Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essie_blue schreef:maar het mag toch niet?
ik neem 'm graag mee, heb me nog nooit helemaal klemgezopen
moet ik wel heel veel op hebben
ach, scheit
neem 'm toch maar mee
xShanty schreef:Nou hier ook hoorZeker met crossles dinsdag.. Je kon me echt opvegen
Pony vond het nog wel leuk
Toen waren we ook maar met 2, dus aardig wat gesprongen
![]()
Ik rijd eigenlijk heel slecht altijd zonder cap met dressuur![]()
Alleen met les rijdt ik met![]()
Ik val niet uit bovenbeddenAlhoewel ik vroeger nog wel eens met 1 been uit mijn eigen bed hing
essie_blue schreef:AHA
mijn allerliefste mojito gaat meeeeeeeeeeeeeeeeeee
en misschien ook wel een jilzz, als ik die kan vinden
hahaha mirthemet jou kan ik lachen, dat zie ik al
damelza en ik delen een bedje
en ik hoop dat damelza bovenop wil
en nu geen rare dingen denken
mistid schreef:xShanty schreef:Omg MirtheIk doe altijd vet zacht als ik thuis kom, en jij schreeuwt de hele boel bij elkaar
![]()
Hoe krijg je het nou weer voor elkaar dat je het huis niet inkomt![]()
*Had mama toch gelijk, hoef ik de Jilzz niet meer te pakken van beneden*
Wij slapen in een afgezonderd deel van het huis. Dus ik maak alleen haar er maar mee wakker
Waarom niet? We zijn toch allemaal 16+? We zuipen ons echt niet klem, vorig jaar was er heel veel drank mee en hadden we alleen op de donderdag wat meer gedronken, maar toen was er alsnog niemand dronken...
xShanty schreef:mistid schreef:Wij slapen in een afgezonderd deel van het huis. Dus ik maak alleen haar er maar mee wakker
Waarom niet? We zijn toch allemaal 16+? We zuipen ons echt niet klem, vorig jaar was er heel veel drank mee en hadden we alleen op de donderdag wat meer gedronken, maar toen was er alsnog niemand dronken...
OkeIk probeer altijd zo zacht mogelijk binnen te komen, en dan hopen dat ze me niet horen als ik te laat thuis kom. Volgende ochtend is het altijd: Hoelaat kwam jij nu eigenlijk thuis? eeh, niet zo laat geloof ik
![]()
mistid schreef:Ojaa drugs zijn niet toegestaan, dat wel.
Jammer voor je Rianne