Ik wil wel een keertje binnen proberen, want ik heb allemaal manieren om veel licht te krijgen, maar heb het nog nooit geprobeerd met paarden :p
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

moeten we ff een keertje afspreken

? Elja schreef:Hiiiiiiii
Het gaat wel weer goed. Maurice kwam nog even langs. Pff ik was zo overstuur en hysterisch. Ben naar hem uitgevallen, nja en heb dingen gezegd die ik niet meende. Hij heeft ook gemene dingen gezegd. Ik hoop dat het goedkomt. In elk geval ga ik de komende maand zo min mogelijk met hem om. Als ik de tijd heb wil ik zovaak mogelijk naar de manege, gewoon lekker in de buurt van paarden..

Iriis_ schreef:Oohja is goed! Ik ben iig niet op wintersport![]()
Ik zou het trouwens ook écht heel leuk vinden als iemand met kerstspringen een paar foto's van Valentino en mij (in oufit) maakt!
Maar dat wil [naam] misschien wel doen, want die doet niet mee denk ik![]()
?
.
) staat hooogg op mijn foto-verlanglijstje

Emmaa_ schreef:Iriis_ schreef:Oohja is goed! Ik ben iig niet op wintersport![]()
Ik zou het trouwens ook écht heel leuk vinden als iemand met kerstspringen een paar foto's van Valentino en mij (in oufit) maakt!
Maar dat wil Emma misschien wel doen, want die doet niet mee denk ik![]()
?
Als ik voor die tijd geen leuk springpaardje kan vinden niet nee.
Als ik wel een leuk springpaard kan vinden is het de twijfel waard
Maar jou en Tinus op de foto zetten (op het strand!!!!) staat hooogg op mijn foto-verlanglijstje
Elja schreef:I know emmmetje
Mn msn doet het neit meer dus sorry dat ik niets meer tegen ej zeg iris

Emmaa_ schreef:Een shoot op het strand is echt het eerste wat ik voorlopig heeeeel graag aan foto's maken zou willen doen!
Neem de tijd, we hebben er nog de hele winter voor =D
*ziet het al helemaal voor zich
* 

Kirsten_S schreef:Wie geeft er op vrijdag 8 uur les?
heb me les verschoven daarheen. Effe met liesbeth over diplomarijden en chibra enzo. Kan ik tenminste voelen hoe zij rijd vrijdag.
)
). 

Ahtnamas schreef:Kirsten_S schreef:Wie geeft er op vrijdag 8 uur les?
heb me les verschoven daarheen. Effe met liesbeth over diplomarijden en chibra enzo. Kan ik tenminste voelen hoe zij rijd vrijdag.
Dus we hebben Liesbeth vrijdag? (och jee, op wie zal ik dan zitten.. *crosses fingers* niet jozele jozele niet jozele, dat is nou het nadeel als mensen weten welk paard je leuk vond)
Ik zou het trouwens niet eerlijk tegenover Merel vinden als jij vrijdag op Chibra zit (niks tegen jou hoor), zij heeft volgende week al een proefje op Chibra! (en jij pas twee weken later).
(die heb jij toch?
) 
Elja schreef:Oh ik wil een setje kopen maar weet niet waarom :p

Emmaa_ schreef:Je Anky Jade(die heb jij toch?
)
Of grijs! of helemaal wit