Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
LIQUITA schreef:Zo nog even naar EppleJeck, ik had gisteren alvast een nieuwe zomerdeken gekocht, maar die is toch net ff te klein. EJ heeft nu 19% korting op het hele assortiment. Kwam ik pas achter toen ik ging afrekeken, hihihi. Ik had ook nog €29,00 op m'n spaarkaart staan, dus had echt een mazzeltje. Had ook een leuk dekje gezien, maar die heb ik eigenlijk niet echt nodig. Maarja met al die kortingen.........
smuidra schreef:mntj schreef:heel veel sterkte smuidra.
Bedankt.
Jij ook hoor, hoop dat het weer allemaal goed komt.
mntj schreef:LIQUITA schreef:
Nee, dat niet...maar ik heb met de PIN betaald, dus ik print m'n afschrift uit. Zie wel wat ze er van zeggen.
bewaar ook niet alles hoor.
zeker niet al shet goed is.
vindt dat altijs zo'n onzin. dan kom je om in de bonnen.
Shenavallie schreef:Vandaag wat heftigs meegemaakt! De concurrent op de Dam reed een tijdje pal achter me (beetje pusherig, maar dat terzijde) en even later hoorde ik een harde klap achter me en paniekerige paardenhoeven. Toen ik omkeek, bleek de hele koets van de concurrent dubbel te zijn gevouwen. Hij zat helemaal klem in het voorstuk, de toeristen hingen in de lucht (en waren er halverwege zo goed en zo kwaad als het kon eruit gesprongen) en het paard zat met z'n hoofd klem tussen de spijlen van de trap van een grachtenpandje... Ik was helemaal beduusd... De concurrent wilde geen hulp van me en zei dat hij "het allemaal onder controle had", dus ben ik doorgereden. Later hadden we nog een ritje door de Oude Stad en stond zijn koets er nog: carosserie helemaal aan gort, volledig totalloss (of hoe je dat ook schrijft). Het ging om een zelfbouw koetsje, het onderstel was het enige dat nog in tact was. De rest van de dag was ik er een beetje stil van en ik hoop nooit, maar dan echt ook nooit zelf zoiets engs mee te hoeven maken!
ATE schreef:Shenavallie schreef:Vandaag wat heftigs meegemaakt! De concurrent op de Dam reed een tijdje pal achter me (beetje pusherig, maar dat terzijde) en even later hoorde ik een harde klap achter me en paniekerige paardenhoeven. Toen ik omkeek, bleek de hele koets van de concurrent dubbel te zijn gevouwen. Hij zat helemaal klem in het voorstuk, de toeristen hingen in de lucht (en waren er halverwege zo goed en zo kwaad als het kon eruit gesprongen) en het paard zat met z'n hoofd klem tussen de spijlen van de trap van een grachtenpandje... Ik was helemaal beduusd... De concurrent wilde geen hulp van me en zei dat hij "het allemaal onder controle had", dus ben ik doorgereden. Later hadden we nog een ritje door de Oude Stad en stond zijn koets er nog: carosserie helemaal aan gort, volledig totalloss (of hoe je dat ook schrijft). Het ging om een zelfbouw koetsje, het onderstel was het enige dat nog in tact was. De rest van de dag was ik er een beetje stil van en ik hoop nooit, maar dan echt ook nooit zelf zoiets engs mee te hoeven maken!
ach gossie arme paard hoop dat die er niks aan over houd
mntj schreef:mmm kreeg boze brief van de knhs.
had de stokmaat veranders wel helemaal van de D een E gemaakt. dat mag niet.
heb nu een waarschuwing en de punten die rona gereden heeft worden niet geteld.
heb er maar een mail een gespandeerd met excuses en bla bla bla.
straks de startkaart en coupons opsturen, dan wordt het verandert en gelukkig worden dan de punten er weer bijgeteld.
Nicole1995 schreef:Ik bewaar altijd alle belangrijke bonnen,heb een speciale ordner voor dat soort dingen.Kan het meteen pakken mocht ik het nodig hebben.In het geval van mij zadel had ik alles bij de hand.