Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
. winnitou schreef:heb vandaag ook even in de stapmolen gekeken, vraag me af hoe zo'n gat er in komt, er zit ook een hele betonrand in die bloot ligt. Het weiland is er nog vlak bij in vergelijking met de stapmolen.
Heb Nap in de buitenbak los gezet, heeft er heerlijk rondgelopen en kon even zijn energie kwijt. Was prachtig om te zien, voorbenen heel hoog, lekker showen, de uitslover. Gaat ie ook nog liggen rollen in de sneeuw, t's maar wat je lekker vind.
Hebben de paarden bij ons voor zover nodig weer voorzien van water.
Het water wordt voorlopig weer dag en nacht afgesloten dus wordt weer emmertjes sjouwen. Hoop dat iedereen de paarden om zich heen controleert zodat we het met elkaar kunnen doen.
winnitou schreef:En het gaat volgens mij nu ook overdag vriezen (toch Meelen) Maar dit is gewoon achterstallig onderhoud (dus het stallings geldt kan omlaag totdat de boel weer is onderhouden)
Schrok trouwens van de buitenbak. De omheining is weer in erbarmelijke staat en dan heb ik het nog niet over het hek. Zodra er geen onderhoud plaatsvind gaan mensen ook veel slordiger met de spullen om. Zorg dat de boel netjes en onderhouden is en mensen houden het ook in staat. Laat de boel veslonzen en de gebruikers doen er ook aan mee
LIQUITA schreef:winnitou schreef:En het gaat volgens mij nu ook overdag vriezen (toch Meelen) Maar dit is gewoon achterstallig onderhoud (dus het stallings geldt kan omlaag totdat de boel weer is onderhouden)
Schrok trouwens van de buitenbak. De omheining is weer in erbarmelijke staat en dan heb ik het nog niet over het hek. Zodra er geen onderhoud plaatsvind gaan mensen ook veel slordiger met de spullen om. Zorg dat de boel netjes en onderhouden is en mensen houden het ook in staat. Laat de boel veslonzen en de gebruikers doen er ook aan mee
Hmmm...ben ik niet helemaal met je eens. Het was afgelopen zomer helemaal netjes, maar het wordt gesloopt door paarden/pony's die (zonder toezicht) los worden gezet. Er hangt/hing een brief met erop geschreven dat de schade bij de eigenaar wordt verhaald, maar niemand die weet wie het gedaan heeft. Is natuurlijk wel ook een kwestie van strengere controle.
Ben benieuwd of Wesley weer wat spannends heeft bedacht om vandaag te gaan doen.... gisteren was het "thuisblijven", joehoe.... maar niet heus! Uiteindelijk zijn we naar de muziekwinkel in Alkmaar geweest om te kijken voor een electrische gitaar voor Wes, iets waar hij al tijden omheen draait. Gelukkig heeft hij zelf genoeg gespaard, want ik heb het niet liggen, ha ha!
Zijn opa wil hem les gaan geven, maar Wesley denkt dat hij het zo ook wel kan.... tuurlijk! Ik speelde ook de eerste dag dat ik een piano kreeg een hele sonate, etude, etc.! Niet dus, maar daar komt hij nog wel achter. Plus dat je met gitaarspelen echt eelt op je vingers moet ontwikkelen, anders is het een zeer pijnlijke bezigheid!
ATE schreef:ja dat wetem we toch
ik vind het trouwens niet zo gek dat pensionners erbij moeten blijven vind het dan ook zeer storend als ze er niet zijn als je er bij moet
en dat hek is vervelend maar komt ook omdat er kinderen op gaan hangen
gradus zal het maken maar heeft nu weinig tijd ivm de stallen en de binnen bak hij kan zich niet in 2 en delen