120! Dan ben je blij dat ze je niet hebben geflitst met die snelheid! Enne slickerfoto staat op m'n telefoon, weet alleen niet hoe ik dat op m'n pc krijg. 
Stace schrok eerst wel van de stenen, maar daarna niet meer.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

120! Dan ben je blij dat ze je niet hebben geflitst met die snelheid! Enne slickerfoto staat op m'n telefoon, weet alleen niet hoe ik dat op m'n pc krijg. 
IJp schreef:Gezellie hier zeg, waar is toch iedereen?
Poosje terug werden er soms wel 3 pagina's op een dag volgetypt, nu al dágen niets!!!!
of het helpt is vraag 2

Stal lijkt me idd handiger

Ik zou eerst zelf met mijn auto gaan met Kim. Toen belde Kim dat Lara ook mee wou maar zij wil liever zelf rijden. Dus zou ik in de auto bij Lara en Kim gaan. Hihi eindelijk alles geregeld... dacht ik! Vervolgens kom ik aan op stal rond 3 uur tegelijk met Suus, hoor ik dat de reining niet om half 7 maar om 4u!!! zou beginnen. Suus was er inmiddels ook en zij is met mij mee naar huis gereden ff voor vieren en toen zijn we in de auto gesprongen bij Lara. We hebben Eef zien rijden
en we hebben het einde van de wedstrijd gezien
én we hebben nog Eef toe kunnen juichen met de prijsuitreiking
Daarna zijn we (Angelique, Afke, Kim, Suus, Lara en ik) Apeldoorn centrum onveilig gaan maken en hebben heerlijk gegeten in een restaurant die wél plaats had voor een groep van 6 die niet gereserveerd had. Heb echt in geen tijden meer zóveel lol gehad 

Jammer dat ik dat niet eerder wist. Echt tof dat Eef gewoon 1e én 2e werd 
Zag er erg leuk uit!

Nu zie ik m'n ponnie d'r pappa nooit IRL... 

Wat een rotweer btw, die regen is écht niet normaal!!!
Nu lekker 3 dagen weekend!