OVER 25 DAGEN ZIT IK IN VALENCIA
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ben even aan het rond kijken, een mooie iig
Die best wel lekker opvalt.

Astor schreef:Jaa idd Lisett.
Maar het was wel grappig he dinsdag mel
Emmy heeft altijd van die praatjes en nu durfde ze jozele niet los te laten
) Melanieetjuh schreef:
Denk dat het Nick heel mooi zal staan!
Maar ik kijk nog even verder. Teugels zitten er ook bij. Zelfde kleur.
haha.... maar dat terzijde hoe kennen jullie elkaar? en heb je foto?? fallenangel3 schreef:Astor schreef:Jaa idd Lisett.
Maar het was wel grappig he dinsdag mel
Emmy heeft altijd van die praatjes en nu durfde ze jozele niet los te laten
Sorry hoor maar Jozele is een moeilijk paardje om mee te springen... ik zou ook absoluut mijn teugels niet los willen laten als ik op haar moest springen. Nu hou ik er zowiezo niet van.... maar op Jozele al helemaal niet. En dan kan je wel zeggen,.... Samantha deed het wel op Twingo (aardige meid verder hoor maar dat is wel die koe die Twingo ging aaien en waardoor mijn lesgenootje bijna tegen der kop getrapt werd!), maar zei vertrouwt Twingo! Dan is de situatie al heel anders. (niet aanvallend bedoeld he)
Nee... maar dat zei ik ook niet hoorCitaat:En dat Samantha schuld is dat jou vriendin is gebeten, ik wee tniet hoor
Lees nog maar eens goed terug.
.
Dat was gewoon een ongeluk dat niet van te voren te voorspellen was en waar geen oorzaak aan te geven was
. Liisette_ schreef:Jozele is een moeilijk paard.
Twingo ook.
Ze zijn bijna even lastig.
Samantha probeerde bij Twingo het tijdens de sprong. Dan HAD Emmy het ook kunnen doen, maar dat is natuurlijk haar eigen keus.
En dat Samantha schuld is dat jou vriendin is gebeten, ik wee tniet hoor
Maar ik weet dat het bij Emmy en Jo ook goed fout is gegaan... dan ligt de situatie anders en vind ik het geen vergelijking

& Emmy heeft altijd van die praatjes weetje en dan zit ze op Jozele en dan is het in ene eng of durft ze het niet. Ik snap ook wel Jozele is moeilijk vooral met springen maar daarna liet ze Jozele wel los en ze sprong en gewoon super overeen terwijl ze daarvoor elke hindernis weigerde.
en om 12 uur in de avond ging Harrie potter in premiere zag je allemaal mensen verkleed lopen whahaha en Harrie potter muziek

LEANA schreef:laura je meot het naar mirjam sturen de moeder van karen
maar k weet dr e-mail neit meer.. of wel.. volgensmij m.navis@meergronden.nl daa rmoet je naartoe sturen maar je bent al telaat want toen iris hier berichtjes neerzette om te vrage of iedereen een stukje wou schrijven moest ze het de volgendedag al naar mirjam sturen ofzo
xx