What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 12:01

xan schreef:
Hallo allemaal.
Helaas niets meer teruggelezen. Sorry.
Heb net No zijn stal nog even heel schoon achtergelaten, daarna hier in huis nog even schoongemaakt.
De auto + kar staan gepakt klaar !!!!
Nog even een broodje eten en wij gaan.

Voor jullie die ook nog gaan, fijne vakantie en tot ergens in augustus.

Ik weet niet of ik nog ergens kan bokken.
Als het lukt horen jullie nog wel wat van me.

Willen jullie allemaal een beetje een oogje op No houden ?????
(hihi vooral op zijn ogen, of die niet ontstoken raken, en natuurlijk zijn benen en eventuele andere wondjes)

Doeiiiii Doeiiiiii

een hele fijne vakantie xan en weer heel terug komen

Nicole1995

Re: What's in a name, in de VELDTSCHATJES walk of fame; Part 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 16:35

Ga maandag langs tattoo winkeltje om te laten zien wat ik wil en hoe groot enz.Heb er zin in!!

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:23

Nicole1995 schreef:
Ga maandag langs tattoo winkeltje om te laten zien wat ik wil en hoe groot enz.Heb er zin in!!

en wat ga je laten zetten ??

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 18:28

jeeetje wat ik nu meemaakte
jullie weten dat ik al tijd chatte met een engelse man
hij moest naar nigiria voor zijn zaken
hij zou naar holland komen
nu zat ik te chatten met hem em vroeg hij of ik ticket kon betalen uit nigiria om hier heen te komen
maar 2000 euro hoor
dacht zeker dat hij met een gek te maken had hahhhahahaahhahhaha dus tot zover maar niet verder
ach ooit kom ik de goede man tegen hoor

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:14

ATE schreef:
Nicole1995 schreef:

en wat ga je laten zetten ??

Een vlinder op mijn wreef(schuin)vind de betekenis ervan erg mooi.En de naam vanLars(voluit) op mijn pols.

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:17

ATE schreef:
nu zat ik te chatten met hem em vroeg hij of ik ticket kon betalen uit nigiria om hier heen te komen
maar 2000 euro hoor
dacht zeker dat hij met een gek te maken had hahhhahahaahhahhaha dus tot zover maar niet verder

Dat meen je niet :roll: :wow: ,goed dat je er nu achter kwam en niet als je al een tijdje elkaar in het echt hebt gezien en je misschien gevoelens begint te krijgen.Tuurlijk kom je de ware tegen,komt vanzelf als je het juist niet verwacht. ;)

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 19:18

Heb de tekening van de vlinder al en jaar in huis liggen denk ik,maar kon niet beslissen waar ik heen wilde.Nu nog de mmoie letters uitzoeken,hij had ook genoeg om uit te zoeken zei hij al.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 20:31

ATE schreef:
maar 2000 euro hoor

En nu haak ik dus wel even en plein public in, want ik wilde je ballon niet kapot prikken: dit is al een paar keer bij Oprah Winfrey in het programma geweest. Mannen die zeggen voor zaken naar het buitenland te moeten en dan vragen of je hun ticket terug wilt betalen of wat geld wil sturen om de dagen te overbruggen. Dit zijn Afrikaanse mannen, die een heel netwerk hebben opgezet. Ze gebruiken foto's van fotomodellen of wat ze op Internet tegen komen, vaak redelijk knappe mannen. Een van de afrikanen met een mooie stem wordt standaard ingezet om de "slachtoffers" te bellen. Eerst heel amicaal, vooral erg vleiend en voor je het weet moet hij "nog even voor zaken afreizen". De rest is bekend. Helaas ben je de dupe geweest van een dergelijk netwerk... Niet leuk om dit publiekelijk te lezen, maar voor een volgend "slachtoffer" leek het me toch wel een goede waarschuwing! Ik wens je oprecht een heel goede vriendschap en (misschien wel) meer toe, maar pas alsjeblieft op! Je bent een te goed en lief mens om te (laten) belazeren! :*

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 20:42

De concurrent kwam vandaag toch weer met hetzelfde paard aanzetten, maar nu met een andere menwagen. Hij deed nogal uit de hoogte, maar toen mijn collega's op pad waren voor een rondrit kwam hij naar me toe om me te bedanken voor het aanbieden van eventuele hulp. Toch wel sportief. Uiteindelijk was z'n paard te druk en er was (voor hem) geen aanloop (lees: zijn paard ziet er erg mager uit en is erg opgefokt, niet echt reclame voor het werk), dus hij was na een paar uur weer verdwenen.
Vandaag heb ik zelf met Lazy Max gereden en best een leuke dag gedraaid. Het enige waar ik me vreselijk aan stoorde, was het gedrag van de mensen. We grappen wel dat Tony een autist is, maar volgens mij was heel Amsterdam vandaag een autist... Hoe ik ook schreeuwde, belde, al ruim van te voren kwam aandraven (hard geluid) of zelfs met m'n zweep mensen aantikte om te vragen aan de kant te gaan, men was hoogst verbaasd dat er ineens 1500 kilo met aanhang in hun nek stond te hijgen, gevolgd door een reprimande van hier tot Tokio (van hun kant naar mij toe dan he)... Zelfs als ik richting aangaf, bleven er mensen zich nog even tussen het paard en de stoep inwurmen... Er was zelfs een fietser die zichzelf helemaal dizzy gereden had, toen hij met volle snelheid tegen Max' hoofd aanknalde (arme Max :(:) ). Max geeft niet mee en de fietser lag half op de stoep, compleet verward. Ja, dan moet je maar opletten hoor en niet volledig van de wereld met zo'n stomme radio op je kop rondrijden! Pffff, ik was op een gegeven moment even helemaal klaar met dat gedrag! Maar ja, het werk zelf blijft nog steeds toppie!!!! :D

Nicole1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 20:42

Shenavallie schreef:
ATE schreef:
maar 2000 euro hoor

En nu haak ik dus wel even en plein public in, want ik wilde je ballon niet kapot prikken: dit is al een paar keer bij Oprah Winfrey in het programma geweest. Mannen die zeggen voor zaken naar het buitenland te moeten en dan vragen of je hun ticket terug wilt betalen of wat geld wil sturen om de dagen te overbruggen. Dit zijn Afrikaanse mannen, die een heel netwerk hebben opgezet. Ze gebruiken foto's van fotomodellen of wat ze op Internet tegen komen, vaak redelijk knappe mannen. Een van de afrikanen met een mooie stem wordt standaard ingezet om de "slachtoffers" te bellen. Eerst heel amicaal, vooral erg vleiend en voor je het weet moet hij "nog even voor zaken afreizen". De rest is bekend. Helaas ben je de dupe geweest van een dergelijk netwerk... Niet leuk om dit publiekelijk te lezen, maar voor een volgend "slachtoffer" leek het me toch wel een goede waarschuwing! Ik wens je oprecht een heel goede vriendschap en (misschien wel) meer toe, maar pas alsjeblieft op! Je bent een te goed en lief mens om te (laten) belazeren! :*

Ongelooflijk,wat een rare mensen lopen er toch rond op deze wereld die dit doen.

xan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:18

Wy zitten nu in metz. Doe bokt nu op iPod van Mart. Echt grappig . Wel moeilijk te lezen. We rijden weer verder.

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:19

Hopelijk kan ik volgende week naar stal om zelf te kijken hoe het met Maisie gaat! Dan is het virus vast wel van het terrein "gewaaid", ha ha! Dennis en ik hebben aan de hand van Inge's bevindingen van de week (zij heeft Maisie gelongeerd en gezien dat ze nog steeds onregelmatig loopt) al het een en ander besproken. Dennis weet niet zo goed of foto's maken nog wel zin heeft en vraagt zich hardop af of we zo wel met Maisie door moeten gaan (al die vier jaar hebben we het ene probleem na het andere gehad en toch door blijven zetten). Tenslotte kan ik momenteel helemaal niets met haar. Het was de bedoeling om met haar te gaan mennen, wat dus niet mogelijk (meer) is en rijden kan momenteel ook niet. Straks komt de winter eraan en kan ze niet meer op het land, maar moet ze de hele dag weer in zo'n rotstal staan. Dat komt zo'n been ook niet ten goede en bovendien lijkt me dat oersaai voor haar. Moeilijk.... ben al twee dagen aan het malen in m'n hoofd en de tranen zijn aardig aan het vechten wie er als eerste naar buiten mag... Ik wil haar helemaal niet kwijt, maar ik wil haar ook niet onnodig in een hokje proppen en dat ze verder niets meer kan/mag doen. Misschien loop ik wel op de feiten vooruit en is het heel goed te behandelen, maar het knaagt wel in m'n hoofd... En dat allemaal door een of ander rotbeest dat haar op het land getrapt heeft in de periode dat er van alles ongevraagd bij gezet werd...
Ik heb vandaag en gisteren al met verschillende collega's gesproken om te vragen wat zij hiervan vinden en tot nu toe zijn de meeste reacties om haar aan te bieden als gezelschapspaard c.q. fokmerrie. Maar ja, dat laatste lijkt me afschuwelijk: dat je alleen nog maar als een of andere melkkoe mag dienen. Bovendien is het geen garantie dat ze werkelijk goed terecht komt of dat ze niet doorverkocht wordt.

Sorry voor mijn lange bericht en dat ik jullie hiermee "opzadel", maar ik moest even m'n gedachten kwijt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 21:51

winnitou schreef:
ik lig met mijn voet omhoog en een ijszak er op. Moet rusten en ijsen. vanmorgen bij de podotherapeut geweest.zijn ook foto's gemaakt.
xan schreef:
Shenavallie schreef:

What's gebeurd?

Ben ik ook benieuwd naar

heb een slijmbeursontsteking in mijn linkervoet, deed al een paar weken erg zeer en werd steeds erger. nu weet ik wat er is en het is nog niet over

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:02

Shenavallie schreef:
Hopelijk kan ik volgende week naar stal om zelf te kijken hoe het met Maisie gaat! Dan is het virus vast wel van het terrein "gewaaid", ha ha! Dennis en ik hebben aan de hand van Inge's bevindingen van de week (zij heeft Maisie gelongeerd en gezien dat ze nog steeds onregelmatig loopt) al het een en ander besproken. Dennis weet niet zo goed of foto's maken nog wel zin heeft en vraagt zich hardop af of we zo wel met Maisie door moeten gaan (al die vier jaar hebben we het ene probleem na het andere gehad en toch door blijven zetten). Tenslotte kan ik momenteel helemaal niets met haar. Het was de bedoeling om met haar te gaan mennen, wat dus niet mogelijk (meer) is en rijden kan momenteel ook niet. Straks komt de winter eraan en kan ze niet meer op het land, maar moet ze de hele dag weer in zo'n rotstal staan. Dat komt zo'n been ook niet ten goede en bovendien lijkt me dat oersaai voor haar. Moeilijk.... ben al twee dagen aan het malen in m'n hoofd en de tranen zijn aardig aan het vechten wie er als eerste naar buiten mag... Ik wil haar helemaal niet kwijt, maar ik wil haar ook niet onnodig in een hokje proppen en dat ze verder niets meer kan/mag doen. Misschien loop ik wel op de feiten vooruit en is het heel goed te behandelen, maar het knaagt wel in m'n hoofd... En dat allemaal door een of ander rotbeest dat haar op het land getrapt heeft in de periode dat er van alles ongevraagd bij gezet werd...
Ik heb vandaag en gisteren al met verschillende collega's gesproken om te vragen wat zij hiervan vinden en tot nu toe zijn de meeste reacties om haar aan te bieden als gezelschapspaard c.q. fokmerrie. Maar ja, dat laatste lijkt me afschuwelijk: dat je alleen nog maar als een of andere melkkoe mag dienen. Bovendien is het geen garantie dat ze werkelijk goed terecht komt of dat ze niet doorverkocht wordt.

Sorry voor mijn lange bericht en dat ik jullie hiermee "opzadel", maar ik moest even m'n gedachten kwijt.

hee wat een rot gedoe
ik hoop dt je een een goede keus kan maken voor jezelf en voor maisie

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:04

Shenavallie schreef:
ATE schreef:
maar 2000 euro hoor

je maakt mijn balon niet kapot hoor
ik ben echt niet zo wanhopig dat ik in deze dingen trap hahahahahahahaha
vind het wel jammer dat er zulke mensen bestaan en er genoeg zijn die er wel intrappen

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:07

Ate, zo'n vent heb je echt niet nodig. Bah vervelend dat je net in zo'n netwerk terecht komt/ Laat ze maar lekker achter het net vissen, je bent er niet ingetuimd.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:08

Shenavallie, jouw leven is ook in een stroomversnelling geraakt, wat maak jij van alles mee met je baan in amsterdam op de bok.
En wat verveldend met Maisie. Neem de tijd voor het nemen van een beslissing

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:09

mntje sterkte met je knie en hoop dat je ondanks dat een fijne vakantie hebt.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:09

Xan (+ familie) een fijne vakantie en doe voorzichtig met rijden.
en een fijne verjaardag al vast gewenst

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:10

Smuidra, heel vele sterkte voor jou, Ger en je kinderen! Denk aan jullie.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 22:11

Alle anderen ook een hele fijne vakantie en voor iedereen die nog doorgaat met alle beslommeringen; geniet van iedere zomerse dag en denk om jezelf.

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:22

Nicole1995 schreef:

ben benieuwd naar het eind resultaat

winnitou

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:23

ATE schreef:
Shenavallie schreef:

je maakt mijn balon niet kapot hoor
ik ben echt niet zo wanhopig dat ik in deze dingen trap hahahahahahahaha
vind het wel jammer dat er zulke mensen bestaan en er genoeg zijn die er wel intrappen

had laatst een reactie van ene appie van 30 jaar..... ha ha die krijgt niet eens een reactie (doe er trouwens toch helemaal niks mee)

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:30

hahahaha winn wel lekker jong hahahahahaha

ATE

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-10 23:31

ik ga lekker nog ff tv kijken in me bedje
tot laterssssssssssssssssss