naath schreef:WiskyBokjes schreef:Naath, in welke week ga jij?
In week 30 dus week 4 van de trektochten en dat is al over 5 dagen
Jij?
Week 33
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
naath schreef:WiskyBokjes schreef:Naath, in welke week ga jij?
In week 30 dus week 4 van de trektochten en dat is al over 5 dagen
Jij?
Bzoem schreef:haha net even met me ma naar van rijs gereden en nog wat dingetjes gehaald voor reelaer..
als in, ik had nieuwe handschoenen nodig en ging kijken voor misschien nieuwe chaps..
kom ik terug met jophurs, chaps, een donkerbruine rijbroek en lichtblauwe handschoentjes! haha oja ging ze ook nog sokken voor me kopen. het zijn verre van super-de-luxe dingen maarja ik ben voorzienhopen dat morgen me KNALGELE regenjas nog binnenkomt...
wie gaat er allemaal in week 31?
me zusje moest een nieuwe cap hebben, dus ik natuurlijk gister met haar mee. naast een cap kwamen we thuis met een nieuw hoofdstel, vliegenspul, nieuwe sporen en een zak musli. t was dat me zusje me mee naar huis trok anders had ik nog naar een rijbroek gekeken, chaps etc
Of moet dat geheim blijven ?

rmej schreef:Jaaa = topsecret
Nortella schreef:rmej schreef:Jaaa = topsecret
nu niet meer..
Bzoem schreef:haha net even met me ma naar van rijs gereden en nog wat dingetjes gehaald voor reelaer..
als in, ik had nieuwe handschoenen nodig en ging kijken voor misschien nieuwe chaps..
kom ik terug met jophurs, chaps, een donkerbruine rijbroek en lichtblauwe handschoentjes! haha oja ging ze ook nog sokken voor me kopen. het zijn verre van super-de-luxe dingen maarja ik ben voorzienhopen dat morgen me KNALGELE regenjas nog binnenkomt...
wie gaat er allemaal in week 31?

Annie_ schreef:Ik heb er zin in![]()
Lijkt net of ik alleen maa rkom om dat te zeggen![]()
3 nieuwe fotos van jassie van vandaag in me profiel
Door jane_ op bokt gemaakt en iris was ook gezellie mee

hihi haartjes uit de oren.. hihi en best grote oren of niet

..