Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sunrise_ schreef:Ik ben des duivels. Diva was zo ontzettend lastig. Toen ik opstapte gaf ze al 2 flinke bokken af (ze was toen al warm gedraaid, had haar al gelongeerd, dus stijvigheid kan het niet zijn). Vervolgens elke keer als ik mijn been aanleg, vermindert ze in tempo. Dan geef ik haar een zacht tikje op haar hals met mijn zweep, en dan geeft ze een bok af. Hierop geef ik haar weer een tik en dan bokt ze toch hoog!! Ik zat twee keer echt naast het zadel gewoon. Toen heb ik haar echt een paar klappen gegeven (het was echt nodig) en gelongeerd tot ze geen boe of bah meer kon zeggen. Vervolgens heeft Anne haar gelongeerd, terwijl ik erop zat, dat ging wel redelijk. Maar bah wat een vervelend paard is ze de laatste weken zeg.
.

kimmert schreef:Nathalie, ik krijg Selando al alleen van de trailer:D Lonneke had het me donderdag voor gedaan, en nu krijg ik hem er ook alleen af:) Was gister met Selando naar de Belvedere geweest met Anne en Anneke naar het bos:) Was een heerlijke rit:D
Das mooi makkelijk
. Ben er ook best trots op! Nu onder het zadel nog.