Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

!! 

Elja schreef:is de veearts al geweest dan?
Jane_ schreef:Naa,, ik ben net terug uit de stad
En ben wel geslaagd..
Heb een nieuw paars topje
En een leuk half vestje ..
En mouwtjes voor over me topje..
en een leuk t-shirtje..
Iriis_ schreef:Jaa ik hoop het ook, ik snap ook echt niet zo goed wat hij heeft, dat is het vervelendste!
dat is het frustrerends van alles! DenK4ever schreef:Jane_ schreef:Naa,, ik ben net terug uit de stad
En ben wel geslaagd..
Heb een nieuw paars topje
En een leuk half vestje ..
En mouwtjes voor over me topje..
en een leuk t-shirtje..
Gaaaf Jane
En ik heb me draadloze internet

DenK4ever schreef:Ben er helemaal happy mee, heb namelijk ook een laptop gekregen van mijn aller aller liefste broer, dus ik kan nu lekker op de bank bokken

Maar kan niet altijd goed gaan! 
En donkere kleur, dinsdag gaan we blonderen (plukjes) en dan met koper erover heen!
Ik heb me permanent ook terug!
Allemaal krulletjes heb ik nu! Iriis_ schreef:Vandaag liep Tinus niet lekker.. Ben na een half uur gestopt..
Heb hem getempratuurt, maar der was niet aan de hand.
En toch is hij niet lekker.. Vind het geen prettig idee om dan gewoon door te rijden..
Morgen heb ik les, hopen dat het dan beter gaat.. Maar heb er weinig vertrouwen in..
Annie_ schreef:Zo dat paard maakt me moe...
Ging in het begin vet lekker ging ik galoperen daagt ze vet traag en veel te diep met der hals spoor ik er aan geeft ze een
Giga bok en toen stonds ze op eens stil :S
Ik was echt verbaasd![]()
Maarja de rest van de tijd ging ze de hele tijd diep lopen toen weer naar de sterren kijken hard zacht .. vaag paard
Me zeker aan het uitproberen ofzo om dat ze een week niet gelopen heeft..
Liisette_ schreef:Iriis_ schreef:Vandaag liep Tinus niet lekker.. Ben na een half uur gestopt..
Heb hem getempratuurt, maar der was niet aan de hand.
En toch is hij niet lekker.. Vind het geen prettig idee om dan gewoon door te rijden..
Morgen heb ik les, hopen dat het dan beter gaat.. Maar heb er weinig vertrouwen in..
Arme Tinus!![]()
Hopelijk voelt hij zich morgen idd beter!!![]()
Misschien moeten we hem morgen maar een vertroetelen, wandelen ofzo! En dan niet in de stapmolen ofzo! Zal die wel leuker vinden.

Iriis_ schreef:Lux?
Liisette_ schreef:Annie_ schreef:Zo dat paard maakt me moe...
Ging in het begin vet lekker ging ik galoperen daagt ze vet traag en veel te diep met der hals spoor ik er aan geeft ze een
Giga bok en toen stonds ze op eens stil :S
Ik was echt verbaasd![]()
Maarja de rest van de tijd ging ze de hele tijd diep lopen toen weer naar de sterren kijken hard zacht .. vaag paard
Me zeker aan het uitproberen ofzo om dat ze een week niet gelopen heeft..
Ghihihi! Maf paard!
Iriis_ schreef:Liisette_ schreef:
Arme Tinus!![]()
Hopelijk voelt hij zich morgen idd beter!!![]()
Misschien moeten we hem morgen maar een vertroetelen, wandelen ofzo! En dan niet in de stapmolen ofzo! Zal die wel leuker vinden.
Jaaa, is misschien wel een goed idee, hoelaat ben jij morgen uit? Ik 2 uur!

Elja schreef:Ik ook twee uur
want zaterdag gaa leraren staken