leuk!Wordt vast een prima ritje zaterdag. Volgens mij wordt het lekker weer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
).
. Dat verklaart vast waarom Prins toen bij mij zowat in zn achteruit ging
. Ik heb zaterdag weer wedstrijd, mag vroeg mn bed uit (alweer). Ben benieuwd hoe het gaat, hij was gister met les echt ontzettend sterk en dwars, maar uiteindelijk goed kunnen afsluiten. Alleen jammer dat ie dan weer niet vooruit te branden is
. Dus ja doel voor zaterdag, hem er doorheen zien te rijden en de motor aanhouden!
. Ook zouden ze eigenlijk de paarden beter moeten verdelen en ze dan 2x laten starten en dan een keer 's ochtends en 's middags en eventueel nog een keer 's avonds. En elke ruiter gewoon een half uur geven om fatsoenlijk los te rijden in de buitenbak. Ze lopen toch normaal al twee uur op een dag, dan moet 2x half uurtje + proefje erachteraan toch ook wel lukken
.
. Zaterdag natuurlijk ook vroeg op en zondag tja dan kan ik blijven liggen (maar maakt Puk me ongetwijfeld wakker met de boodschap ik wil naar buiten).
en daarna weer werken. Zaterdag werken en verjaardag. En zondag ook op tijd op, om 9u proberen op een pony te zitten. 
Maar daar stond wel tegenover dat ik me vandaag wel weer goed voel. 

. Omgeving ziet er super uit!
. Al mis ik de BMW van mn rijlessen nog steeds
.
. Tja dan kan je gewoon niks meer beginnen. Dus ja 166 en 168 gereden en dat was ook geheel terecht. Binnekort maar is laten masseren, misschien helpt het
.
!