Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Annie_

Re: Ei Ei Ei RSVA Bokkers zijn heel blij [Deel 11]

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:34

:oo

Mensen ik heb iets niet verteld...

IK HEB MORGEN her examen :P

Zo moest het even kwijt !!!
Het is een lang verhaal, en vertel het na morgen :P

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:47

Nien1984 schreef:
Zo! Ik kan eindelijk ook bij jullie posten.
Ik ben het meisje dat op zoek is naar Kamona. Onze gefokte Kamona dan. Ik ben benieuwd of één van jullie iets loskrijgt bij de eigenaar. Als ze afstamt van de KWPN hengst Samber dan weet ik vrijwel zeker dat het haar moet zijn.

Ik wacht rustig af!

Groetjes Janine

Helaas, ze stamt niet af van de hengst Samber, maar van de hengt Couvorder ofzo? :P
En ze heet op d'r paspoort R Kamona geloof ik.. Ik heb het vandaag gevraagd :P

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:48

Aah dat is wel jammer.

Nien1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 19:58

Jammer!!!
Maar ze is wel heel mooi! Dus genieten jullie maar van haar, dan ga ik verder met mn zoektocht!

Nadien, bedankt nog he voor het plaatsen van mijn berichtje!

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:06

Nadiene.. Ik snap eigenlijk niet hoe het zo uit de hand heeft kunnen lopen. Maar dit is gewoon niet de bedoeling geweest. Ik heb het misschien verkeerd verwoord door bitchie en arrogant te noemen. Maar ik bedoel gewoon dat die berichten vaak verkeerd over komen op mij.

Ik had niet verwacht dat je zo heftig zou reageren. En ik hoop echt dat je begrijpt dat ik jou juist wel eeen hele lieve meid vind, maar dat ik gewoon niet begreep waarom je op bokt altijd zo anders over kwam. Later heb ik ook gezegd dat ik zou proberen om jou verhalen anders op te vatten, omdat jij al aan gaf dat het niet je bedoeling was om zo over te komen.

Maar ik heb een beetje het idee dat je dit niet helemaal wil begrijpen, en dat vind ik echt heel erg. Want in het echt kan ik altijd zo gezellig met je kletsen.. Je bent echt een leuke meid, wat je op bokt zegt komt bij mij alleen heel vaak verkeerd over.

Ik hoop dat je het nu een beetje begrijpt. Ik vind het ook fijn dat je iets meer verteld hebt over wat er met je aan de hand is. Nu kan ik de situatie beter plaatsen, en het beter begrijpen.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:30

Iriis_ schreef:
Helaas, ze stamt niet af van de hengst Samber, maar van de hengt Couvorder ofzo? :P
En ze heet op d'r paspoort R Kamona geloof ik.. Ik heb het vandaag gevraagd :P

Jammer zeg! Want haar volle zus heet wel Ramona en Kamona heet dus R Kamona.
Best wel apart haha. Zou wel gaaf zijn geweest als we veulenfoto's etc van Kamona konden zien.

Astor

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 20:30

ANNA SUCCES WIJFIEE
ZET HEM OP
JE KAN HET :+:

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:27

Sabinee__ schreef:
@ Clau; Oe super leuk :D ! Ik wil echt een keertje met je mee om je Rebecca te bewonderen :D !

Jaa, sterk valt af en toe nog steeds aan, hahaha . Mafkees :D .

Jaa denise vind het ook goed :D moet je maar zeggen wanneer je kunt ! :D Kunnen we lekker bijkletsen enzo :)
Haha die sterk toch. Het is me er 1 !
Enn ik vind je kamer leuk :D

Anna succes met je examens morgen ! je kan het :D

Nien1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:30

Haar volle zus heet Famona en we hebben ook nog een Lamona wat een volle zus zou zijn. De moeder van Famona en Lamona is Wamona en de moeder van Wamona is Ramona.... ingewikkels he ;) Verder hadden we in datzefde "K" jaar nog een merrie van Famona, deze heette dus ook Kamona. Als ze R Kamona heet dan kan het al niet want ze was echt geboren in 1992 en dat was het K jaar. Je kunt op paardenfokken.nl kijken en dan Kamona intoetsen. Daar zie je er een paar. Die van met Cavalier als vader en Famona als moeder hebben wij totdat ze ziek werd gehad en die met Wamona als moeder en Samber als vader is de merrie waarvan ik dacht dat het die van jullie was. Famona is ook dus weer een dochter van Wamona. Dus Moeder en dochter hadden tegelijk een kind ;) en om het NOG ingewikkelder te maken hebben FA en WA mona in 1993 weer beide een merrie gekregen waardoor we ook 2 LAmona's hadden. :D

Als ik een keer tijd heb zal ik een veulenfoto inscannen voor jullie maar ik weet dus bijna zeker dat het niet "mijn" Kamona is.
Edit: ik las het verkeerd... dacht dat je alsnog veulenfoto's wilde zien.

Iriis_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:35

ik ben wel benieuwd naar veulen foto's van jou Kamona hoor :D Lijkt me erg leuk om te zien!

Ik had nog gevraagd, haar vader is sowieso niet Samber? Toen zei hij. Nee, dat is een bonte :P haha, dus het is wel zeker zo, helaas!

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:41

claudiaaB schreef:
Jaa denise vind het ook goed :D moet je maar zeggen wanneer je kunt ! :D Kunnen we lekker bijkletsen enzo :)
Haha die sterk toch. Het is me er 1 !
Enn ik vind je kamer leuk :D

Mwuahahaha dankjee :D . Jaa, met die gordijnen ben ik er ook blij mee :) . Its nice.

Welke dagen ga je allemaal :D ? Ik heb VAKANTIE :D , dus kan eigenlijk elke dag tot 1 juli :D .

claudiaaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-09 21:52

Eeeh sowieso iedere maandag ! en dan vroeg :Pdan die datas uit mijn onderschrift doordeweeks rond 7u id avond en weekend/maandag vroeg

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 06:15

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De eigenaresse van Slash en Dotje stopt er mee..
Ze heeft geen energie en tijd meer voor de kleintjes..
Als Sharon of ik ze niet kan overkopen, gaan ze verkocht worden aan een onbekende..

Ik ga het natuurlijk wel voorleggen aan me ouders om misschien Slash te kopen.
Maar ik ben 99 procent zeker dat er geen paard (al) mag aangekocht worden.
Ik hoop als het niet mag, dat Sharon ze dan beiden koopt :j .

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 06:19

Nien1984 schreef:
Haar volle zus heet Famona en we hebben ook nog een Lamona wat een volle zus zou zijn. De moeder van Famona en Lamona is Wamona en de moeder van Wamona is Ramona.... ingewikkels he ;) Verder hadden we in datzefde "K" jaar nog een merrie van Famona, deze heette dus ook Kamona. Als ze R Kamona heet dan kan het al niet want ze was echt geboren in 1992 en dat was het K jaar. Je kunt op paardenfokken.nl kijken en dan Kamona intoetsen. Daar zie je er een paar. Die van met Cavalier als vader en Famona als moeder hebben wij totdat ze ziek werd gehad en die met Wamona als moeder en Samber als vader is de merrie waarvan ik dacht dat het die van jullie was. Famona is ook dus weer een dochter van Wamona. Dus Moeder en dochter hadden tegelijk een kind ;) en om het NOG ingewikkelder te maken hebben FA en WA mona in 1993 weer beide een merrie gekregen waardoor we ook 2 LAmona's hadden. :D

Als ik een keer tijd heb zal ik een veulenfoto inscannen voor jullie maar ik weet dus bijna zeker dat het niet "mijn" Kamona is.
Edit: ik las het verkeerd... dacht dat je alsnog veulenfoto's wilde zien.

Op internet staan juist 2 Kamona's :P
van Famona cavalier
En van wamona samber :P

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 07:38

Manon_S schreef:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
De eigenaresse van Slash en Dotje stopt er mee..
Ze heeft geen energie en tijd meer voor de kleintjes..
Als Sharon of ik ze niet kan overkopen, gaan ze verkocht worden aan een onbekende..

Ik ga het natuurlijk wel voorleggen aan me ouders om misschien Slash te kopen.
Maar ik ben 99 procent zeker dat er geen paard (al) mag aangekocht worden.
Ik hoop als het niet mag, dat Sharon ze dan beiden koopt :j .

OHHHH WAT KLEUTE ZEG !
Wat stooooommm ........
Ik vind wel dat ze erg makkelijk omgaat met dieren zeg .. Ookal met die honden die ze had,
die ze ook weer even wegdeed ..
maarja .. klote zeg ! Hopen dat je ouders .. Ja zeggen . Aangezien je ze al langer aan het
voorbereiden was op de aankoop van een shet ..

Sabinee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 07:38

claudiaaB schreef:
Eeeh sowieso iedere maandag ! en dan vroeg :Pdan die datas uit mijn onderschrift doordeweeks rond 7u id avond en weekend/maandag vroeg

A.S. maandag kan ik ? :D

Nien1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:13

Ja, dat klopt ook... als je goed mijn verhaaltje leest dan schrijf ik dat ook. We hadden in 1992 2 Kamona's waarvan we een schimmel zelf gehouden hebben en een bruine merrie hebben verkocht. De schimmel was van Famona x Cavalier en de bruine merrie Kamona was van Wamona x Samber.

Dat Samber bont is weet ik natuurlijk, maar dat maakt niets uit voor de kleur van het veulen. Onze merrie Famona (volle zus van Kamona) is ook van Samber x Wamona net als de Kamona die ik zoek. Famona is ook een vosje. Bont geeft ook vos en bruin en zwart etc.

Op internet stond dat onze Kamona (v. Samber) 1.60m is geworden en M2 dressuur heeft gelopen en dus een bruine merrie is. Maar zij heet op papier gewoon Kamona en niet R Kamona.

Snappie het nog allemaal?

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 09:36

Heh wat stom Manon! Hopelijk weten jullie een oplossing te vinden, zou wel erg zonde zijn net nu je zo lekker met ze bezig bent!

Vandaag wordt een inpakdag, want morgen vlieg ik naar Valencia met 3 vriendinnen voor een week :D!
Volgende week donderdag komen we terug, vrijdag diploma uitreiking, en zondagochtend naar Kreta!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:08

Nien1984 schreef:
Ja, dat klopt ook... als je goed mijn verhaaltje leest dan schrijf ik dat ook. We hadden in 1992 2 Kamona's waarvan we een schimmel zelf gehouden hebben en een bruine merrie hebben verkocht. De schimmel was van Famona x Cavalier en de bruine merrie Kamona was van Wamona x Samber.

Dat Samber bont is weet ik natuurlijk, maar dat maakt niets uit voor de kleur van het veulen. Onze merrie Famona (volle zus van Kamona) is ook van Samber x Wamona net als de Kamona die ik zoek. Famona is ook een vosje. Bont geeft ook vos en bruin en zwart etc.

Op internet stond dat onze Kamona (v. Samber) 1.60m is geworden en M2 dressuur heeft gelopen en dus een bruine merrie is. Maar zij heet op papier gewoon Kamona en niet R Kamona.

Snappie het nog allemaal?

Ow ik snapte het al niet want stond op eens 2 lamona's :+
Lezen is niet me sterkste punt :+

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:09

Wouw maaike wil ik ook :oo

Maaikeee

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:23

Heeeel veel succes straks anna!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 10:39

dankje :D

ik ben zo zenuwachtig :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:15

Kan ik me voorstellen Anna! :oo

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:21

nog 1 uurtje en dan zit ik aan me scheikunde :oo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-09 11:24

Als je die goed maakt, kan je dan alsnog slagen?