En Action en Renee, idd een beetje.
Niet echt géweldig weetjewel.
Had je met Esther gesmst?
En vervelend dat Lc zo ver weg is he Tania, dat is wel heel k.ut met Bandit. Maar vind je het niet leuk dan, Lc zonder Bandit?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb er dit jaar met pk op gereden!
maar het gaat meer om dat ik weer een keer ergens op pk wil met hem, vind de eigenares ook leuk voor hem en hij vind het ook helemaal leuk. Hij was zowat een andere pony op LC. 
xManon_ schreef:En dat vertel je nu pas!![]()
Gaan eigenlijk alle paarden weer naar winterstalling of blijven ze nu op LC omdat ze een soort van manege worden?
en je kan moeilijk ff aan iemand vragen of diegene 2 x 2,5 uur op en neer wil rijden en dan ook nog halen.
Vanny_ schreef:Nee m'n ouders kunnen niet met trailer rijden & durven het nieten je kan moeilijk ff aan iemand vragen of diegene 2 x 2,5 uur op en neer wil rijden en dan ook nog halen.
![]()
M'n instructrice zei dat ze het best had gewild maar omdat het zo ver is, als het wat dichterbij was geweest zou ze best willen rijden.

Lauraaa_ schreef:Esther zat gisteravond op Stylo, maar dat vond ze niet leuk en renee zat of zit op action en dat vond ze een beetje!![]()
Tegenwoordig moet je 18 zijn om te all rounden, omdat je anders geen ritten mag begleiden vanwege de verzekering enzo! Maar ik ga volgend jaar ook niet meer op kamp! Wel in een huisje!
Main schreef:Lauraaa_ schreef:Esther zat gisteravond op Stylo, maar dat vond ze niet leuk en renee zat of zit op action en dat vond ze een beetje!![]()
Tegenwoordig moet je 18 zijn om te all rounden, omdat je anders geen ritten mag begleiden vanwege de verzekering enzo! Maar ik ga volgend jaar ook niet meer op kamp! Wel in een huisje!
Klopt niet![]()
Voor Allrounden bij LC 17 jaar. Want daar 'leid' je een buitenrit niet, maar je sluit de groep.
Voor het echt Leiden moet je wel 18 zijn, en dat heeft idd te maken met de verzekering. Als leiding mag je ook een buitenrit leiden (dus vooraan rijden)
[/quote]

xManon_ schreef:http://youtube.com/watch?v=coHd8pZ6Z8E
Haha daar hadden we trouwens ook ons Pony vd week liedje van!
Bedacht ik me opeens. xD