Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
, maar thnx voor het aanbod. Leuk dat je een naambordje gaat laten maken, bij Heike?
leuke regendeken bij levade.
Ik vind dat je je kast dan ook nog roze kan verven, dan ben je echt compleet!
Tot morgen!
Schijnbaar is er een paard tegenop gelopen en was het kapot! Nous was gelukkig ook zonder hek braaf. Aan het eind wil ze altijd nog even rollen en toen ging ik maar de touwen voor de opening spannen
en ben lekker een weekje vrij. Heb een hoop ergo's wel gehoord over carnaval, dus die zijn maandag en dinsdag vrij. Zijn ook fanatiekelingen die vrolijk blijven werken
Maar ik ben nog steeds wat verkouden en hoest nog steeds, dus wil die week even gebruiken om nou écht even beter te worden en er daarna weer vrolijk tegenaan te gaan
Ben ook echt op, dus vind t heerlijk nu een week vakantie. Even mn stagewerkplan wat omgooien en alvast wat beginnen aan een casestudy. Kan ik ook even van de spierpijn bekomen
Klinkt heel stom, maar heb enorme spierpijn omdat ik dat stuk naar t revalidatiecentrum steeds in sneltreinvaart moet wandelen. Doe ik nooit zo snel en zo lang, dus voel je behoorlijk! En dan is t smorgens zo balen dat je dan die hele trap áf en op moet in Roosendaal na t uurtje zitten
Máár vandaag t stuk weer in een kwartiertje gered!
Alleen toen had de trein 5 min vertraging...
Hoop t te redden met snel wandelen.
T samen reizen wil idd nog nie echt lukken, haha.
Ben benieuwd naar je naambordje! Maak je ff een foto met je tel? kan ik die morgen ff bekijken
*duurt zo lang eer ik t anders zie
En idd ook je kast moet roze dan! Helemaal gaaf!
haha

Stom hè! Maar ik mag vast nog wel een keertje langskomen om dan wél even alles te bekijken? Ik schuif t maar even op mn drukke week stage
Echt een vrolijkje!

haai.....
Vind t echt gave foto's! En idd een beetje zanderige Jade, maar ze staat er wel erg lief op zo!
En misschien ook aan t roze hoofdstel? 
)
(Al doet ze ze zich op de 2e foto al erg groot voor!)
Neehoor, die van de roundpen zijn t uitvergroten waard!
Nous heeft alweer (
) flink last van de hormoontjes, dus ieder paard moet ze uitgebreid roepen en het liefst ook ruiken
Bianz alweer bijgekomen van enthousiaste Orson?
Uhm nog een keertje proberen op CD te branden, of zetten we gewoon alles bij elkaar op een DVD? Of toch gedeelde mappen?
heerlijk!
Fijn hoor! Hopen dat ze er weer snel vanaf is 
Dat zei de weegschaal me iig al weer
Allebei heel anders; de een staat braaf stil
, goed aan t been, maar niet te vlot zegmaar, gevoelig in zn mond en de ander staat niet stil, wat meer de neiging om onder je vandaan te lopen en minder gevoelig in zn mond. Dus even een knop omschakelen, maar beiden kunnen veel dus heb lekker gereden 

Vanavond weer eens lekker trainen. Was Nous braaf vandaag? Geniet van je bijna 2 dagen vrij: beetje relaxen he!
Ze hebben Vincent in moeten laten slapen. Tis zonde met al zn kwaaltjes op t einde, maar gelukkig heeft hij nog wel 6 jaar van zn welverdiende pensioen mogen genieten samen met zn vriendinnetje.
niet gezien dat jij erin zat Nel! Moeten we maar snel eens afspreken om met zn allen op buitenrit te gaan dan
Maar als ik t zo lees heeft ie een fijn pensioen en een mooi afscheid gehad!
Als je een keer wilt rijden, roep je maar he!
Gelukkig kon Marieke ff helpen! Ben echt heel benieuwd wat eruit komt... Wachtlijst staat nu nog op 29, dus duurt nog wel ff!

(of je was t niet, kan ook want ik kon niet in de auto kijken).

(behalve vrijdag, dan heb ik de trein van 5 voor 9 naar R'dam) Misschien tot maandag dan? (ben benieuwd of t nu dan eigenlijk een keer lukt
)
Al heb je niets geboekt je stelt je er toch op in: nog even bikkelen en dan een weekje geen trein en wat rust!
Behoorlijk zuur als die dan ineens niet doorgaat! En dat mogen ze zomaar doen? Volgens mij is het zo dat alles wat in de studiegids staat ook zo uitgevoerd moet worden? Wij hebben iig een keer een toets gehad die een week vroeger gepland werd dan in de studiegids stond (portfolio). Een paar studenten hebben daar toen werk van gemaakt met als resultaat excusus en de toets een week later, zoals in de studiegids stond. Misschien (als jij er veel last van hebt) toch ook even uitpluizen hoe dat precies zit?
Lekker 12 km gewandeld in een mooi bos, met mooi weer, dus ik heb weer genoeg energie opgedaan