Sorry dat ik zo binnenval maar ik zag jullie topic..

Een vriendin van mij gaat binnenkort een eigen paardje kopen, en ze zocht dus een stal..
Is er bij jullie nog plek en wat zijn de kosten per maand?
Is er ook nog een wachtlijst?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Olympia schreef:De eerste zijn ook van Henk de Boer, daar heb ik 5 jaar lang voor gereden.. Hij ging er vorig jaat mee ophouden en kon dit paard voor een heel leuk prijsje overnemen
Die andere foto's zijn niet bij Chardon, maar op een privestalletje in Schipluiden/schiedam
larixfire schreef:Ik zag dit topic en wou morgen bellen naar jullie stal. Maar is er een mogelijkheid dat de paarden standaard in de winter ook naar buiten kunnen en wordt dit door de eigenaar gedaan want dat is wel een vereiste dat mijn paard heel het jaar door naar buiten kan.
larixfire schreef:Ik zag dit topic en wou morgen bellen naar jullie stal. Maar is er een mogelijkheid dat de paarden standaard in de winter ook naar buiten kunnen en wordt dit door de eigenaar gedaan want dat is wel een vereiste dat mijn paard heel het jaar door naar buiten kan.
Ni_en_ke schreef:larixfire schreef:Ik zag dit topic en wou morgen bellen naar jullie stal. Maar is er een mogelijkheid dat de paarden standaard in de winter ook naar buiten kunnen en wordt dit door de eigenaar gedaan want dat is wel een vereiste dat mijn paard heel het jaar door naar buiten kan.
Nou 's winters gaan de paarden bij ons niet de wei op... Je kan wel dagelijks je paard overdag op een paddock laten zetten of in de stapmolen bijvoorbeeld.
roxxxiejjj schreef:Hihi hallo allemaal, ben ook een tijdje niet meer geweest.![]()
Blazertje heeft het helemaal naar zijn zin op zijn nieuwe plekje, staat lekker hele dagen buiten van smorgens tot savonds, en het rijden gaat super! Vorige week heerlijk met hem gezwommen bij het meertje!
Hij is beste vriendjes met de shetlanders, waar hij mee op de wei staat, en de merrie van het stel is helemaal verliefd op hem!
En ik ben lekker bezig met mijn rijbewijs, van de week geslaagd voor mijn theorie-examen en mijn rijleraar gaat mijn praktijkexamen aanvragen! Dus ben lekker druk bezig
.
Heb ik nog wat gemist bij verboon?