Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lavandula schreef:(En de rest van de pony's.. vul nu elke avond de waterbak van die kleintjes, die is elke avond weer kurkdroog.. als ze me horen beginnen ze al te hinnikken.. erg zielig.. en meteen een flinke pluk hooi krijgen ze ook, net als die bonte!! Wist je trouwens dat die kleine drachtig is..?!?! En dan word ze zó verzorgd..![]()
Die stakkers zullen je echt dankbaar zijn alano schreef:die bruine andalusier is denk ik die van nico die je bedoelt... hij rijd meestal in een doma vaquera zadel (als ik het goed heb)
Mendi schreef:alano schreef:die bruine andalusier is denk ik die van nico die je bedoelt... hij rijd meestal in een doma vaquera zadel (als ik het goed heb)
Als Nico een vrouw heeft die Nederlands spreekt met een Amerikaans accent (of iig engels) dan klopt het! Er was ook een dochtertje bij.
alano schreef:ja klopt zijn vrouw heeft inderdaad een apart accent. vorige keer zij ook al iemand "er was ook een dochtertje bij" maar volgensmij hebben ze toch echt geen kinderen....ik denk dat je een meisje met blond haar bedoelt. hij helpt haar veel met haar pony enzo.
(heb het weer over het paardje hoor!
).

casjuh schreef:springen met een boomloos zadel:
*is een fotootje uit april 2006* (en wederom mijn cappie vergeten mee te nemen)
http://img487.imageshack.us/img487/4176/pascal85hs.jpg
.Nu komt Blackadder...gaat ik eerst nog even gluren en dan snel tukkie doen.Dus nog even niet roddelen want ik kijk om een hoekje mee
alano schreef:ja klopt zijn vrouw heeft inderdaad een apart accent. vorige keer zij ook al iemand "er was ook een dochtertje bij" maar volgensmij hebben ze toch echt geen kinderen....ik denk dat je een meisje met blond haar bedoelt. hij helpt haar veel met haar pony enzo.
) maargoed, hij is geen paardenman dus nee..
.Ik gaat naar bed!!

Mendi schreef:Muis, jij bent toch de 21ste jarig?

muiszje schreef:ja? hoezo?
Ben benieuwd wat je voor cadeautjes krijgt