LIQUITA schreef:ATE schreef:nog 155 pagina s dat gaan we niet meer redden dit jaar
is dit misschien een idee om het wel te gaan redden?.
zie ons al lopen
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:ATE schreef:nog 155 pagina s dat gaan we niet meer redden dit jaar
is dit misschien een idee om het wel te gaan redden?.

meelen schreef:Verslaafd ??????????????? Hoezo??????

maar even uitlaten.
meelen schreef:Ik gamaar even uitlaten.

ATE schreef:smuidra schreef:Ben je er dan dinsdag??????
ik ben er wel dinsdag tot uur of 20.30 wil het ook wel voor liquita in ontvangst nemen hoor
smuidra schreef:Ooh dat is geweldig...wat krijg je van me?ATE schreef:ik ben er wel dinsdag tot uur of 20.30 wil het ook wel voor liquita in ontvangst nemen hoor
Lijkt me een goed idee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
winnitou schreef:M'n computer is zo traag als poppenstront, moet morgen eerst maar eens mijn foto's op schijfjes gaan branden. Wie weet helpt het.

meelen schreef:ate
met je nieuwe
Namens Ron Sanne en mij natuurlijk.

smuidra schreef:Liquita ik zal een nieuw flesje aan je geven. Dat overhevelen gaat niet lukken want ze kunnen niet open. Ik heb zelf genoeg om de winter door te komen en ik ben niet van plan om verkouden te worden. De schade is 1.75 eurries. Wat een kapitaal hé. Ik hoop dat je weer lucht krijgt.
. 

meelen schreef:Nou ATE, als Liquita zo te werk gaat................. mag ze zeker wel thuisblijven als je gaat verhuizen.
??? 

bedankt allemaal voor jullie lieve woorden ga zo nog ff heen ff de meiden hun nieuwe huis laten zien nick vind het een leuk huis maar zijn slaapkamer erg klein hahahahahahah ATE schreef:winnitou schreef:M'n computer is zo traag als poppenstront, moet morgen eerst maar eens mijn foto's op schijfjes gaan branden. Wie weet helpt het.
mischien heeft je pc last van wind tegen