Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Shetjjee__x schreef:wij zijn ook terug, maar wel met pijn (ik iig)!
ik rende zo en lisa achter mij, lisa duwde mij en ik knalde tegen tegels aan. hele vel van mijn grote teen open en helemaal bloeden.
dus nu loop ik met pleister en verband eromheen.
ik wil is weten hoeveel moeite het kost om morgen in paardrijlaarzen te gaan..
AnnemiekvM schreef:Ik heb net met Tommie gewandeld. Sjonge, hij was af en toe druk! Niet te begrijpen met dit weer.. Maar het grootste gedeelte ging zonder slag of stoot gelukkig.
@Anneke
Gefeliciteerd!!!! Wat een leuk paardje! Meer foto's??!!
LieZ_Horses schreef:Shetjjee__x schreef:wij zijn ook terug, maar wel met pijn (ik iig)!
ik rende zo en lisa achter mij, lisa duwde mij en ik knalde tegen tegels aan. hele vel van mijn grote teen open en helemaal bloeden.
dus nu loop ik met pleister en verband eromheen.
ik wil is weten hoeveel moeite het kost om morgen in paardrijlaarzen te gaan..
LieZ_Horses schreef:Verder ben ik heel lief hoor!
LieZ_Horses schreef:Ik ging alleen ff kijken of ze stevig op der benen stond.
josewoos schreef:LieZ_Horses schreef:Ik ging alleen ff kijken of ze stevig op der benen stond.
blijkbaar niet dus
Met die kracht van mij kom je niet ver.

ging echt super. was voor haar de eerste keer buiten maar ze was superbraaf! _Anneke_ schreef:halo
vandaag een bosrit gemaakt met Jlo'ging echt super. was voor haar de eerste keer buiten maar ze was superbraaf!
ze hadden een picknickrit georganiseerd en de oude eigenarresse zei dat ik het wel kon proberen. maar het ging dus super
d0nnaa_dan schreef:Jlo!?
haar officiele naam is : Pitts Rodoranglo.
josewoos schreef:hahahaha ook een dikke kont?? nou super hoor! wanneer is ze van jou?
LieZ_Horses schreef:is niet grappig!Ik ging alleen ff kijken of ze stevig op der benen stond.

josewoos schreef:hahahaha ook een dikke kont?? nou super hoor! wanneer is ze van jou?
ik zei niet dik