PK, wilde eigenlijk dit jaar heel erg graag JT doen maar dat was vol voordat ik wat had kunnen regelen helaas. Ben allang blij dat ik nog een weekje mee kan pakken
Veeeeel denk ik haha. Werd ook gevraagd of ik week drie ook kon helpen met pk maar we zijn zelf onze stallen aan het afbouwen en alles opknappen dus dat werd me te veel achter elkaar haha
Ik zag al weer heel veen enthousiaste berichtjes op Facebook van mensen die gaan, helaas voor mij nog een week wachten. Heel erg veel plezier in week 1
Iejoorr
Geplaatst: 05-07-15 15:54
Zomer schreef:
Leuk dat je toch gaat Melissa, gaan jullie met 4?
Jij niet dit jaar Marith? Weer western?
Ja dit jaar weer western! Twijfelde weel heel erg haha. Maar heb geen westernpaard meer onder mn kont en mistte dat toch wel, dus vandaar weer de westernkant gekozen!
Er is in Heino wel een snackbar en er zitten ook pannenkoekenhuizen in de buurt dus je kunt wel vooraf vlak bij eten mocht je dat willen. Dan kan je ook makkelijker door naar stal
Het bereik is niet altijd even goed en de wifi heb je inderdaad niet overal. Ik sprak altijd af om een keer te bellen, er is ook een moment op de dag waarop dit door veel mensen even gedaan word. En anders even een smsje inderdaad!
Fris
Geplaatst: 11-07-15 18:08
Week 1 was super! Ik zat in JT 1, heb de trektocht op Calzone gereden. We hadden Femke en Jo als begeleiding, verder reden San Salvatore, Nicastro, Bambino, DiCapri, Sjaan, Assepoes, Minning, Frutti en Surprise mee. Jo ging op haar eigen paard en Femke ging op Florian. Het was echt heel leuk en ik ben zeker van plan volgend jaar weer te gaan, haha