Vind der echt een droppie Bar! Vannacht niet weer de zielige Mojito uitgehangen door heel zielig te mauwen? En kon je nog fris en fruitig je bed uit op weg naar de cursus?
Ow balen Nel.. Sterkte ermee! We hadden t gister tijdens t feest al over ouder wordende dieren, de tijd gaat zo snel! Van mij mogen ze snel een 'blijf voor eeuwig leven' kuurtje verzinnen. Moet er nie aan denken Tink te moeten missen!
Balen ook dat je reuma en de medicijnen je zo tegenwerken... Hopen dat t toch snel stabiliseert! Nog wel gereden gister morgen?
Jaaaa! t feest was top! Helemaal ons niveau
haha *is benieuwd naar de foto's; hoe ver was t niveau nou echt gedaald
* Vond t in de stad ook echt gezellie
Had helemaal nie door dat t al zo laat was!
haha zie t al helemaal voor me
"Hee ik ben Cis! Je kent me nog van de 2 modules op school en je kent mn vriendinnen ook
" "Echt waar?" "Jaja, die zijn 2 jaar geleden meegeweest in de bus en hebben toen lol gehad om t gewei en... Kan je t nie meer herinneren? Heb nog wel een leuke foto van mn verjaardag een paar maanden gelee *showt foto van t elfjes knutselen + foto van de onderbroeken show*" En vervolgens kom jij daar aan met je Zoo beker en broodtrommel
hihi Máár vindt wel dat je (als je de foto's van je feestje gewoon achterwege laat
) best je lunchspullen kan gebruiken daar
Nous vond dat de bermen nu wel mooi genoeg waren voor een galopje! Ze was zeker blij dat ze lekker door mocht lopen ipv steeds 10 min stil staan voor een foto
Heb ook weer lekker gereden. Staat al een paar weken een nieuw paard op Scheldestad:
Klaroen

Nu voor de derde keer op Klaroen gereden en ik begin t door te krijgen hoor
*duurt even* De eerste keer 2 uur achter elkaar gereden en beide keren balkjes + kruisje gedaan: wordt je best vrolijk van en dan is de controle over t tempo niet altijd te vinden. *drukte maker* En de keer daarna ging t ook nog nie echt altijd even rustig. Maar vandaag ging t wel lekker
Volgens mij begin ik de knopjes te vinden (of hij was gewoon wat lui vandaag
kan ook) Heb iig lekker gereden!
T opstappen alleen hè
Stilstaan bij t opstappen doen we liever niet, dan draaien we liever rond, of lopen achteruit of.. en als je dan zit, waarom dan stilstaan om je beugels op maat te maken?
kan je ook prima in stap of dribbeldraf! Raar paard, want in de stal staat hij gewoon te slapen tijdens t poetsen en is hij echt heel relaxt en braaf.