gefeliciteerd allemaal die het gehaald hebben! prachtig handschrift op jullie protocol he @joyce, ik zag net musketier lopen voor de wagen! hij zag er goed uit.en de volwassenen wedstrijd is niet op de 18de maar de 25ste!
En wat dachten jullie van dat schitterende handschrift bij de zitcompetitie punten Achhhh wat lief!!Nou ik heb me proef niet gehaald met 207... stomme fouten van mezelf.
201 punten...ook allemaal mijn eigen schuld... ik was beetje gespannen omdat ik net voor ik de stal uit ging was getrapt door yorick, was ik wel van geschrokken
ik ben ook weer terug vondt het echt lekker gaan, proef ging ook wel goed! hij is toch zo leeeuk hé! en het resultaat: eerste met 224 punten knappaardd Kaar: Kan me voorstellen dat je erg geschrokken daarvan bent...
DJoysDesignz schreef:En wat dachten jullie van dat schitterende handschrift bij de zitcompetitie punten Achhhh wat lief!!Nou ik heb me proef niet gehaald met 207... stomme fouten van mezelf.Oja en een zit van 0,0
Daarom ik kan er ook niet zo meezitten .... ik pak dat soort dingen positief op.Ik zei tegen Ria: "Ja ik had me paspoort niet bij me, dus dacht dan haal ik het vandaag wel niet want dan staat er zo'n stempel op me protecol "
ik kom er nu achter dat ik helemaal geen foto's van mijn proef heb, haha aaah ze zijn leuk joyce, thankyou