die si wel heel groot ik ga hem even aan moeders laten zien.. en dan laat ik het je nog weten.. we zoeken eigenlijk een kooi die we op kunnen hangen.. op de plek waar vroeger ook altijd een vogeltje heeft gehangen
Ja dacht ik al. Die hebben we volgens mij niet meer. Maar laat maar weten als je interesse hebt, de kooi is maar een jaar gebruikt en nog helemaal goed. Hij is groen volgens mij.
KarinW86
Geplaatst: 07-04-10 12:22
Wow die is groot annemieke ...in zoiets heeft mijn koppel ook gezeten ... Aman wil namelijk al op komen halen ahah maar heb niet zoveel kooien staan
@aman ja ga met vriendinnen me moeder moet in de winkel ahahah
lovis
Geplaatst: 07-04-10 12:24
annemieke_88 schreef:
ze hebben allebei in de molen gestaan zonder dekentje
mooi. denk dat het vandaag ook zo iets wordt. misschien ff longeren. hoe was het met de wondjes? Morgen komt Rob voor Lovis
hahaa jaaa alleeeen.. ik kan hem waarschijnlijk morgen toch niet op halen.. dus ik ben even snel aan het kijken voor een kooi.. want dan kom ik misschien vanmiddag wel al langs als jij het goed vind natuurlijk
Annemiek, voor ons is de kooi te groot.. maar mijn moeder zei dat mijn broer wel een grotere kooi wil.. heb jij misschien de maten van jou kooi? ik spreek hem zaterdag weer.. dan kan ik het aan hem doorgeven