Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hahahahaha.
. mvs schreef:nee maar Salerno wil ik echt serieus.. maar ik ga nu eerst maar werken en als ze tegen de tijd dat ik centjes genoeg hebt ' so be it' dan heft t lot beslist![]()
heb me net maar ff ingeschreven bij n modellen bureau , hopenlijk vinden ze me wat.. want dat verdiend ook altijd heel fijn
maar denk niet dat dat er ooit van komt

. Maar het is wel heel handig als je het hebt en ook super leuk natuurlijk om weer naar reelaer te gaan... helaas is mijn spaar potje nu even niet heel erg gevuld (nja een beetje maar ik moet ook nog nieuw aqaurium kopen en weel heel graag mooie winterschoenen (wsl geen uggs maar wil wel zo iets alleen geen neppe uggs ofzo maar leren laarzen ofzo iemand ideeen?)).
, maar nu heb ik dus mijn eigen zwarte paar besteld.
maar nu ik met Odin steeds op de hei ga moet ik hem hebben, maar er is nog nooit naar gevraagd
_Iris_Iris_ schreef:mvs schreef:nee maar Salerno wil ik echt serieus.. maar ik ga nu eerst maar werken en als ze tegen de tijd dat ik centjes genoeg hebt ' so be it' dan heft t lot beslist![]()
heb me net maar ff ingeschreven bij n modellen bureau , hopenlijk vinden ze me wat.. want dat verdiend ook altijd heel fijn
ik wil salerno ook serieusmaar denk niet dat dat er ooit van komt
\en ik duim voor je dat ze je wat vinden
) Maar ik weet gewoon niet waar ik over een half jaar ben en al helemaal niet over een jaar! En dat reizen is gewoon iets wat maar een x kan.. en ik denk (hoop vooral
) dat er wel meer zulke fijne paarden zijn als Sali
IsabelvS schreef:Nee, maar ik wil het wel graag! Maar dan nog niet dat weekend iig. Maar het is wel heel handig als je het hebt en ook super leuk natuurlijk om weer naar reelaer te gaan... helaas is mijn spaar potje nu even niet heel erg gevuld (nja een beetje maar ik moet ook nog nieuw aqaurium kopen en weel heel graag mooie winterschoenen (wsl geen uggs maar wil wel zo iets alleen geen neppe uggs ofzo maar leren laarzen ofzo iemand ideeen?)).