ie een fijn pensioen en een mooi afscheid gehad!
Heej Kims, Lenie vertelde dat je was langsgeweest op stal met Febe, heeft Febe al op Nous gereden? ;) Als je een keer wilt rijden, roep je maar he!

Heb Nous opgegeven om een karakteranalyse bij dr te laten doen. Vandaag de benodigde foto's ervoor gemaakt, wat nog niet makkelijk was; het enige wat Nous wilde is de camera van heel dichtbij bekijken :') Gelukkig kon Marieke ff helpen! Ben echt heel benieuwd wat eruit komt... Wachtlijst staat nu nog op 29, dus duurt nog wel ff!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-09 19:11

Heej, ben ik weer :wave:

Leuk naambordje Marieke! Lekker roze ;)

@ Anne: ik heb je nog steeds niet gezien! Op welke dagen moet je ook alweer reizen? Ik heb morgen de trein van 06:15.
@ Bianz: Volgens mij zag ik je weer rijden afgelopen dinsdag, kan dat? Ik was al bang voor een toetersessie en bereidde me er al op voor, maar er kwam niks. Dus volgens mij heb je me niet gezien ;) (of je was t niet, kan ook want ik kon niet in de auto kijken).
@ Thirz: Leuk zo'n karakteranalyse, ben erg benieuwd! Ik ben inderdaad op stal geweest met Nick en Febe. Ik had ineens zo'n vreselijke Nous behoefte... Ze stond lekker te eten dus heb dr alleen eventjes geknuffeld. Ik heb Febe er nog niet opgezet, dat komt van de zomer met uitgebreide fotosessie! Kan ze later de foto's laten zien als ze in de Grand Prix zit: "kijk, dit is mijn eerste keer op een paardenrug" ;)
@ Bar: Ik kom snel langs hoor! Ik zou in eerste instantie vakantie hebben na volgende week, maar die vakantie gaat niet meer door :'( Echt hoor, hoe bedenkt school zoiets om 3 weken van tevoren te vertellen dat de vakantie niet doorgaat... Heb genoeg klasgenoten die een vakantie hadden geboekt enzo. Lekker hoor. Ik bel je volgende week op :)

Ik heb besloten Floortje weg te doen. Ze vraagt teveel aandacht en dat kunnen we haar niet geven. Ik vind dat gewoon zonde en wil een fijn plekje voor haar vinden. We hebben er absoluut geen haast mee dus we wachten net zo lang totdat we een goed persoon voor dr hebben gevonden. Ze komt ook niet op prikbord of marktplaats ofzo. Dan weet je nooit wie er op af komt. Misschien dat ik dr wel op Bokt zet, kan je profieltjes screenen bij mensen die een reactie geven ;)
Maar als jullie iemand weten, hoor ik het heel erg graag! Ik hoef er echt geen geld voor te krijgen. Als ik zeker weet dat ze goed terecht komt is dat meer dan voldoende.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-02-09 20:06

Gaaf Thirz! Ben benieuwd of t klopt wat ze straks over Nous kan vertellen. Nu nog wat geduld... Het is een behoorlijke wachtlijst!

Heb deze week vakantie Kims, maar volgende week heb ik weer iedere dag om 6.15 de trein :) (behalve vrijdag, dan heb ik de trein van 5 voor 9 naar R'dam) Misschien tot maandag dan? (ben benieuwd of t nu dan eigenlijk een keer lukt :+ )
En fijn van die vakantie :\ Al heb je niets geboekt je stelt je er toch op in: nog even bikkelen en dan een weekje geen trein en wat rust! :z Behoorlijk zuur als die dan ineens niet doorgaat! En dat mogen ze zomaar doen? Volgens mij is het zo dat alles wat in de studiegids staat ook zo uitgevoerd moet worden? Wij hebben iig een keer een toets gehad die een week vroeger gepland werd dan in de studiegids stond (portfolio). Een paar studenten hebben daar toen werk van gemaakt met als resultaat excusus en de toets een week later, zoals in de studiegids stond. Misschien (als jij er veel last van hebt) toch ook even uitpluizen hoe dat precies zit?
Phoe nog een lastige beslissing erbij zo met Floor, maar wel te snappen hoor! Hopen dat je snel een goed huisje voor haar vindt, met iemand die zeëen van tijd heeft en dol is op katten :)

Vandaag lekker met zn allen gewandeld in Chaam. Eerst de ene route de ene kant op, broodjes eten + warme choc drinken bij de auto en daarna de andere route de andere kant op :D Lekker 12 km gewandeld in een mooi bos, met mooi weer, dus ik heb weer genoeg energie opgedaan 8-)