Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

ATE schreef:ja dat wetem we toch
ik vind het trouwens niet zo gek dat pensionners erbij moeten blijven vind het dan ook zeer storend als ze er niet zijn als je er bij moet
en dat hek is vervelend maar komt ook omdat er kinderen op gaan hangen
gradus zal het maken maar heeft nu weinig tijd ivm de stallen en de binnen bak hij kan zich niet in 2 en delen
Shenavallie schreef:Zo, alles weer bijgelezenBen benieuwd of Wesley weer wat spannends heeft bedacht om vandaag te gaan doen.... gisteren was het "thuisblijven", joehoe.... maar niet heus! Uiteindelijk zijn we naar de muziekwinkel in Alkmaar geweest om te kijken voor een electrische gitaar voor Wes, iets waar hij al tijden omheen draait. Gelukkig heeft hij zelf genoeg gespaard, want ik heb het niet liggen, ha ha!
Zijn opa wil hem les gaan geven, maar Wesley denkt dat hij het zo ook wel kan.... tuurlijk! Ik speelde ook de eerste dag dat ik een piano kreeg een hele sonate, etude, etc.! Niet dus, maar daar komt hij nog wel achter. Plus dat je met gitaarspelen echt eelt op je vingers moet ontwikkelen, anders is het een zeer pijnlijke bezigheid!
De jongen in de winkel nam ruimschoots de tijd en legde Wesley uit dat hij jaren, dag in dag uit, moet oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Steeds maar weer hetzelfde riedeltje en dan langzaam uitbreiden, mee proberen te spelen als rhytm-guitar bij een liedje en niet als lead-guitar, etc. etc. Allemaal technische zaken. Wesley stond erbij en keek ernaar en vond het allemaal wel prima. Buiten kwam hij - zoals altijd - weer helemaal los en leek hij niet uitgesproken over wat zo'n ding allemaal wel niet kan en hoe knap hij die jongen vond spelen en.... Maar zodra ik over het oefenen begon, zei hij alleen maar "Jaha, dat weet ik nou wel". Ben benieuwd, want als ik een stuk aan het instuderen ben, dan hoor ik hem wel eens klagen hoe irritant het is als ik iets steeds weer opnieuw speel, soms blokje voor blokje... Heb er een hard hoofd in dat hij doorzet, maar ja, dat dacht ik ook toen hij op tennis wilde en daar zit hij nu nog steeds 2x per week VOL ENTHOUSIASME op!
LIQUITA schreef:Wij gaan zo met m'n ouders even een rondje zwarte markt doen. Wil kijken voor een nieuwe foon. Erik wil de mijne, dus moet ik aan een nieuwe. Erg hoor, hihihii.
ATE schreef:kom net van de manege is spek glad op het terein
ate dus maar in stal laten staan
we hebben met mest wel ff een pad gemaakt
zal gradus blij mee zijn hahahahahhahahahah
als alles weer normaal is ruimen we wel ff met allen op
beter dan dat de paarden hun nek breken
winnitou schreef:xan schreef:Jullie hebben gelijk hoor Ate, maar ik hoorde vanmiddag inderdaad al dat Grardus er niet blij mee was.
Maar Chantal zei wel dat jullie het zelf weer gingen opruimen.
waar is de nieuwe strooimachine of doet ie het ook niet meer of is het zout/pekel op
die was met de hand verder aan het strooien.