HahaVET SEXY
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Haha

.Emmaa_ schreef:Het loopt hier idd lekker storm
Maar ga je dan vast op de vrijdag rijden?.
En is dat dan ook om de week springen/dressuur?
Ben je gek! 

. Het is meer omdat me gezondheid echt crap is en ik donderdag toetsen heb en daarvoor wil leren.
Kirsten_S schreef:Wie geeft er op vrijdag 8 uur les?
heb me les verschoven daarheen. Effe met liesbeth over diplomarijden en chibra enzo. Kan ik tenminste voelen hoe zij rijd vrijdag.
Kirsten_S schreef:ben benieuwd wie er dan rijden... want als melanie dan niet komt dannnnn dannnn ben ik helemaal alleen daar als het allemaal onbekende zijn
Liisette_ schreef:Kirsten_S schreef:Wie geeft er op vrijdag 8 uur les?
heb me les verschoven daarheen. Effe met liesbeth over diplomarijden en chibra enzo. Kan ik tenminste voelen hoe zij rijd vrijdag.
Frans geeft les op vrijdagavond

Liisette_ schreef:Oh, fijn

Astor schreef:morgen rijden![]()
ga morgen weer even wortels halen voor de paardjes!
Elja schreef:Hiiiiiiii
Het gaat wel weer goed. Maurice kwam nog even langs. Pff ik was zo overstuur en hysterisch. Ben naar hem uitgevallen, nja en heb dingen gezegd die ik niet meende. Hij heeft ook gemene dingen gezegd. Ik hoop dat het goedkomt. In elk geval ga ik de komende maand zo min mogelijk met hem om. Als ik de tijd heb wil ik zovaak mogelijk naar de manege, gewoon lekker in de buurt van paarden..

Elja schreef:Iris
Ik zou nog ergens in de lente foto's van jou en val nemen maar hebben we nooit gedaan :p