Haha de drankvoorraad is dus ook al geregeld las ikXD Maar ik heb nergens het woord bier gezien.... Nouja ben het zelf ook vergeten. Verder ga ik gewoon inpakken zoals ik altijd doe, zonder lijstje.... En er in Ermelo achter komen dat je iets belangrijks als een tandenborstel bent vergeten. Neem trouwens als het kan allemaal een extra mobiele telefoon mee, vorig jaar werden ze in de avond ingenomen op het kamp van mijn zusje. Het in koffers verstoppen met een slotje had ook geen zin, want dan namen ze gewoon de koffer mee! Haha.
Ik deed het nog mooier We stormden om 2 uur 's nachts met mobiel en lader de kamer van de leiding op, met een bigsmile "Jullie wilden de mobieltjes toch". Volgens mij was Jill met mij mee toen
Bier, tsja heb het gister ook gedronken, maar niet echt mijn ding
Mies
Geplaatst: 18-07-10 12:30
Hooi
Ben ook net terug uit Drenthe. Ik ga straks alles inpakken, heb gister wel snoep ingekocht (chips, energy, M&Ms en chocolade koekjes met suiker ) Ik heb Mirthe nog in de paardensport zien staan.
Precipitator
Geplaatst: 18-07-10 12:31
Dat komt nog wel als je gaat studeren Voor mensen die trouwens eerst muziek/ een album willen horen voordat ze het downloaden:
grooveshark.com gratis muziek streamen zonder reclame. Het is amerikaans maar echt elke nederlandse artiest staat erop. Ja ook Andre van Duin met het pizzalied, als je je dat, net als ik, ook afvroeg....
Verder vind ik dat we op de bonteavond de leiding moeten laten vla-worstelen
de regel is dat je geen drank mee mag nemen wordt dat wel gedaan dan zijn daar gevolgen aan verbonden, en ik kan je melden dat die gevolgen niet zo fijn zijn, misschien hoef je dan niet eens je koffer uit te pakken!!! Dan kom je op de 'zwarte' lijst en dan is het einde verhaal voor de komende jaren kamp bij het KNHS. Meiden wees verstandig als je naar een zuip kamp wil gaan moet je ergens anders heen gaan en zeker je paardje niet meenemen. En wees maar niet bang vorige week hebben we geen mobiels ingenomen!!
riannhuh
Geplaatst: 18-07-10 12:56
mistid schreef:
Ojaa drugs zijn niet toegestaan, dat wel . Jammer voor je Rianne
he wat jammer nou, nu weet ik niet of ik de week wel doorkom, op dezelfde kamer als jou en nuchter
riannhuh
Geplaatst: 18-07-10 12:57
xShanty schreef:
Als er iemand 's nachts uit zijn bed valt ga ik heel hard lachen
mijn zusje viel 3 jaar geleden uit het bovenste bed op kamp was echt zo BOEM...
2 minuten later kijkt ze verdwaasd rond en klimt weer in bed
Precipitator
Geplaatst: 18-07-10 13:01
Roosjes schreef:
wees maar niet bang vorige week hebben we geen mobiels ingenomen!!
Dat is fijn om te horen, want ik vond het nogal kinderachtig. (Het meenemen van extra mobiel ook natuurlijk ) Nou ik maar eens inpakken denk ik want van de stapels kleding op de vloer wordt ik ook gek!
mistid
Geplaatst: 18-07-10 13:11
Het hoeft ook geen zuipfestijn te zijn, maar onder het genot van een alcoholistisch drankje is het wel gezellig. Maar dan gaan degenen die wel iets willen drinken anders gewoon gezellig met z'n allen naar een kroegje. Staat niet in de brief dat je het terrein niet mag verlaten.
Dat snap ik ook wel, hoop dat je ook zo verstandig bent, maar het mag gewoon niet, dus hoop dat je dan ook zo verstandig bent om het voor die 5 dagen even te laten..
Ik ben net terug van een vriendin, was er wezen slapen vannacht. Ga straks lekker de schimmel nog even longeren, en daarna alles inpakken. Heb er echt zin in
maakt niet uit in welke kamer ze gaat liggen, alleen niet degene het dichtste bij de kantine en de die daarna want die zijn voor leiding en de jongens. Of dat moet opeens veranderd zijn.