Stal Midden Delfland roddels :D :P

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:14

hee bianca, hoe is het??? Pijn al wat minder???

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:17

ja gelukkig wel eef nog wel dikke worste vingers maar schijnt er bij te horen en nu begint het ook al te jeuken maar morgen komt sil me halen ken ik weer ff naar stal

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:19

en john hoor ik nou heefty spaya je gebeten sorry vind ik niet echt fijn maar ze is wel erg voor zichtig naar haar baby toe geloof ik maar dit mag niet hoop dat ze hier gauw mee stopt en dat het wat minder woord het beschermen van haar kind

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:21

oh fijn bianca!! maar dan zie ik je morgen vast wel even want ik ben overdag vrij!!! kan ik je worstenvingertjes bewonderen!!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:22

Nou even bij tikken hoor!!

Bedankt voor de bedankjes voor mijn kind. We moesten wel vroeg op maar het was toch leuk.
En robbie...gezellie dat je mee was. Je bent een goeie groom.

Zeurlie....bedankt voor het brengen je bent een goeie chauffeur!

Kim bedankt voor het lenen van de trailer!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:22

biancaremijn schreef:
en john hoor ik nou heefty spaya je gebeten sorry vind ik niet echt fijn maar ze is wel erg voor zichtig naar haar baby toe geloof ik maar dit mag niet hoop dat ze hier gauw mee stopt en dat het wat minder woord het beschermen van haar kind

Ja heb nog steeds een kleine blauwe plek in mijn rug staan van Spaya, volgende keer BIJT ik terug

madelon31

Re: Stal Midden Delfland roddels :D :P

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:25

En Madelon, al weer wat uitgerust van de wandeling?

Ko had vanmiddag ineens een dik oogje Net nog ff wezen kijken, zag er al een heel stuk beter uit!! Zal wel vuiltje inzitten ofzo[/quote]

Nou ik zal je zeggen....onderweg was de man met de hamer al langs gekomen maar ik heb vol gehouden tot thuis.

Thuis ook nog eten gemaakt (heb vandaag heel vroeg gegeten)
En na het eten is het licht echt uit gegaan hoor!!!
Heb dik een uur geslapen op de bank, ben wel weer wat uitgerust maar ga vanavond dus ook niet heel laat.

En ik ben blij dat ko zijn oogje weer iets beter is.
Ahhh wat zag hij er zielig uit he met dat oog

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:27

Oeps dat wordt oppassen voor Spaya, haha!!

Ja Madelon, je hebt een hele knappe dochter!! Ik doe het haar (voorlopig) nog niet na!!

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:30

johnvt schreef:
Ben in het land wezen kijken en ben van mening de paarden nog even een aantal dagen binnen te houden gezien de staat van het land. Het is hier en daar nog erg nat en de komende dagen voorspellen ook niet veel goeds.

HELAAS

Nou oke dan sjonnie.....dan ga ik morgenochtend gewoon werken en kom ik in de middag voor de stallen.

Eefje23

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:30

Ja, en een oog moeten zalven en geen pretje he Madelon maar gelukkig gaat het dus alweer beter!!!!

johnvt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:34

madelon31 schreef:
johnvt schreef:
Ben in het land wezen kijken en ben van mening de paarden nog even een aantal dagen binnen te houden gezien de staat van het land. Het is hier en daar nog erg nat en de komende dagen voorspellen ook niet veel goeds.

HELAAS

Nou oke dan sjonnie.....dan ga ik morgenochtend gewoon werken en kom ik in de middag voor de stallen.

Is goed, zie je morgen middag wel verschijnen MMMMMMMMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOOOOIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 20:38

ja eef ben er niet blij mee dat ze zo doet moet er maar van uit gaan dat ze zo doet om haar baby te beschermen en dat het weer over waait haar gedrag bij jac doet ze het niet en kijk ff hoe ze maandag op mij reageerd (misschien mist ze mij wel WHAHAHAHA)

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:04

nou eef oogjes zalven is een klus maar wij kennen nu de trucjes wel he eef!!

En bianc het is nou ook weer niet zo dat spaya het constant doet maar ze is niet te vertrouwen op dit moment.
Op het ene moment doet ze niks en dan ineens gaat ze zomaar happen naar je als je langs loopt.
Tuurlijk gaat dat straks wel weer over ze is alleen maar aan het beschermen dat begrijp ik echt wel.
Het is alleen vervelend maar jij kan daar niks aan doen hoor!

Dan loop ik je morgen wel mis want ik kom in de middag. tenzij je er dan ook nog bent?
Ik kan je wel thuis brengen maar dat wordt dan wel einde van de middag.

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:10

Zo zo ...... moest even 14 pagina's bijlezen daar ben je wel even mee bezig zeg.

Verder is er weinig nieuws gemeld zie ik...alleen dat Goldflower weggaat... maar ja dat wisten we toch eigenlijk (heel stiekum) al. Dit is al het derde jaar dat ze alleen voor de zomer komen. Jammer hoor Gold en zeker voor je paardje....moet ze weer verkassen.

En ehh Sandra? Ga jij nu ook weg nu Natasja weggaat met Gold? Had ook zoiets begrepen uit jou berichten die je naar andere toppics had gestuurd voor een andere stal?

in ieder geval allemaal nog een fijne avond en ga nu ook mijn mandje in om lekker te slapen Ben erg moe.

Ik ben er dinsdagochtend weer (moet 's middags werken) en de D.A. komt voor Spetter om twee wolfskiesjes(tandjes) te trekken waar hij last van heeft met het bit.

Heb vandaag weer een klein stukje kies van Spetter gevonden in zijn voerbak. Dat is al nummer 4 en daar komen dan de wolfsdingetjes van dinsdag nog bij.

Slaap lekker allemaal doei doei....

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:11

karin hoorde ik spetter nou ook zo hoestte??

biancaremijn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:12

ik kijk ff hoe ik me voel madelon maar begrijp niks van dit alles als ik een bericht verstuur kom ik hier terug en woord er niet gereaageerd en als ik dan opnieuw inlog staan er ineens antwoorden weet niet wat ik fout doe hier ik klik op plaatsen en dan gaat hij automatich terug naar hier

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:14

hahaahahahahahahaahahahahahahahahahahaha
moeil ijk he die techniek tegenwoordig!!!!!

Ach biank je bent er toch steeds weer dan antwoord je gewoon later..en je hebt gelijk wat te lezen als je weer ingelogd ben

Maar ik zie morgen wel of je er ben of niet

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:15

biancaremijn schreef:
ik kijk ff hoe ik me voel madelon maar begrijp niks van dit alles als ik een bericht verstuur kom ik hier terug en woord er niet gereaageerd en als ik dan opnieuw inlog staan er ineens antwoorden weet niet wat ik fout doe hier ik klik op plaatsen en dan gaat hij automatich terug naar hier

Je moet de pagina af en toe vernieuwen dan krijg je vanzelf de nieuwe berichten te zien
Gezellie dat je morgen missch weer ff komt, helaas zal ik je denk niet zien, moet morgen de hele werken. Moet ook nog een nieuwe gaan inwerken, altijd zo De tijd gaat dan altijd veeeel langzamer, maar goed tis ff niet anders.. snel inwerken dan kan ik tenminste weer lekker tussendoor bokken

madelon31

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:16

Mag jij dan legaal bokken????

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:17

madelon31 schreef:

Ja dat kan kloppen. Er hebben twee dierenartsen in de twee jaar dat ik Spetter heb naar gekeken en allebei zeggen ze dat hij eroverheen moet groeien. Toen ik Spetter net had (hij was toen een jaar) heeft hij een virus gekregen in zijn keel die eigenlijk alle een en tweejarigen krijgen. Bij de meeste merk je er niks van behalve dat ze een beetje verkouden worden en dan gaan hoesten met koorts. Alleen bij Spetter is de ontsteking allang verdwenen maar zijn de gevolgen in zijn keel blijven hangen. Het ziet eruit als een soort maanlandschap bovenin zijn keel. De D.A. is er nu drie keer ingeweest met een camera en er is weinig tot geen verbetering te zien in de keel. Volgens beide D.A. moet Spetter eroverheen groeien dus...... Spetter is zowieso met alles wat later in zijn ontwikkeling dus ..... We geloven maar wat de D.A. zeggen toch? Ik weet het af en toe ook niet meer. Dus daarom kan het zijn dat je hem af en toe hoort hoesten als een oude man......

Binar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:18

madelon31 schreef:
Mag jij dan legaal bokken????

Nee tuurlijk niet, maar als ik in de wacht hang bij een notaris of verzekeringsmaatschappij of wat dan ook, dan kijk ik meestal ff op internet Enneh dat kan ik natuurlijk niet maken dan als er een nieuwe naast me zit
dat wordt ff afkicken, slik

Ireen_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:19

He kaar, alles bijgelezen?

Ik denk dat ik toch nog maar even wacht voor de gebitscontrole van Evita, moet dinsdag naar school en het heeft niet zo'n haast, ik kijk wel wanneer Julia een keer op stal komt!

spettertjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-06 21:20

Ik doe ook illegaal bokken/spelletjes/msn-en hoor tijdens mijn werk uren als het even kan Is een leuk tijdverdrijf hoor hahahaha

madelon31

Re:

spettertjuh schreef:
madelon31 schreef:

Ja dat kan kloppen. Er hebben twee dierenartsen in de twee jaar dat ik Spetter heb naar gekeken en allebei zeggen ze dat hij eroverheen moet groeien. Toen ik Spetter net had (hij was toen een jaar) heeft hij een virus gekregen in zijn keel die eigenlijk alle een en tweejarigen krijgen. Bij de meeste merk je er niks van behalve dat ze een beetje verkouden worden en dan gaan hoesten met koorts. Alleen bij Spetter is de ontsteking allang verdwenen maar zijn de gevolgen in zijn keel blijven hangen. Het ziet eruit als een soort maanlandschap bovenin zijn keel. De D.A. is er nu drie keer ingeweest met een camera en er is weinig tot geen verbetering te zien in de keel. Volgens beide D.A. moet Spetter eroverheen groeien dus...... Spetter is zowieso met alles wat later in zijn ontwikkeling dus ..... We geloven maar wat de D.A. zeggen toch? Ik weet het af en toe ook niet meer. Dus daarom kan het zijn dat je hem af en toe hoort hoesten als een oude man......

Ja hij lijkt inderdaad wel een oude man.
Wel balen dat het zo'n tijd moet duren dan zeg!
En ja wat moet je anders geloven?? De da weet hoop ik wel wat hij zegt.
Maar ik zie jou dinsdag wel dan ben ik er ook weer

Weltrusten voor strakkies!

Binar

Ireentjuh schreef:
He kaar, alles bijgelezen?

Ik denk dat ik toch nog maar even wacht voor de gebitscontrole van Evita, moet dinsdag naar school en het heeft niet zo'n haast, ik kijk wel wanneer Julia een keer op stal komt!

Uiterlijk eind juni laat ik Julia komen voor enting en meteen ook voor gebitscontrole. Missch kunnen we tzt een dag/tijd afspreken?
Kunnen anders missch ook wel een keer een paardentandarts laten komen?