Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
lieziej schreef:De crossles was trouwens écht gaaf! Veeeeeeeeeeel leuker dan vorige keer!Die hoge afsprong vond ik het coolste
Of... de paddestoelen misschien
Alleen mijn knie doet auw.. ;'(
lieziej schreef:Leoontjuh schreef:Soo leona gaat het nıet bıjlezen hoor..ben nog steeds aan het werk ın de 50 graden egt te warm. mja snel ff berıchtje posten kan geen kwaat.
Maar Ik ga weer werken doeıı
GRRR![]()
Heb je gezien wat voor weer het hier is?! REGEN REGEN EN NOG EENS REGEN!!
Jimb0o schreef:lieziej schreef:De crossles was trouwens écht gaaf! Veeeeeeeeeeel leuker dan vorige keer!Die hoge afsprong vond ik het coolste
Of... de paddestoelen misschien
Alleen mijn knie doet auw.. ;'(
Was leuk om te zien, wel ontzettend balen dat ik zelf niet mee kon doen door Jims voetje..
olfar schreef:@Lieziej: Ik doe bijna niks aan mijn foto's maak ze soms zwart wit en doe bij sommige foto's de belichting bijstellen of ik snij ze uit als bijv. de foto horizontaal is maak ik die verticaal meer niet![]()
Neee dat ken ik niet zit er ook niet op.
@Leontjuuh: Ja is goed meis!
lizzy_x schreef:Bruin Junior kan op zaterdag 26 julie denk ik wel !
xx
lieziej schreef:t word na de vakantie, ander is iedereen weg
lieziej schreef:Ik had je een paard aangeboden....![]()
![]()
Maar goed, ik snap het wel hoor, dattie niet kan toppen aan Jim
olfar schreef:lieziej schreef:t word na de vakantie, ander is iedereen weg
Nou laat het me weten als ik dan vrij ben van mijn werk dan kom ik foto's maken
Jimb0o schreef:lieziej schreef:Ik had je een paard aangeboden....![]()
![]()
Maar goed, ik snap het wel hoor, dattie niet kan toppen aan Jim
Haha ja dat weet ik, in ieder geval nog bedankt, maar het werd ook zo'n petweer, nu na de vakantie maar weer, dus dan is Jim vast wel weer goed. Vind het zoiezo leuk om het misschien wat vaker te gaan doen, omdat Jim het ook zo leuk vind.