Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Sabinee__ schreef:@ Mel, ik heb (nog) geen idee.
Zal het wel aan haar vragen straks ..
Maar is het AS vrijdag al?
Want dat is wel snel hoor, voor deze geld loze dame.
! Melanieetjuh schreef:Ok
Oooh, Kirsten.. Jij komt dinsdag weer rijden toch?
(neee hoor ! verkouden
) Kirsten_S schreef:Melanieetjuh schreef:Ok
Oooh, Kirsten.. Jij komt dinsdag weer rijden toch?
Sieee senoira ! ik ben wel heel besmettelijk ziek(neee hoor ! verkouden
)
!
Jane_ schreef:maar dan kijken we wel ff.. het maakt mij niet uit..

?
!
Kirsten_S schreef:als ik nu zo tegen het topic aankijk voel ik heel veel innerlijke woede![]()
![]()
![]()

Jane_ schreef:Kirsten houd jij dan ook op..
)
Melanieetjuh schreef:Jane_ schreef:maar dan kijken we wel ff.. het maakt mij niet uit..
Haha, okee..
Voor mij zou het iig prettiger zijn voor volgende week..$
En denk Sabine ook?

Jane_ schreef:Het is toch uitgepraat.. jij rakelt alles weer op we waren toch weer een gezellige meeting aan het organiseren en dan kom jij weer met je opmerking en dan moet ik weer zo reageren..
)Kirsten_S schreef:Jane_ schreef:Het is toch uitgepraat.. jij rakelt alles weer op we waren toch weer een gezellige meeting aan het organiseren en dan kom jij weer met je opmerking en dan moet ik weer zo reageren..
uhh, nou zoals ik het lees wordt alles in een doofpot gestopt en mag er verder niet over gepraat worden. Als het uitgepraat zou zijn dan hadden iris en melanie niet meer verder op elkaar gereageerd met dat onderwerp. Want als je het terugleest zie je dat een eerder bericht over de discussie later weer wordt op gereageerd nadat iedereen al had gezegd dat we er over op moesten houden. En het is wel leuk om te zeggen: en nu ophouden. Maar als er bijv een opmerking over mij wordt gemaakt, en iedereen daarna meteen zegt en nu stoppen en ik daarna online kom. Nou houd mij dan maar is om niet te reageren. Sorry hoor maar dat is wel heel achterbaks!

maar het lijkt me dan niet zoo gezellig meer.
)..