manege Paardoes

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Bianz

Re: manege Paardoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 17:37

Zoals ik al eerder zei Anne, echt superleuke foto's!! Ben er echt heel blij mee, hiervan ga ik er af laten drukken ophangen in huis, dus beware :D Je commentaar is weer hilarisch; vond het zo leuk dat ik de hele serie foto's mét commentaar naar mijn nicht heb gemaild hihi! Die vond het ook geweldig!
Vervelend Nel, dat het niet zo lekker gaat met je. Met rijden heb je dan toch ook wel last? Wij hebben vast na jou les zaterdag. Dus Mariek, 1 van ons heeft samen met jou les omdat wij meestal 10 en 11 uur les hebben (moet nog bellen voor de precieze tijd, maar dat zal wel zo zijn).

Barbara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-09 21:26

Morgen mag ik Mojito ophalen :)! :+:
Heb vanmiddag even lekker met dr gekroeld in het asiel. Ze is vandaag helemaal gezond verklaard door de dierenarts!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 09:53

Aah, superleuk Bar, kunnen wij dr ook gelijk meeten volgende week :j
Jeetje Nel; echt niet fijn! Heb je nieuwe medicatie dan dat je er zo'n last van hebt? Hopelijk kan je zaterdag ook lessen! En je hebt leuke vakantie in t vooruitzicht :)
Leuk dat je het fotoverslag naar je nicht hebt gemaild Bianz!

Ik ga zo naar de paardjes, alleen ziet de lucht er een beetje donker uit :\ hopen dat t droog blijft!

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 22:16

Hoi hoi,

Leuk Bar dat je je katje bijna mee kan nemen!!! :D

Morgen ochtend les om 9 uur, hoop dat het gaat.
Carolien gaat er ook nog op dus dat scheelt al voor mijn handjes... ;)
Heb weer ontstoken vingers en tenen dus moet wel rustig aan doen.

Medicatie is niet veranderd maar de laatste keer dat ik bij de reumatoloog ben geweest was het flink verhoogd naar 10 pillen per week (in 1keer innemen) dus das wel heftig.
Dinsdag moet ik weer terug, ben bang dat het dan weer verhoogd omdat hij mn medicatie verhoogd als mn reuma niet stabiel is.
En dat is het nog niet.
Maar hoe hoger de medicatie hoe zieker je ervan wordt.

Is even vervelend maar is nog te doen...

Vanacht is mn hondje ingeslapen, mn hond Sheppy woonde nog bij mn ouders omdat wilco niet van honden houdt kon ik hem niet meenemen. ;( ;( ;( ;(
Hij was al 12 jaar en was nooit ziek eigenlijk.
Gister belde mn moeder of ik mee wilde naar de dierenarts omdat ie om de zoveel minuten ineens omviel en lag te schuimbekken.
Naar de dierenarts gegaan en waarschijnlijk een tumor in zn hoofd dat op zn hersenen drukt.
Medicijnen gehad en een prikje.
Paar weken aankijken, maar vanacht werdt het alleen maar erger dat het gewoon dierenmishandeling was als je hem zou laten leven.
Dus de keuze gemaakt om hem in te laten slapen. ;( ;( ;( ;(

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 15:49

He Nel, wat zonde! Veel sterkte ermee :(:) Nog wel lekker kunnen lessen gister?
Nous was gister tijdens les (in tegenstelling tot vorige week) weer meewerkend, lekker gereden :j En vandaag vond ze dat ze dingen zelf mocht bepalen, zoals de route en naar de berm toe gaan om te galopperen :+

Feestje was echt top +:)+ Veel lol gehad, ben benieuwd naar de foto's! En de hockeyclub in de stad vond mijn zelfgemaakte onderbroek erug sexy :')

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:01

Wahahahaha jaa nou die onderbroeken deden het hem! :D
De foto's volgen, moet ik even via de andere computer doen dus die moet ik nog opstarten.

Enneh ik heb eens goed naar die foto gekeken op mijn kaart van Ernst en ik heb met hem samen één of twee modules gevolgd opschool!!!!! Echt hilarisch haha.

Dames, het was supergaaf gisteren,. Bedankt voor de leuke cadeautjes en alle gezelligheid!

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 16:13

Ah arme Sheppy; die was er toch ook al samen met Kazan toen ik nog bij jullie kwam? Moest volgens mij toen altijd nog lachen om die oren die rechtop staan als ze klein zijn. Sterkte er mee Nel; altijd moeilijk om een huisdier te verliezen waar je zo gek op was. Jammer ook dat je er gisteren niet bij was: moest Wilco ineens toch werken?
Hahaha het was zeker een top feestje gisteren, echt ontzettend gelachen, tot buikkramp toe haha! De onderbroeken deden het, da's duidelijk :D Jullie dus ook bedankt Cis en Kims!
O jee, je kent Ernst dus al? Haha hou ons maar op de hoogte dan als je hem weer ziet ;)
Nous bepaalde de route vandaag, Orson deed haar graag na! Gisteren ook heerlijk gelest: de nieuwe oefeningen gaan we van de week weer goed oefenen!

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 16:53

Vind der echt een droppie Bar! Vannacht niet weer de zielige Mojito uitgehangen door heel zielig te mauwen? En kon je nog fris en fruitig je bed uit op weg naar de cursus?

Ow balen Nel.. Sterkte ermee! We hadden t gister tijdens t feest al over ouder wordende dieren, de tijd gaat zo snel! Van mij mogen ze snel een 'blijf voor eeuwig leven' kuurtje verzinnen. Moet er nie aan denken Tink te moeten missen!
Balen ook dat je reuma en de medicijnen je zo tegenwerken... Hopen dat t toch snel stabiliseert! Nog wel gereden gister morgen?

Jaaaa! t feest was top! Helemaal ons niveau :D haha *is benieuwd naar de foto's; hoe ver was t niveau nou echt gedaald :P* Vond t in de stad ook echt gezellie :):) Had helemaal nie door dat t al zo laat was!

haha zie t al helemaal voor me :+ "Hee ik ben Cis! Je kent me nog van de 2 modules op school en je kent mn vriendinnen ook :j " "Echt waar?" "Jaja, die zijn 2 jaar geleden meegeweest in de bus en hebben toen lol gehad om t gewei en... Kan je t nie meer herinneren? Heb nog wel een leuke foto van mn verjaardag een paar maanden gelee *showt foto van t elfjes knutselen + foto van de onderbroeken show*" En vervolgens kom jij daar aan met je Zoo beker en broodtrommel :') hihi Máár vindt wel dat je (als je de foto's van je feestje gewoon achterwege laat :P) best je lunchspullen kan gebruiken daar :D

Nous vond dat de bermen nu wel mooi genoeg waren voor een galopje! Ze was zeker blij dat ze lekker door mocht lopen ipv steeds 10 min stil staan voor een foto :Y)

Heb ook weer lekker gereden. Staat al een paar weken een nieuw paard op Scheldestad:
Klaroen
Afbeelding
Nu voor de derde keer op Klaroen gereden en ik begin t door te krijgen hoor :+ *duurt even* De eerste keer 2 uur achter elkaar gereden en beide keren balkjes + kruisje gedaan: wordt je best vrolijk van en dan is de controle over t tempo niet altijd te vinden. *drukte maker* En de keer daarna ging t ook nog nie echt altijd even rustig. Maar vandaag ging t wel lekker :D Volgens mij begin ik de knopjes te vinden (of hij was gewoon wat lui vandaag :P kan ook) Heb iig lekker gereden!
T opstappen alleen hè :\ Stilstaan bij t opstappen doen we liever niet, dan draaien we liever rond, of lopen achteruit of.. en als je dan zit, waarom dan stilstaan om je beugels op maat te maken? :? kan je ook prima in stap of dribbeldraf! Raar paard, want in de stal staat hij gewoon te slapen tijdens t poetsen en is hij echt heel relaxt en braaf.

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-09 17:56

Nou Mariek, WIDM is gekeken hoor ;) Dus ga ff PB-en met mijn vermoedens en opgevallen dingen :P

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-09 22:32

He dames, wat fijn dat het feestje zo gezellig was!
Ja wilco had storingsdienst en werdt al meerdere keren opgeroepen gister, dus daar was geen touw aan vast te knopen of ik nou kon komen of niet.
En met Daniël komen zag ik niet zitten, voel me ook echt niet lekker, ben blij als ik dinsdag bij de reumatoloog zit om een oplossing te vinden voor dit...

Verder wel les gehad zaterdagochtend.
Carolien is eerst er op geweest, dan had ik het wat minder zwaar.
Verder lekker gereden maar was wel kapot ervan.

Bianz, hoe was jou les?
Ja Sheppy was er ook toen met Kazan, met zn spitsoortjes liep ie altijd blij rond te rennen.
Echt een super lief beest was het.
Ben wel blij dat ie al oud was en een mooi gezond leven heeft gehad!

Nou kom maar op met de foto's cis, ik wil wel eens zien wat ik gemist heb... ;)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 10:16

Whaha Cis; geweldig dat je Ernst nog gewoon kent ook :+ Nu moeten we zeker nog een keer langskomen, zorg jij dan dat hij ook die dag werkt? :P
Leuk paardje Anne, moest de naam wel ff 3 keer lezen voordat ik m had :Y) Maar zo te lezen issie nog niet echt ruiterbewijs-proof! Komt vast nog wel! En heb WIDM ook gekeken hoor, gave opdracht met die paarden :j
Hoop mee voor je Nel dat er morgen een oplossing komt voor je!

Nu ga ik naar mn peerd :wave:

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 11:31

Hier nog eentje die WIDM heeft gezien; vond het ook een gave aflevering! Heb met mn zus zitten brainstormen wie de mol nu toch is, had ook een ander er uit verwacht!
Nel, ik duim ook voor je; dit is ook niks! Misschien kun je gaan spuiten ofzo?
Paard ziet er zeker leuk uit Anne! En ach, hij moet nog een beetje manegepaardmanieren leren haha! Wel leuk dat je zo lekker hebt gereden, heb je weer een nieuwe uitdaging!
Thirz, leuke ava zo!! Was Nous braaf vandaag? Orson ingestraald voor me? ;)
Bar, de cursus weer overleefd?

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 13:39

Goed dames, hier de foto's. Niet zulke goeie kwaliteit want de camera van mijn ouders is nou niet helemaal je van het...maargoed ze geven een aardige impressie :D

Zo zag de tafel eruit voordat er iemand was (Kim en ik waren best trots op ons stukje werk)
Afbeelding

Het schrijven van een contactadvertentie bleek geen grote uitdaging, hadden jullie stiekem ervaring??? :P
Afbeelding

Maarrr Vader Jacob op de piano was toch iets lastiger, gelukkig met wat hulp van Kim hebben jullie aan Daniël de Grote weten ontsnappen1
Afbeelding

Kim in Valentijnsoutfit die het spannende verhaal uit de doeken deed
Afbeelding

En toen de opdracht voor 7+....of zeg maar 21+ :=
Afbeelding

Afbeelding

Bianz en Thirz hadden nog wel een appeltje te schillen met elkaar :+
Afbeelding

Mooi hoor Marieke!
Afbeelding

En ook die van Bianz is een eervolle vermelding waard! (ze is er zelf in ieder geval héél blij mee haha)
Afbeelding

En nu....even showen natuurlijk
Afbeelding

Afbeelding

Je kunt m trouwens ook op je hoofd dragen }:0
Afbeelding

Toen was het tijd voor cadeautjes zoeken, zie jij em of zie ik em?
Afbeelding

Kim was blij met haar prachtige foto's van Nous, we weten tot op heden niet wat Nick ervan vond... :(:)
Afbeelding

Natuurlijk was Cis ook heel blij met haar geweldige lunchtrommel mét bijpassende beker
Afbeelding

Nog even een close-up van Thirz haar design onderbroek, die later ook in de smaak bleek te vallen bij het mannelijke publiek in Schutters (of misschien was dat omdat ze zo zat als een aap waren...?)
Afbeelding

En het eindresultaat van een geweldig avondje 'onderbroekenlol'!!!!
Afbeelding

Dit zijn niet alle foto's maar wel de leukste. Voor de rest zie link:
http://www.mijnalbum.nl/Album=7QJQKBFP

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 14:49

Whahaha lig hier weer dubbel op m'n werk als ik de foto's zie mét commentaar :D De lol straalt zeker ook van de foto's af!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 15:02

Fijn dat jullie het feestje geslaagd vonden! Ach, met een beetje onderbroekenlol kom je een heel eind natuurlijk ;)
Ik heb erg gelachen om de foto's met het commentaar.

@ Bianz: als jij ooit nog begint over de HAP dan doe ik je wat!! haha ;)
Serieus hoor, ik heb ze gisteren weer kunnen bellen :') . Ik kwam terug van het stappen en de misselijkheid begon door te zetten. Heel de nacht lopen overgeven en naar de wc gegaan . In verband met het Rotavirus op mijn stage en het gevaar voor Febe heb ik de HAP maar gebeld. De assistende wilde dat ik langskwam maar dat ging echt niet (Nick was ook nog steeds ziek) dus toen kreeg ik de huisarts maar aan de telefoon. Ik mag geen remmers oid in verband met de borstvoeding dus het herstel duurt 2x zo lang. Ik zit nu tegen uitdroging aan en heb hoge koorts. Lekker hoor! Gelukkig is Febe niet ziek.

Ik ben trouwens nog even de strijd aan het aangaan over de foto's in de woonkamer :P Ik verwacht dat ze uiteindelijk wel boven de tafel mogen komen! haha

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-09 16:47

Hahaha, moet ff lachen hoor Kims! Ik zei nog... :P Echt elke keer he, er rust gewoon een vloek op! Maar beterschap en nu niet meer langs de ... :D

Anne_87

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-09 20:11

*komt even snel om t hoekje gluren*

whahaha die foto's! :') De lol straalt er zeker vanaf! Hihi was leuk :D

Ow bah Kims.. Dacht al: ze zou er toch ook zijn vandaag? Misschien is Nick te ziek? of Febe? Neehoor ben je zelf ziek :(:) Snel weer beter worden hoor!
(en niemand die nu t woord HAP nog in de mond durft te nemen in de buurt van kims :Y) )
En tuurlijk komen de foto's boven de tafel! Zeg maar dat t moet, want anders komen wij met zn allen eens op bezoek! }>

Mooie ava Thirz! *D Doen van de zomer nog een mooie poging met t rondgenaaide hoofdstel!

Vandaag eerste stagedag gehad, was wel leuk. Veel gezien en al veel geleerd! en meteen de blaren op mn voeten gerend voor de trein :+ Was nét te laat weg, maar had geen zin om nog een half uur op mn trein te moeten wachten. Máár: ik had de trein!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:16

Hihi, die onderbroekenlol hadden we echt wel :') Superleuk om het weer terug te zien!!
Heel goed Kims; gewoon eisen dat die foto's benee komen ;) Wel balen dat je alweer langs HAP moest! Gaat het nu alweer beter?
Vandaag wel de trein zonder rennen gehaald Anne? En van de zomer (als die ooit nog komt :+ ) zeker een poging met hoofdstel doen!

Ben je nog natgeregend vanmorgen Bianz? Nog wat gedaan met Orson? Weer zit niet echt mee :n

Ladylada

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 10:30

Haha, ja die foto's zijn het levende bewijs dat een avondje onderbroekenlol heel gezellig kan zijn!
Balen Kims dat het niet goed ging, dr lijkt wel een vloek te rusten op die feestjes van ons...
Ik heb trouwens wel een flinke veroudheid nu, hopelijk heb ik jullie niet aangestoken!

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:24

Kom ik net thuis van mn werk; is het elfje in beslag genomen door Siep en gebruikt als zeer efficient speelmateriaal _O- Arm elfje, ze is dr vleugels al verloren :+

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 13:32

Whahaha die Siep, die wilde ook zelf een elfje hebben :D Gijs heeft 'm nog niet ontdekt, komt dat ook nog?
Hoe is het met Kims? Al wat beter? Cis ook beterschap!
Anne, tof dat je eerste stagedag beviel! Dat wordt dus elke dag rennen of niet? Gelukkig is Breda niet zo groot, wij hebben er ook wat af gerend met die fijne bustimings.
Hoe was het bij de reumatoloog Nel? Vanmorgen tijd te kort om het te vragen, ben wel benieuwd!
En wat een zeikweer; was al zeiknat van even buiten zijn. Heb Orson dus lekker uitgebreid gepoetst en zijn vrije dag met donderdag geruild. Gaan we dan gewoon longeren; hij was allang blij dat hij niet in dit weer aan het werk hoefde :)

Thirz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:15

Misschien kunnen Siep en Gijs zich laten inschrijven voor een cursus elfjes-maken bij Cis? :)) Ik wil ze dan wel brengen en halen :+ :P

Bianz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 14:19

Whahaha goed plan; mannen onder elkaar :D Jij wilt ze brengen en halen? Goh, da's net een kinderfeestje dan hihi!

Kims

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 22:41

goh jouw elfje ook al vermorzeld? Die van mij hield het nog geen uur uit thuis :') Het hoofdje vond ik al op de deurmat, derest lag verspreid door de woonkamer. Arm, arm elfje :'(

@ Anne: het lukt ons echt niet he om samen te reizen :') Sinds mijn verlof heb ik je nog geen een keer gezien in de trein! Het zal deze week ook niet meer lukken aangezien ik nog steeds ziek ben. Misschien vrijdag?
Hoe was je stage trouwens?

voicenel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-09 23:19

Hoi hoi,

Bianz, ja was vanmorgen even kort, ik was ook echt zeiknat na een 3 kwartier lesgeven.
Daniël zat lekker droog in zn wagentje en was weer super lief.
Tot nu toe is ie elke keer bij de les van Malou (ong. 6 keer) echt super lief geweest, of hij viel in slaap of hij zat te spelen.
Ik moest pas om 12 uur naar de reumatoloog, ik vertelde dat ik ziek ben van mn medicijnen en dat mn ontstekingen toch nog regelmatig terug komen.
Ik zit helaas al aan mn limiet van tabletten, dus moet nu mn medicijnen in gaan spuiten.
Ik vindt het een beetje eng, maar mn schoonmoeder was erbij en die gaat me erbij helpen.
5 maart krijg ik mn eerste spuit en dan doen ze het voor in het ziekenhuis.
Dus we zullen zien of dat beter gaat.
Verder moet ik bergschoenen of iets stevigs gaan kopen, zodat mn voeten beter ondersteund worden.

Naja we kunnen in ieder geval weer even vooruit met deze tips en info... ;)