stal Verboon in Schipluiden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

oudaccountx

Re: stal Verboon in Schipluiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:28

Hoi hoi!

Sorry dat ik zo binnenval maar ik zag jullie topic.. :o
Een vriendin van mij gaat binnenkort een eigen paardje kopen, en ze zocht dus een stal..

Is er bij jullie nog plek en wat zijn de kosten per maand?
Is er ook nog een wachtlijst?

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 15:29

Hoi,
voor prijzen moet je bij de stal eigenaar zijn.
http://www.verboonveulenopfok.nl/
zie link voor telefoon nr.
Volgens mij zijn er momenteel wel lege boxen maar je moet het echt met de eigenaar regelen.

oudaccountx

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 15:35

Oke, alvast bedankt!

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 16:04

De eerste zijn ook van Henk de Boer, daar heb ik 5 jaar lang voor gereden.. Hij ging er vorig jaat mee ophouden en kon dit paard voor een heel leuk prijsje overnemen :+:

Die andere foto's zijn niet bij Chardon, maar op een privestalletje in Schipluiden/schiedam :)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 19:30

Olympia schreef:
De eerste zijn ook van Henk de Boer, daar heb ik 5 jaar lang voor gereden.. Hij ging er vorig jaat mee ophouden en kon dit paard voor een heel leuk prijsje overnemen :+:

Die andere foto's zijn niet bij Chardon, maar op een privestalletje in Schipluiden/schiedam :)

Vroeger, heel vroeger kwam ik ook bij Henk op stal, Corry heeft mij mijn 1e dressuurlessen gegeven met mijn fjord Jens (ruim 20 jaar geleden) haha
kleine wereld wist niet dat Henk ermee ging stoppen.
Maar weet wel dat jouw paard van heel goed adres komt.
En mijn 1e fjord Yoeri heeft er nog 2 maanden in pension gestaan (24 jaar geleden)
Zo nu besef ik dat ik geloof ik toch beetje oud begin te worden.
haha

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 19:36

Wat grappig..

Henk heeft alleen nog maar schapen in zijn land staan en meer niet.

Wally heeft ie als veulen 5,5 jaar geleden gekocht en toen liep ik ook net bij Henk, dus weet wat er altijd met haar is gebeurd en heb haar zien opgroeien. Niet dat ik wist dat ze later van mij zou zijn :D

Ik heb er ook al die tijd met veel plezier rond gelopen en zijn paarden gereden, ook een hoop van geleerd :j

barkruk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-11 10:35

Kan er iemand morgen buitenzetten voor mij?
Alvast bedankt voor de reactie!

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-11 13:35

Zo ik ben weer terug (was weekje op vakantie)
Het is zeker een plek om nog eens heen te gaan en je kunt ook bij hun trailer parkeren en gewoon lekker een rit maken.
Na de rit drink je dan koffie in restaurant en kan je paard even op stal of in het land.
En dan nu foto impressie
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Zippo_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 22:52

[quote="Flurk"]Zo ik ben weer terug (was weekje op vakantie)
Het is zeker een plek om nog eens heen te gaan en je kunt ook bij hun trailer parkeren en gewoon lekker een rit maken.
Na de rit drink je dan koffie in restaurant en kan je paard even op stal of in het land.
En dan nu foto impressie
[quote]
`
Leuke foto's Lida!

Daar zijn wij vorig jaar ook met de paarden heen geweest. Wij sliepen toen boven het restaurant. Was top geregeld daar.

Hoe is het nu met je been?

Opie1991

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-11 19:25

Ik zag dit topic en wou morgen bellen naar jullie stal. Maar is er een mogelijkheid dat de paarden standaard in de winter ook naar buiten kunnen en wordt dit door de eigenaar gedaan want dat is wel een vereiste dat mijn paard heel het jaar door naar buiten kan.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-11 21:31

larixfire schreef:
Ik zag dit topic en wou morgen bellen naar jullie stal. Maar is er een mogelijkheid dat de paarden standaard in de winter ook naar buiten kunnen en wordt dit door de eigenaar gedaan want dat is wel een vereiste dat mijn paard heel het jaar door naar buiten kan.

wil niet banketstaaf overkomen maar dat zou iedereen wel willen

Ni_en_ke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 06:51

larixfire schreef:

Nou 's winters gaan de paarden bij ons niet de wei op... Je kan wel dagelijks je paard overdag op een paddock laten zetten of in de stapmolen bijvoorbeeld.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 16:15

Ni_en_ke schreef:
larixfire schreef:

Nou 's winters gaan de paarden bij ons niet de wei op... Je kan wel dagelijks je paard overdag op een paddock laten zetten of in de stapmolen bijvoorbeeld.

ja maar dan praat je over een tijd van ongeveer 40 minuten en aan haar aanvraag te zien wil ze het langer

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-05-11 10:07

Vandaag weer naar ZH geweest.
Met een zaag haalde men het oranje gisp eraf en dat was best eng.
Het trilde alsof er een schuurmachine werd opgezet.
Voelde raar. Waar ik bang voor was viel me reuze mee. Dacht als oranje kunststof los is en af moet zal enkel wel pijn doen maar dat viel mee.
daarna kwam er een arts kijken naar enkel en drukken op knokkel. Ook dat viel mee.(leek mij eng en pijnlijk) Helaas was hij nog wel gezwollen en blauw. Maar dat moet wegtrekken. Nu heeft men van rood kunststof een soort hoge sok gemaakt die met klitteband aan en uit kan.
Deze past precies in mijn werkschoen en moet ik in ongeveer 2 weken afbouwen zodat ik hem kan missen als kiespijn. Verder moet ik allerlei oefeningen doen en weet je wat mijn mazzel is? De meeste bewegingen lijken op paardrijden. Dus je raad het al dat ga ik snel weer doen. Nadat dit gemaakt was wandelde (strompelde) ik zo het ziekenhuis weer uit zonder krukken. Later nog stukje met krukken gelopen en dat ging wel stuk sneller. Mag verder alles doen alleen autorijden met ding mag niet en zonder kan ik dat nu nog niet.
Maar vooruitzichten zijn dus super.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-11 10:25

Zo gisteren m'n westernzadel op pony gemikt. (komt ding toch nog van pas)
paar hindernissen in de bak gezet en meneer begreep spelletje al snel.
Kortom heb heerlijk half uurtje op zijn rug kunnen hobbelen.
Alleen opstappen was erg pijnlijk.
Daarna kon hij even op stal bijkomen en heeft mijn vaste groom er een dressuurzadel opgegooid en de sterren van de hemel gereden. Kortom wij allebij dus blij en lekker gereden.

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-11 14:36

Leuke foto´s Flurk!! :D

Hopen dat je zsm weer echt alles kan met je been, maar dit is natuurlijk al super fijn lijkt me na al die weken "afhankelijk" zijn! *\o/*

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-11 14:21

Zo wouw wat is genezing toch mooi proces.
Kon ik gisteren niet op de koets stappen zonder krukje vandaag had ik daar wel kracht voor.
Volgende stap is zonder breece op koets stappen. Heeft dat fietsen toch nut. Nu nog leren weer op mijn tenen te kunnen staan en ik ben bijna de oude. Vandaag heerlijk gement in de buitenbak en daarna buiten wat marathon geoefend tussen de bomen. pony werd er 'heet' van.

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-11 12:47

Komen jullie ook nog mee kletsen of blijf ik hier alleen aan het woord?
landjes beginnen al lekker kaal te worden ben benieuwd of er straks hooi bij gevoerd gaat worden.

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-11 13:27

Ik ben hier :+ Ben beetje druk..

Dat gekke paard heeft eerst een hoofd vol schaafwonden, vanmorgen een ijzer eraf getrapt, maar verder is ze wel mijn schatje :+:

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-11 17:52

Ik ging net naar stal en er was schijnbaar aanrijding geweest op de hoek.
klein groen autootje men beweerde dat het dierenarts was. (waren 2 dames)
Toen ik aankwam werden ze net uit de berm gesleept door grote auto.
De spiegel staat gelukkig nog goed en er leken geen gewonden te zijn gevallen

Priszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:46

Gelukkig maar dat er geen gewonden waren gevallen ;).
Dit topic begint een beetje dood te raken volgends mij.. HOU HET LEVEND :o

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 20:32

Hihi hallo allemaal, ben ook een tijdje niet meer geweest. :o

Blazertje heeft het helemaal naar zijn zin op zijn nieuwe plekje, staat lekker hele dagen buiten van smorgens tot savonds, en het rijden gaat super! Vorige week heerlijk met hem gezwommen bij het meertje *\o/* !

Hij is beste vriendjes met de shetlanders, waar hij mee op de wei staat, en de merrie van het stel is helemaal verliefd op hem <3 !

En ik ben lekker bezig met mijn rijbewijs :o , van de week geslaagd voor mijn theorie-examen en mijn rijleraar gaat mijn praktijkexamen aanvragen! Dus ben lekker druk bezig :D.

Heb ik nog wat gemist bij verboon? :o

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-11 14:55

roxxxiejjj schreef:
Hihi hallo allemaal, ben ook een tijdje niet meer geweest. :o

Blazertje heeft het helemaal naar zijn zin op zijn nieuwe plekje, staat lekker hele dagen buiten van smorgens tot savonds, en het rijden gaat super! Vorige week heerlijk met hem gezwommen bij het meertje *\o/* !

Hij is beste vriendjes met de shetlanders, waar hij mee op de wei staat, en de merrie van het stel is helemaal verliefd op hem <3 !

En ik ben lekker bezig met mijn rijbewijs :o , van de week geslaagd voor mijn theorie-examen en mijn rijleraar gaat mijn praktijkexamen aanvragen! Dus ben lekker druk bezig :D.

Heb ik nog wat gemist bij verboon? :o

das goed nieuws nou hou vol dan heb je het zo.
En volgens mij is er niks schokkends gebeurd sinds jullie weg zijn.
Er zijn hoop nieuwe en geloof dat alle boxen vol zitten maar omdat ik me pootje gebroken had ben ik zelf ook niet veel geweest.
Mag nu nog 1 week geen autorijden (verzekeringstechnische) en ga volgende week weer oppakken.
Ben nu aan het oefenen met behulp van fysio huiswerk en een elastiek zodat het volgende week geen problemen oplevert.
zondag menwedstrijd en deze keer moet ik dus gebracht worden (ook wel luxe op zich) en verder genieten van het mooie weer

bfsunshine

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 20:41

Lida schiet al aardig op dan! Volgende week ben je dus echt helemaal weer mobiel?:) Hoe is je wedstrijd gegaan??:)

Flurk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-11 10:16

roxxxiejjj schreef:
Lida schiet al aardig op dan! Volgende week ben je dus echt helemaal weer mobiel?:) Hoe is je wedstrijd gegaan??:)

Wedstrijd ging goed werd 1e met wp
Vandaag bij fysio geweest en die was tevreden over de vooruitgang maar voet kan nog niet alles.
Dus we oefenen door.