Niet om mensen voor de schenen te schoppen, maar ik denk dat het ook wel eens handig is om duidelijk de reglementen op papier te zetten... Ik hoor regelmatig het woord reglement vallen als het om wedstrijden gaat, maar wat zijn die dan? Want dat lijkt niemand te weten... Afgelopen wedstrijd mocht een vrouw uit mijn categorie van paard wisselen omdat haar eerste paard te kijkerig was, maar iemand waarvan de pony kreupel was mocht niet op een andere... Een beetje 2 maten meten is dat.. Denk dat het voor iedereen duidelijker is als het gewoon zwart wit op papier staat, dan hoef je bij vragen alleen met t papier te zwaaien van; jongens, hier staat aaaaaalles in. Just sayin'
edit; even een toevoeging.. Zelfde als het om clubkampioenen gaat.. Hoe gaat die telling? Hoe veel wedstrijden moet je mee hebben gedaan om uberhaupt in aanmerking te komen? Dat soort dingen. Dat scheelt denk ik een hoop vragen die keer op keer gesteld worden, en dus uiteindelijk een hoop tijd en energie vanuit het bestuur
Laatst bijgewerkt door Amethyst_ op 04-11-11 16:53, in het totaal 1 keer bewerkt