Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Vet denkwerk jongen
Pebbs schreef:Dat komt omdat hij nog heel erg moet leren nageeflijk te lopen. Hij is nog niet zo lang echt goed onder het zadel en is nog heeeel erg lerende. hij zoekt wel je hand op maar je moet het hem wel vragen. Hij heeft gigantische bewegingen in zijn draf. En in de galop helemaal. Het is gewoon heel erg wennen om goed mee te zitten maar dat gaat steeds beter.
Zoals ik al zei, hij moet het echt nog leren dus het ziet er nog niet zo uit als Anky !!!
Ik spreek jullie over een half jaar wel
Kirsten_D schreef:@ noortje: Ik vind de foto rijtechnische er niet zo goed uitzien..maar ik weet niet wat jullie begin punt is.
Ik vind je leuker op pas..![]()
Wel is het idd een knappe zwarte..

Patriciavt schreef:Wat vind je niet goed dan??
Ja hij mag wat meer aan het werk van achteren, en nagevelijkheid haal je uit het actieve van achteren. Hij kan pas nageven als de motor aan is.
Mijn tip zou zijn lekker actief maken, dan komt het nagevelijke er vanzelf bij zonder dat je teveel aan de voorkant moet zitten. (aangezien hij je naar voren trekt zoals ik begreep uit je stukje?)
Maar ik vind dat Noortje helemaal voor de korte tijd dat ze em rijd em niet verkeerd rijdt
En dan in combinatie met mij.. omg als jullie ONS zouden zien nu, dan had je pas echt de andere kant op gegeken, dat gaat voor geen meter 
Patriciavt schreef:Jups.. dat is het nare van foto's helaas...
Val heeft ook heel erg moeite met het nagevelijke, omdat de motor écht aan moet en dat gaat helaas niet vanzelfEn dan in combinatie met mij.. omg als jullie ONS zouden zien nu, dan had je pas echt de andere kant op gegeken, dat gaat voor geen meter
Lekker de tijd nemen om dat paard te leren kennen
.