Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
En naar Grardus op Sire
ook heel leuk lijkt me dat.Hoop dat mijn proefje morgen ook lekker gaat.Ben flink met haar aan het oefenen en het gaat de laatste tijd erg lekker.Ben benieuwd.Op tijd inrijden en dan zien we wel.Hoop dat jullie paardjes niet al te heftig reageren op jullie pakken.Veel plezier alvast.

LIQUITA schreef:Kwam zo maar in me op.
De VeldtSchatjes op naar de TOPpers: Part 4 (en natuurlijk gezellig met z'n alle naar de Toppers in 2009).
meelen schreef:Hmmm...dat zou jammer zijnLIQUITA schreef:Kwam zo maar in me op.
De VeldtSchatjes op naar de TOPpers: Part 4 (en natuurlijk gezellig met z'n alle naar de Toppers in 2009).
Ik hoorde Joling vanavond op tv zeggen dat hij er definitief mee stopt. Met de Toppers en het songfestival. (maar ja die nichten hebben het wel vaker aan de stok gehad)
. Afwachten dan maar. 

Nicole1995 schreef:Ik ben ook reuze benieuwd naar jullie en de andere,ik heb net als natuurD5 ook alles gevolgdEn naar Grardus op Sire
ook heel leuk lijkt me dat.Hoop dat mijn proefje morgen ook lekker gaat.Ben flink met haar aan het oefenen en het gaat de laatste tijd erg lekker.Ben benieuwd.Op tijd inrijden en dan zien we wel.Hoop dat jullie paardjes niet al te heftig reageren op jullie pakken.Veel plezier alvast.

LIQUITA schreef:Ik zit nog even de smurfekür de bestuderen...maar ik weet het niet meer.
GRRRRRR

xan schreef:LIQUITA schreef:Ik zit nog even de smurfekür de bestuderen...maar ik weet het niet meer.
GRRRRRR
Nee hè niet jij die het vergeet !! Ik moet het wel af en toe aan je vragen wat te doen !!!
We hebben denk ik echt de smurfenzenuwen. hihihihi
xan schreef:Hè Gargamel, heb je een beetje zin in morgen, lekker smurfen vangen voor in je kerstboom hahahahaha

je hebt hem bijna ATE schreef:er is trouwens ook een prijs voor de gene die er er het leukste uitzien hoorde ik nou dat moeten wij als smurfen toch winnen
.