Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
biancaremijn schreef:en john hoor ik nou heefty spaya je gebeten sorry vind ik niet echt fijn maar ze is wel erg voor zichtig naar haar baby toe geloof ik maar dit mag niet hoop dat ze hier gauw mee stopt en dat het wat minder woord het beschermen van haar kind
Net nog ff wezen kijken, zag er al een heel stuk beter uit!! Zal wel vuiltje inzitten ofzo[/quote]
Ik doe het haar (voorlopig) nog niet na!! johnvt schreef:Ben in het land wezen kijken en ben van mening de paarden nog even een aantal dagen binnen te houden gezien de staat van het land. Het is hier en daar nog erg nat en de komende dagen voorspellen ook niet veel goeds.
HELAAS
madelon31 schreef:johnvt schreef:Ben in het land wezen kijken en ben van mening de paarden nog even een aantal dagen binnen te houden gezien de staat van het land. Het is hier en daar nog erg nat en de komende dagen voorspellen ook niet veel goeds.
HELAAS
Nou oke dan sjonnie.....dan ga ik morgenochtend gewoon werken en kom ik in de middag voor de stallen.
Ben erg moe.
van Spetter gevonden in zijn voerbak. Dat is al nummer 4 en daar komen dan de wolfsdingetjes van dinsdag nog bij.

biancaremijn schreef:ik kijk ff hoe ik me voel madelon maar begrijp niks van dit alles als ik een bericht verstuur kom ik hier terug en woord er niet gereaageerd en als ik dan opnieuw inlog staan er ineens antwoorden weet niet wat ik fout doe hier ik klik op plaatsen en dan gaat hij automatich terug naar hier
De tijd gaat dan altijd veeeel langzamer, maar goed tis ff niet anders.. snel inwerken dan kan ik tenminste weer lekker tussendoor bokken
madelon31 schreef:karin hoorde ik spetter nou ook zo hoestte??
madelon31 schreef:Mag jij dan legaal bokken????
Enneh dat kan ik natuurlijk niet maken dan als er een nieuwe naast me zit

Is een leuk tijdverdrijf hoor hahahaha spettertjuh schreef:madelon31 schreef:karin hoorde ik spetter nou ook zo hoestte??
Ja dat kan kloppen. Er hebben twee dierenartsen in de twee jaar dat ik Spetter heb naar gekeken en allebei zeggen ze dat hij eroverheen moet groeien. Toen ik Spetter net had (hij was toen een jaar) heeft hij een virus gekregen in zijn keel die eigenlijk alle een en tweejarigen krijgen. Bij de meeste merk je er niks van behalve dat ze een beetje verkouden worden en dan gaan hoesten met koorts. Alleen bij Spetter is de ontsteking allang verdwenen maar zijn de gevolgen in zijn keel blijven hangen. Het ziet eruit als een soort maanlandschap bovenin zijn keel. De D.A. is er nu drie keer ingeweest met een camera en er is weinig tot geen verbetering te zien in de keel. Volgens beide D.A. moet Spetter eroverheen groeien dus...... Spetter is zowieso met alles wat later in zijn ontwikkeling dus ..... We geloven maar wat de D.A. zeggen toch? Ik weet het af en toe ook niet meer. Dus daarom kan het zijn dat je hem af en toe hoort hoesten als een oude man......
Ireentjuh schreef:He kaar, alles bijgelezen?
Ik denk dat ik toch nog maar even wacht voor de gebitscontrole van Evita, moet dinsdag naar school en het heeft niet zo'n haast, ik kijk wel wanneer Julia een keer op stal komt!