Shenavallie schreef:Hopelijk kan ik volgende week naar stal om zelf te kijken hoe het met Maisie gaat! Dan is het virus vast wel van het terrein "gewaaid", ha ha! Dennis en ik hebben aan de hand van Inge's bevindingen van de week (zij heeft Maisie gelongeerd en gezien dat ze nog steeds onregelmatig loopt) al het een en ander besproken. Dennis weet niet zo goed of foto's maken nog wel zin heeft en vraagt zich hardop af of we zo wel met Maisie door moeten gaan (al die vier jaar hebben we het ene probleem na het andere gehad en toch door blijven zetten). Tenslotte kan ik momenteel helemaal niets met haar. Het was de bedoeling om met haar te gaan mennen, wat dus niet mogelijk (meer) is en rijden kan momenteel ook niet. Straks komt de winter eraan en kan ze niet meer op het land, maar moet ze de hele dag weer in zo'n rotstal staan. Dat komt zo'n been ook niet ten goede en bovendien lijkt me dat oersaai voor haar. Moeilijk.... ben al twee dagen aan het malen in m'n hoofd en de tranen zijn aardig aan het vechten wie er als eerste naar buiten mag... Ik wil haar helemaal niet kwijt, maar ik wil haar ook niet onnodig in een hokje proppen en dat ze verder niets meer kan/mag doen. Misschien loop ik wel op de feiten vooruit en is het heel goed te behandelen, maar het knaagt wel in m'n hoofd... En dat allemaal door een of ander rotbeest dat haar op het land getrapt heeft in de periode dat er van alles ongevraagd bij gezet werd...
Ik heb vandaag en gisteren al met verschillende collega's gesproken om te vragen wat zij hiervan vinden en tot nu toe zijn de meeste reacties om haar aan te bieden als gezelschapspaard c.q. fokmerrie. Maar ja, dat laatste lijkt me afschuwelijk: dat je alleen nog maar als een of andere melkkoe mag dienen. Bovendien is het geen garantie dat ze werkelijk goed terecht komt of dat ze niet doorverkocht wordt.
Sorry voor mijn lange bericht en dat ik jullie hiermee "opzadel", maar ik moest even m'n gedachten kwijt.
hee wat een rot gedoe
ik hoop dt je een een goede keus kan maken voor jezelf en voor maisie