Mensen ik heb iets niet verteld...
IK HEB MORGEN her examen
Zo moest het even kwijt !!!
Het is een lang verhaal, en vertel het na morgen
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Nien1984 schreef:Zo! Ik kan eindelijk ook bij jullie posten.
Ik ben het meisje dat op zoek is naar Kamona. Onze gefokte Kamona dan. Ik ben benieuwd of één van jullie iets loskrijgt bij de eigenaar. Als ze afstamt van de KWPN hengst Samber dan weet ik vrijwel zeker dat het haar moet zijn.
Ik wacht rustig af!
Groetjes Janine
Iriis_ schreef:Helaas, ze stamt niet af van de hengst Samber, maar van de hengt Couvorder ofzo?![]()
En ze heet op d'r paspoort R Kamona geloof ik.. Ik heb het vandaag gevraagd
Sabinee__ schreef:@ Clau; Oe super leuk! Ik wil echt een keertje met je mee om je Rebecca te bewonderen
!
Jaa, sterk valt af en toe nog steeds aan, hahaha . Mafkees.
moet je maar zeggen wanneer je kunt !
Kunnen we lekker bijkletsen enzo 

Verder hadden we in datzefde "K" jaar nog een merrie van Famona, deze heette dus ook Kamona. Als ze R Kamona heet dan kan het al niet want ze was echt geboren in 1992 en dat was het K jaar. Je kunt op paardenfokken.nl kijken en dan Kamona intoetsen. Daar zie je er een paar. Die van met Cavalier als vader en Famona als moeder hebben wij totdat ze ziek werd gehad en die met Wamona als moeder en Samber als vader is de merrie waarvan ik dacht dat het die van jullie was. Famona is ook dus weer een dochter van Wamona. Dus Moeder en dochter hadden tegelijk een kind
en om het NOG ingewikkelder te maken hebben FA en WA mona in 1993 weer beide een merrie gekregen waardoor we ook 2 LAmona's hadden. 
Lijkt me erg leuk om te zien!
haha, dus het is wel zeker zo, helaas! claudiaaB schreef:Jaa denise vind het ook goedmoet je maar zeggen wanneer je kunt !
Kunnen we lekker bijkletsen enzo
Haha die sterk toch. Het is me er 1 !
Enn ik vind je kamer leuk
. Jaa, met die gordijnen ben ik er ook blij mee
. Its nice.
? Ik heb VAKANTIE
, dus kan eigenlijk elke dag tot 1 juli
.
. Nien1984 schreef:Haar volle zus heet Famona en we hebben ook nog een Lamona wat een volle zus zou zijn. De moeder van Famona en Lamona is Wamona en de moeder van Wamona is Ramona.... ingewikkels heVerder hadden we in datzefde "K" jaar nog een merrie van Famona, deze heette dus ook Kamona. Als ze R Kamona heet dan kan het al niet want ze was echt geboren in 1992 en dat was het K jaar. Je kunt op paardenfokken.nl kijken en dan Kamona intoetsen. Daar zie je er een paar. Die van met Cavalier als vader en Famona als moeder hebben wij totdat ze ziek werd gehad en die met Wamona als moeder en Samber als vader is de merrie waarvan ik dacht dat het die van jullie was. Famona is ook dus weer een dochter van Wamona. Dus Moeder en dochter hadden tegelijk een kind
en om het NOG ingewikkelder te maken hebben FA en WA mona in 1993 weer beide een merrie gekregen waardoor we ook 2 LAmona's hadden.
Als ik een keer tijd heb zal ik een veulenfoto inscannen voor jullie maar ik weet dus bijna zeker dat het niet "mijn" Kamona is.
Edit: ik las het verkeerd... dacht dat je alsnog veulenfoto's wilde zien.
Manon_S schreef:Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De eigenaresse van Slash en Dotje stopt er mee..
Ze heeft geen energie en tijd meer voor de kleintjes..
Als Sharon of ik ze niet kan overkopen, gaan ze verkocht worden aan een onbekende..
Ik ga het natuurlijk wel voorleggen aan me ouders om misschien Slash te kopen.
Maar ik ben 99 procent zeker dat er geen paard (al) mag aangekocht worden.
Ik hoop als het niet mag, dat Sharon ze dan beiden koopt.
!Nien1984 schreef:Ja, dat klopt ook... als je goed mijn verhaaltje leest dan schrijf ik dat ook. We hadden in 1992 2 Kamona's waarvan we een schimmel zelf gehouden hebben en een bruine merrie hebben verkocht. De schimmel was van Famona x Cavalier en de bruine merrie Kamona was van Wamona x Samber.
Dat Samber bont is weet ik natuurlijk, maar dat maakt niets uit voor de kleur van het veulen. Onze merrie Famona (volle zus van Kamona) is ook van Samber x Wamona net als de Kamona die ik zoek. Famona is ook een vosje. Bont geeft ook vos en bruin en zwart etc.
Op internet stond dat onze Kamona (v. Samber) 1.60m is geworden en M2 dressuur heeft gelopen en dus een bruine merrie is. Maar zij heet op papier gewoon Kamona en niet R Kamona.
Snappie het nog allemaal?