Met Nando komt het vast wel goed!
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

waarom ben je niet op msn? 
doeii! 
d0nnaa_dan schreef:Hallo iedereen!
Ik weet het nu zeker, ik ben verliefd.
Op m'n geweldige kanjer Dandy!![]()
![]()
Volgens mij ben jij al heel lang verliefd op hem!

).

Het is nog wel wennen op haar maar ik heb nog een paar keer voor de wedstrijd en ik hoop nog een aantal lessen op haar te mogen. En anders zien we wel hoe het loopt. 
Maar hij was zo lief en fris gisteren! *oooh, en schóón
*
Moet je wel even aan andere Mercedes vertellen! 
ech so'n dodo is het soms..
dus daarna ook nog eventjes een drafje geprobeerd los en dat deed ze ook superbraaf!!. ik was dus helemaal trots!! 
dat was alleen wat minder leuk. ik kan niet echt opschieten met die peter.. en volanda die helemaal bepakt was met draadjes en dingetjes was gewoon nauwelijk meer te sturen. echt een ramp
maja. volgende week op otis,,.. want daar heb ik mijn wedstrijd op!! wat een kleine startlijst trouwens. ik zit maar in een groepje met 2 anderen. normaal is het wel wat drukker..!

SuusKiiss schreef:Hoi!!
Zit nu bij geschiedenis heb net toets gehad! Had een 6!
De startlijst staat nog niet op internet!! Ik wil weten op wie de andere meoten en wie er nog meer op Femke zit!
Leuk dat jullie leuke les haddn!!
@Anneke: FIjn dat het met Semm goed gaat! Maak je nog snel weer is foto's!

Herinner me er tegen die tijd nog een keer aan oke?
Maar ik maak me er niet echt druk om, we zien wel, en op Mercedes is het idd wat lastiger dat op Otis bijvoorbeeld maar het is geen ramp ofzow. x_kelsey_x schreef:Heej lisa, ja denk t ook welwaarom ben je niet op msn?
haha nou ja ik gadoeii!
Dominiqueee schreef:@ Mandy: Wat versta je onder 'lekker inrijden'?